MIKA vs. RedOne - Kick Ass (We Are Young)
Ateş ile güzel bir gün geçirmiştik.Ateş benden böyle şeyler duyduktan sonra rahatlamış gibiydi.Pek göstermese de benim kararsız tutumun onu gerdiğini anladım.Evimin bulunduğu sokağa vardığımda aklımda Ateş ile olan öpüşmemiz geldi.Çok güzeldi.Onu öperken erkek mi kız mı öpüyorum diye düşünmedim.O an sadece Ateş ile öpüşmek istediğimi fark etmiştim.Sırıtmadan edemiyordum.Aklıma geldikçe utanıyordum. Acaba o da utandı mı?Bazı duygularını anlasam da genelde duygularını anlayamıyorum.Çok göstermiyor.Aslında bu mühim değil o direkt yüzüme söylüyor nasılsa.Sırıta sırıta gidiyordum ki evimizin önündeki arabayı gördüm.Anında moralim bozuldu.Küfür suratlı Cihan'ın arabasıydı.Niye geldi bu şimdi? El mahkum eve gireceğim.Anahtarımla kapıyı açıp içeri girdim.İçeriden gülüşme sesleri geliyordu.Doğruca odama gitmek istedim ama ablam Jale'ye yakalandım.
"Eren hoş geldin.Cihan abin geldi yemek yiyoruz.Hadi sen de gel."
"Yok abla ben hiç rahatsızlık vermeyeyim.Hem ben pek aç değilim."
"Ne saçmalıyorsun?Niye rahatsızlık verecekmişsin? Hadi gel."
Mecburen gittim.Yarım ağız hoş geldin dedim ablamın biricik Cihan'ına.
"Hoşgeldim de sen niye geç geldin?Normalde hep evde olurdun?Yoksa sevgili mi yaptın kendine?" Sinsi sinsi gülen bu köpekle aynı masada oturmak tam bir işkence.
"Arkadaşıma gitmiştim."
"Arkadaşın kim?"
"Söylesem tanıyacak mısın?Ben senin arkadaşlarını soruyor muyum?"
"Eren! Saygılı ol.Ben de merak ettim kim bu arkadaş.Umarım en son okuldayken gördüğüm çocuk değildir." dedi babam.
Derin bir nefes aldım. "Oydu baba.Onunla vakit geçirdim.Senin de şahit olduğun üzere özü sözü bir onun.Sen dürüst insanları seversin baba.Dürüst numarası yapan ama saman altından su yürüten şerefsizler çok." Bunu Cihan'a bakarak söylemiştim.Küfür suratlı buna bayağı bozuldu.Yaparken alınmıyor ama söyleyince alınıyor.
"Kim bu çocuk?" dedi Cihan.
"Seninle daha önce konuşmuştuk ya hani eşcinsel olan bir çocukla arkadaşlık yaptığını söylemiştim.Ondan bahsediyor işte." dedi babam.Bunları gidip bu soysuzla mı konuşuyor?Ya inanmıyorum.Bu herifin eline nasıl malzeme verirsin baba ya.
"Eren, onunla arkadaşlık etmek kötü bir fikir.Hem ben seni daha önce uyarmıştım." dedi Cihan.
"Uyarmış mıydın?Ne zaman uyardın?" dedi babam.
"Odasına gidip üniversiteyle ilgili konuşacağımı söylediğim zaman.Onu sizin yanınızda utandırmak istemedim.Bu yüzden özel olarak konuşmak istedim.Jale'ye daha önce bahsetmiştim bundan.Bu durum yayılacaktır o çocuktan uzak durmalı."
Sinirden elim ayağım titriyordu. "Cihan abi sen benimle değil.Doğacak olan çocuğunla ve ablamla ilgilen.Zaten okulda kimseyle doğru dürüst konuşmuyorum.Ateş benim arkadaşım ve ondan uzak durmayacağım."
"Canım kardeşim Cihan senin kötülüğün için bir şey demedi.Sakin ol biraz. Eğer onunla arkadaşlığın biterse seni üzmeye çalışan insanlar belki bu tavırlarına son verirler."
"Abla bu insanların tavırları değişmeyecek.Ayrıca Ateş sayesinde kimse kötü söz veya davranışta bulunmuyor artık."
"Bunu nasıl yaptı peki?" dedi Cihan.
"Onlara dersini verdi."
"Şiddet yoluyla mı?Bak seni şiddete de bulaştırıyor bu çocuk.Ayrıca onunla arkadaşlık etmek seni rahatsız etmiyorsa sen de eşcinsel olabilirsin.Böyle bir ihtimal var ve bu çocuğun varlığı bu ihtimali artırıyor.Onu görerek eşcinselliğe yönelebilirsin." dedi yerin dibine batasıca.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENDEN GİDEMEZSİN
Teen FictionO benim limanım.Dışlanmadığım,sevildiğim tek yer.Bir zamanlar en büyük limanım ailem derdim.Şimdi ise kabuğu tutmamış bir yara gibiler benim için ve bu yara hiç iyileşemeyecek.Ne zaman nefes alamayacak gibi olsam artık yeni limanımın varlığına sığın...