Babam sonraki günler bir atmaca gibi takipteydi.En ufacık şeyi bile sorgular hale geldi.Sürekli yanlışımı kolluyordu.Onun da kafası allak bullak olmuştu anlıyorum.Ama ben de beni biraz olsun anlamasını isterdim. Resmen göz hapsindeydim. Kurbanlık koyun benzetmesini şimdi daha iyi anlıyordum.Baş aşağı çengele takılmış vaziyette karşımdaki kişinin ne zaman bıçağıyla keseceğini hayal etmeye başladım. Özellikle sofrada babam elindeki bıçakla etini kesmeye çalışırken bunların aklıma gelmesini nasıl yorumlamalıyım? Açıklama yapmaya çalıştığım anda beni susturuyor.Biz nasıl iletişim kuracağız.Tek mutlu görünen kişi ablamdı.Kendi kendine gülümseyip duruyordu.Acaba hamilelikle alakalı mı? Sahi neden bize söylemedi ki? Babamdan çekiniyor olabilir mi? Tabi ya bir de Cihan meselesi vardı.Bu adam kolay pes edecek gibi durmuyor.Ablamın böyle biriyle evlenmesine nasıl göz yumacağım? Ama bebek var .Bebeği düşünmek zorundayım.Bu adam varlığıyla da yokluğuyla da hepimizin psikolojisini altüst ediyordu. Kafamda bir sürü soru var ama cevapları yok.Off.
"Size bir müjdeli haberim var.Aslında size bunu daha önce söylemek isterdim ama söyleyemedim utandım baba." dedi ablam. Galiba artık söyleyecek.
"Ben hamileyim.Cihan ile bir bebeğimiz olacak."
Babam şaşkın şaşkın bakıyordu.Dikkati bayağı bir dağılmıştı. Bense bir belirti göstermeye kendimi zorluyordum ama yapamıyordum.Bebek haberi normalde güzel bir haber olmasına rağmen bu bebek nefret ettiğim ,tipine tükürdüğüm bir herife aitti.Üstelik bu durumu bir koz olarak bile kullanmıştı.Bu herifi insan yerine koyamazken bir bebeğin babası olarak nasıl düşünebilirim ki? Bu çocuk benim yeğenim olacak ve ben onun hakkında neler düşünüyorum.
"Bebeğiniz olacak.Bebek. Dede mi oluyorum? " dedi babam. Yüz ifadesi sabit durmuyordu sürekli değişiyordu birçok duygu yaşıyordu belli ki.
"Evet baba.Dede oluyorsun."
"Ne kadar zamandır hamilesin?Niye söylemiyorsun? Hayır doğru soru.Niye evlenmeden hamile kaldın?Zaten evlenecektiniz." dedi Fevzi Bey.
"Üç aylık hamileyim. Haklısın babacığım.Ama Cihan beni çok sevdiği için bunun sorun olmayacağını söyledi.Çocuk olursa sorumluluğu alacağını biliyordum ve alıyor zaten."
"Peki çok uzun zamandır geceleri hep ağlıyorsun.Neden ağlıyordun?Cihan ile arana girmek istemediğim için müdahale etmedim." Ablam bunu duyunca bozuldu.
"Nişanlıların arasında olur öyle şeyler baba.Hem bendeydi suç.Hamilelik hormonlarından filan olmalı."
Ablam pisliğin tekini resmen savunuyor.Onun için babama yalanlar söylüyor.İlginç olan şey ise ablamın yalan söylediğinden Cihan'ın ise doğru söylediğinden eminim.Cihan ablamla oynamış bir küsüp bir barışmış.Kim bilir daha neler yapmıştı.Psikolojisini bozmuştu.Bu yüzden geceleri ağlıyordu.Cihan bunu bilerek yapmış resmen ablamı parmağında oynatır olmuştu.Kontrolcü şeref yoksunu.Onun çocuğu umursamadığına adım kadar eminim.Zaten ablam güzel bir kız olduğu için onunla evleneceğini söyledi.Ablamı sevmesiyle hiç alakası yok.O herif kendinden başkasını sevemez.Aslında bu adam niye evleniyor ki? Bebeği önemsemiyor,ablamı sevmiyor.Sırf güzel diye evlenmesi mantıklı değil.Başka güzel kadınlarda var.Off.Ben ablamın bunları görmesini nasıl sağlayabilirim ki? Cihan'ın da dediği gibi ya bana inanmazsa...
"Eren sen neden bir şey söylemiyorsun?" dedi ablam.
Düşüncelere çok boğulduğum için bir an algılayamadım.Sonra idrak ettim. " Çok sevindim.İnşallah analı ve....şey babalı büyür."
Babam ve ablam düğünün ayrıntılarını konuşmaya başlamışken ben de odama doğru yol aldım.Telefonumu elime aldım.Ateş mesaj atmıştı.
Ateş : Nasılsın? Daha iyi misin? Baban umarım sana hala kızmıyordur.Hala benden uzak durmanı istiyor mu?
Eren: Ne kadar iyi olabilirsem o kadar iyiyim işte.Şu an bu konu biraz rafa kalktı gibi ablam hamile olduğunu söyledi.Bu yüzden babam dikkatini başka bir şeye yöneltti.Sanırım biraz rahatlayabilirim.Ama bu konunun burada kapanmadığı bariz.Yani unutmaz maalesef.
Ateş: Sana bir şey sormak istiyorum. Şimdi sen babana erkeklerden hoşlanmadığını söyledin ya.Tamamıyla kızlardan mı hoşlanıyorsun? Biliyorum bir sürü şeyle uğraşıyorsun ama bilmek istiyorum.
Eren: Sanırım bunu eninde sonunda soracaktın değil mi? Kızlardan mı erkeklerden mi? Şimdiye kadar ilişkileri pek düşünmedim. Çok fazla karmaşık geliyordu.Hep ertelemeyi seçmiştim.Beni etkileyen kimse de yoktu.Ama işte gel gör ki senden hoşlanan biri varsa ister istemez bunu düşünmek gerekiyor.Seni cevapsız bırakmak acımasızlık olur.Senin için bunu uzun uzun düşüneceğim olur mu?Kafam çok karışık olduğu için net bir cevap verebileceğimi düşünmüyorum.
Ateş : Anlıyorum.En azından henüz kimseden hoşlanmıyorsun.Bir rakibim yok. Bunu umut olarak algılayacağım. Senden bir şey rica ediyorum. Kendini kızlarla hayal etmeye çalış. Hoşlanacağın tipin nasıl olacağını düşün.Erkeklerle de hayal etmeye çalış .Belki sana yardımı olacak birkaç fikir verebilir.
Eren: Tamam deneyeceğim.Bu konuşuyor olmak hatta hayal edecek olmam...utandım ya.
Ateş: :D :D :D Bu utanç duyulacak bir şey değil.Ben neler hayal ediyorum seninle ilgili bir bilsen...
Eren: Sen beni mi hayal ediyorsun?
Ateş : Heralde yani.Bu nasıl soru? Sevdiğim kişiyi hayal etmem normal.Sevmediğim birini hayal ediyor olsaydım zaten seni sevmiyor olurdum.
Eren: Nasıl hayal ediyorsun beni? Sapıkça bir şey mi?Öyle hayal etmeyi bırakmalısın.
Ateş: Sapıkça mı? L Sevdiğim kişiye dokunmayı istemem neden sapıkça olsun.Susuz kalmış toprak nasıl yağmura hasretse ve nasıl onunla bir araya gelmeye ihtiyacı varsa benimde var. Benden yapamayacağım şeyleri isteme. Beni belki reddedeceksin bir gün.Kendini benden mahrum edeceksin.Bu senin elinde olan bir şey ama hayallerim senin elinde değil.Hayallerime ket vuramazsın.
Eren: Tamam kızma.Özür dilerim.Seni incitmek istemedim.Sadece ben alışık değilim.Kusura bakma.Hala iyi miyiz?
Ateş : Evet. Sana küs kalabilecek kadar güçlü değilim.
Eren: Şeyyy beni nasıl hayal ediyorsun?
Ateş: Neden soruyorsun? Hani hayal etmemi istemiyordun?
Eren: Merak ettim.Sonuçta benimle alakalı bir şey bu.
Ateş: Merak demek :D Sen bana benimle ilgili olan hayalini anlatırsan belki ben de söylerim.
Eren: Ama benim öyle bir hayalim yok ki.
Ateş: Onu diyorum işte kur.:D
Eren: Çok fenasın. :D
5.bölümün sonu
Bu bölüm kısa oldu.6.bölümde kısa olduğu için peş peşe koyacağım.Yakın zamanda onu da eklerim. Hikayem texting değil ama gençler mesajlaşmadan durabilir mi? :D Hayalet okuyucular sizi de aramıza bekleriz.Önceden ben de hayalet okuyucuydum.Buradaki hikayeleri okuyup geçiyordum.Ama belli bir zaman sonra çok etkilendiğim bir hikayeye yorum yazmak zorunda hissettim ve kendimi burada buldum. Neyse yolun sonu aynı :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENDEN GİDEMEZSİN
Teen FictionO benim limanım.Dışlanmadığım,sevildiğim tek yer.Bir zamanlar en büyük limanım ailem derdim.Şimdi ise kabuğu tutmamış bir yara gibiler benim için ve bu yara hiç iyileşemeyecek.Ne zaman nefes alamayacak gibi olsam artık yeni limanımın varlığına sığın...