Kapitola 20.

392 33 7
                                    

 „Su v říji," sdělil blonďák o něco tvrději. Tím zrzka překvapil. Ne chováním, jako spíš tou samotnou informací.

„A ty mě potřebuješ," odhadl Pein. Proč by jinak souhlasil, aby přišel, že? Omegy v říji potřebují ukojit sexuální touhu a k tomu poslouží alfa, nejlépe ten spřízněný, nebo se kterým má pouto.

Povalil blondýna na záda a natiskl se na něj. Ani se jeho rtů nedotkl svými a už mu na tváři přistála Deidarova dlaň. Okamžitě se odtáhl. V životě ho nikdo neuhodil.

„Promiň, promiň. Nechtěl sem tak moc," omlouval se hned.

„Co po mně vlastně chceš? Zavoláš mě, řekneš mi, že jsi v říji a teď mě nechceš," shrnul Pein naštvaně. Zdálo se, že jeho vztek jen sílil.

„To ti to ještě nedošlo? Kdybysem ti to neřek, nezjistil bys to!" řekl trochu vážněji. Začínal se bát, že se jeho plán vymkl kontrole a zrzek ho znásilní.

Teprve teď si Pein uvědomil, o co tu šlo. Předtím si ani nevšiml, že necítí blondýnovy feromony. „Ty máš s někým pouto," uhodnul naštvaně. Když blonďák potvrdil jeho domněnku, podlehl hněvu a znovu na Deidaru zaútočil. NIKDO mu nesebere JEHO omegu, kterou tak dlouho hledal. I kdyby si ho označil samotný císař, tenhle omega je prostě jenom Peina!

Násilím ho začal líbat a svlékat. Jednou rukou mu zakrýval ústa, aby nemohl křičet, druhou ho zbavoval oblečení. Pomiluje ho tak, že jizva na blondýnově krku zmizí ještě během soulože!

Deidara se bránil zuby nehty, ale neměl ani nejmenší šanci. Co zmůže omega proti alfovi? Navíc proti kulturistovi?

Zničehonic se Pein odtáhl. Ne, někdo ho odtáhl. Deidarovy spadl kámen ze srdce.

„Musím vás požádat, abyste odešel," řekl výhružně Hidan. Stál s Kakuzem a Zetsuem před Deidarou jako ochranná zeď, zatímco se Konan starala o mladého pána.

„Co si to dovo-"

„Pokud okamžitě neodejdete, bude to řešit policie!" dodal Zetsu. Bylo zvláštní jej vidět. Nejčastěji pracoval na zahradě a teď v zimních měsících ho nebylo potřeba.

„Debilové," zaklel přes zaťaté zuby zrzek. „Ale tohle není konec, Deidaro!" zakřičel nakonec, pak za sebou práskl dveřmi.

„Jste v pořádku, mladý pane?" zeptala se starostlivě Konan.

Teprve teď se blonďák dostal z prožitého šoku. „Myslím, že jo," vydechl úlevně a prohlížel si škody. Jeho milovaná košile od Itachiho byla pomuchlaná a chyběly jí knoflíky, které se válely někde na podlaze. Přepadla ho lítost. Teď to bude vypadat, že to udělal naschvál, protož měl na Itachiho vztek.

„Pane," oslovila jej a ukázala na tvář, kde se vytvářela modřina, jak zjistil po zhlédnutí se v zrcadle. Tohle asi jen tak nezakryje.

"A sakra," zaklel. Tohle nesmí Itachi vědět, pomyslel si. Jak by asi černovlásek reagoval? Hnal by zrzka před soud? No, byl by toho schopný. "Ani slovo Itachimu!" rozkázal služebnictvu. Nechtěl to řešit zrovna s ním. Ne teď, když jsou rozhádaní.

Nikomu z nich se tohle rozhodnuti nelíbilo, ale museli kývnout na souhlas. Bude nejlepší, když mu to Deidara řekne sám. To ale nevěděli, že to blonďák v plánu nemá.

„Ošetřím Vám to," nabídla se Konan a vedla ho do koupelny.

„Myslíš, že to něčím namažeš a ono to do pár hodin zmizne?" uchechtl se modroočko.

Under controlKde žijí příběhy. Začni objevovat