Özel Bölüm 1 Yanaklarımın Kahramanı

3.3K 183 43
                                    


Özel Bölüm- Yanaklarımın Kahramanı

Ateş'in Bakış Açısı

Eren ve benim barışmamızın üzerinden epey geçmişti.Her şey güzel ilerliyor gibiydi.Tabii Eren'in arkadaşları bana sıkıntı çıkarmasa daha da iyi olabilirdi.Genel anlamda tanıştırdığı kişilerde sıkıntı yoktu.Ama iki tanesi özellikle dikkatimi çekiyordu.İkiz kızlar baş düşmanlarımdı.Gülperi ve Gülen.Eren ile aram bozulmasın diye ses çıkaramıyordum.Eh bu durumu kızlarda fark etmişti.Epey eğleniyorlardı benle.Yine karşıma geçmiş sevgilimi aralarına almış mıncırıyorlardı.Sabretmeye çalışıyordum.Kafamı çeviriyordum fakat mümkünatı yok.Olmuyordu.Eren istemediğini söylese de pek kâr etmiyordu.Aslında tam olarak karşı çıkmıyordu.Eren'e bunu yapmalarına izin vermemesini,onları terslemesini söylesem de beni dinlemiyordu.Neymiş karışmamalıymışım bedduaları tutabilirmiş.Bu nasıl cevap?Nerede mantık?Onu mıncırırlarken beynini mi yıkıyorlar anlamıyorum.Lanet olsun.Karşımda sevgilimin yanaklarını mıncırıp sulanıyorlardı.Ben ise izliyordum.Kabus olmalı bu.

Baş düşmanım olan ikizleri kalbimin engizisyon mahkemelerinde yargılayıp suçlu buluyordum.Kafamda çeşitli işkenceler hayal ediyordum.Özellikle dokunan parmaklarla ilgili.Somurtarak kolamı içmeye devam ettim.Kantinden geçen insanlarda sürekli bizim durduğumuz yere bakıyorlardı.Off ya.Gözlerimi tekrar zaptedilmiş esir sevdiğime diktim.Dayanamıyordum.Sevdiceğimin yanakları al al olmuştu.Pek de şekerdi.Şekerimi yiyorlar lan! Şekeri elinden alınan çocuğun acısı hiç de hafif değilmiş.Daha fazla burada duramayacağımı anladım ve yerimden kalktım.

"Nereye Ateş?"dedi Eren.Sanırım kızacağımı sanıyordu.Ah sevgilim senin bir suçun yok.Fakat benim seni bu ikisinden kurtarmam lazım.

"Dolaşıp geleceğim."dedim sakin bir sesle.

"Ben de geleyim."dedi ama kollarından tuttu hainler.

"Ama Eren seni sadece ders aralarında görebiliyoruz."dedi Gülperi.

"Aynen bizimle otur.Ateş dolaşsın.Her yer kıskançlık kokuyor."dedi Gülen sırıtarak.Ulan! Sakin olmalıyım.Eren'i düşün.Bu kızlar sadece seni kızdırmaya çalışıyorlar.Oyuna gelme oğlum!Arkamı dönüp hızla attım dışarı kendimi.Dolaşırken ne yapacağımı düşündüm.Okulda Erenimi zaten zor görüyordum.Dersler çakışıyordu.Sadece iki günümüz uyumluydu.Onu da şeytanî ikili elimden alıyordu.Kafamda hayalî işkenceleri bir kenara bırakıp daha akılcı düşünmeye çalıştım ve sonunda buldum.İşletme Fakültesi'nin önünden geçen iki sevimli genci enselerinden tutup sürüklemeye başladım.Erenim kadar olmasa da tatlı çocuklardı.Çırpınan ve söven gençlere kulak asmayıp kantine doğru sürükledim.

"Ya bıraksana be ne yapıyorsun?Kedi miyiz biz?Ensemizi bırak!"dedi biri.

"Kusura bakmayın çocuklar.Sizin için İnanın içim parçalanıyor.Sizi düşmanlarıma teslim edip esir düşmüş sevgilimi kurtaracağım.Erenim kadar olmasa da tatlı çocuklarsınız."dedim.Çocukların yüzlerini görmesem de deli olduğumu düşündüklerinin farkındaydım.Sonunda kantine vardık.

Gülperi,Gülen ve Eren şaşkınlıkla bana bakıyorlardı.Enselerinden tuttuğum çocukları Gülen ve Gülperi'ye doğru ittim.

"Alın bakalım size tatlı getirdim.Ben de kendi tatlımı alayım."diyip Erenimi kolundan tuttuğum gibi kendime çektim.Hepsi hala bana şaşkınlıkla bakıyordu.

"Siz tanışın,kaynaşın.Kaynaşmadan ayrılmayın.Bundan sonra sevgilimle geçireceğim iki günüme göz dikmeyeceksiniz.Bu çocuklarında yanakları pofuduk.Onları mıncırmak serbest ama benim olanınkini değil."dedim ve Erenimle beraber hızlıca yürümeye başladım.

"Ateş ne oluyor?"dedi Eren.

"Ne olacak?Gül çetesinden seni kurtarıyorum.Ne o? Yoksa memnun muydun halinden?"dedim yan yan bakarak.Gülümsedi.

"Yanaklarımı kurtardın demek kahramanım!" diyip yanağıma öpücük kondurdu.Birkaç kişi baksana umrumda değildi.

"Eren şu an çok fena tatlı görünüyorsun var ya.Al yanaklım."dediğimde kıkırdadı.Ben de sırıttım.

"O çocuklar kimdi?"dedi.

"Bilmiyorum yolda buldum.Aşkımız için onları feda ettim."

"Hiç acıman yok mu?"

"Yok." Şekerimi geri almanın mutluluğu içindeyim.Bana ne!

Özel bölümleri seveceğinizi düşündüm.Tadımlık :D  Birkaç tanesini uzun yapacağım.Öyle düşünüyorum bakalım.

Oylar ve yorumları unutmayalım :D

BENDEN GİDEMEZSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin