Blonďák se zachvěl pod Itachiho jemnými polibky a sevřel polštář, ve kterém utlumil veškeré vzdechy. Nevnímal, jak mu stahuje spodní prádlo až ke kolenům. Soustředil se pouze na Uchihovy rty, které nepřestávaly opečovávat Deidarovo pozadí.
„Itachi?" oslovil černovláska nejistě a přetočil se na záda. Přitom si všiml Uchihova naběhlého rozkroku. Zničehonic propadl nervozitě. V životě s nikým nesouložil z lásky a přiznával, že se toho docela bál. Co když se Itachimu nebude líbit? Co když to nebude takové, jaké si to Itachi představoval?
„Ano?" optal se Uchiha. Jazykem si hrál s jeho boltcem a krkem, který poséval jedním polibkem za druhým.
Deidara úplně zapomněl, co mu chtěl oznámit. Nedokázal jasně uvažovat. Tohle bylo naprosto odlišné od rychlovek na ulici. Ani jeden nespěchal, neovládaly je totiž instinkty řízené hormony, takže každý dotek byl nekonečný a intenzivní.
„Nechceš to?" zhrozil se černovlásek a poprvé zastal v činnosti. Zadíval se svému partnerovi do blankytných očí.
Deidara zavrtěl hlavou. „Chcu, abys pokračoval. Ale..." zasekl se. Nevěděl, jak se ho zeptat, jestli si je tím opravdu jistý. Od doby, co se znají, se Uchiha po každém doteku, každém polibku uzavřel a Deidarovi se vyhýbal. Nepřál si, aby se to opakovalo.
„Něco jsem ti zapomněl říct," přiznal se Uchiha a prsty propletl mezi blonďaté vlasy. „Když jsem byl u rodičů, řekl jsem jim, co k tobě cítím, a oni se naštvali. Nelíbí se jim, že bych chodil s někým... jako jsi ty," uchechtl se. „Ale já se tě nedokážu vzdát, na to tě až moc miluju," znovu se mu vyznal a políbil jej na rty. „Chci mít s tebou vztah. Sice se budeme muset tajit, ale budeme spolu..." pošeptal vzrušeně. Líbal ho na krku a znovu osahával pozadí. Tak moc po něm toužil. Konečně mohl být jeho.
„Takže mě nesnášijou..." konstatoval Deidara. To už se musel Uchiha vážně smát.
„Kruci, Deidaro. Poprvé si chci s tebou něco začít a ty bys raději mluvil o něčem jiném. Kde se v tobě vzala ta zdrženlivost?" smál se mu.
„Fakt?" podivil se blondýn. „Chceš se mnou bejt i za cenu svýho místa ve firmě, pokud se na to přinde?" Jeho srdce jásalo. Itachi si vybral jeho i přes jistá rizika.
„Chcu," potvrdil Itachi. Naschvál mluvil jako on.
Deidara ani nestihl vykouzlit úsměv na tváři, když Itachiho povalil do peřin a převzal nadvládu.
„Pevně se držte, pane, tohle bude divoký..." zavrněl mu do ucha. Nehty mu přejel od klíční kosti až k břichu. Chtěl ho potrápit. Zároveň si ale dával pozor, aby ho neškrábl moc.
„Zapomeň," protestoval černovlasý, a i s Deidarou se přetočil. Konečně byl v přesile on. „Tohle bude pěkně pomalý a dlouhý..." pošeptal Uchiha. Probudila se v něm nadrženost, po níž Deidara tak dlouho a tolik toužil.
„To ti tady usnu," uchechtl se blonďák.
„Vsadíme se?" pozvedl Uchiha obočí. To už se skláněl nad Deidarovým naběhlým penisem, který vzal do úst. Hlavou pohyboval opravdu pomalu. Zapojil především jazyk, rty a občas ho potrápil i zuby.
Deidara se silně kousl do rtu. Takovou rozkoš nikdy v životě nepocítil.
„Panebože!" zvolal a obě ruce si přehodil přes obličej. Bylo mu tak trapně. Cítil, jak v něm převládá potřeba se proti Uchihovi pohnout, ale zatím se držel.
„Dej je pryč," rozkázal mu Uchiha. Chytil mu obě ruce a přidržoval vedle jeho boků. „Chci vidět tvůj obličej, jak si to užíváš..." řekl smyslně a pokračoval v uspokojování.
ČTEŠ
Under control
FanfictionPár: Itachi x Deidara Děj: Uchiha Itachi (α) je nejstarším synem ředitele firmy. Nejenže je Itachi spolehlivý a čestný muž, ale má i zlaté srdce. To otevře jednomu mladíkovi, kterého zachrání před znásilněním po cestě domů z obchodní schůzky. Vše se...