20. Geçmişten Günümüze 4

3.4K 172 171
                                    



12.bölüm Eren'in, Ateş'in amcası Bulut Arıkan ile tanışacağı akşam

Bu akşam amcamla yemek yerken ona Eren ile ilgili planlarımı anlatıyordum.O da bana Mert ile ilgili planlarını anlatıyordu.Aslında genelde akşamları muhabbetimiz buna yönelik oluyordu.Çünkü öyle herkese bu konuyu açmazdık.Bilenler de tüm ayrıntıları bilmezdi.Planlar yapıyor olmamız dışarıdan absürt görünüyor olabilirdi.Sonuçta sevdiklerimi tuzağımıza düşürüyorduk.

"Amca,Eren'in benden sakladığı bir şey var fakat ne olduğunu bir türlü çözemedim.Canım bu konuda çok sıkkın.Sakladığı şey neyse babasıyla alakalıdır diye düşünüyorum.Fakat emin de değilim.Elimde kesin bir şey yok.Bu durum bana kafayı yedirtiyor."

"Valla Eren'in bu sırrını ben de merak etmiyor değilim.Babasını ve ablasını araştırdım.Bir sorun yok gibi.Fakat evde ne yaşanıyor bilemeyiz.Ne oluyorsa o evde olmalı.Belki babasının veya ablasının farklı yüzleri vardır."

"Farklı yüzleri olduğu kesin zaten.Ailecek gezmeye gittiklerinde hep dikkat ediyorum aralarındaki ilişkiyi izliyorum.İyi geçiniyorlar.Buna bir şey diyemem ama sanki Eren biraz dışlanmış gibi.Babayla kız daha yakın."

"Genelde babalar kızlarıyla daha iyi anlaşır anneler de oğullarıyla.Tabii bu genel bir durum.Herkes bu duruma uyacak diye bir şey yok.Sen konu Eren olduğu için tarafsız bakamıyor olabilirsin."

"Haklısın belki de tarafsız değilim.Ama şunu da biliyorum ki Fevzi Bey ve Jale birbirine çok benziyor.Eren onlara benzemiyor.Bu sebeple onların arasına tam giremeyecek.Onlar bilinçli mi yapıyor bilmiyorum ama Eren ile aralarında bir duvar var gibi.Bu duvarın adı vicdan azabı olabilir."

"Vicdan azabı mı?Ne alaka?"

"Boş ver amca.Sonra konuşuruz bunu.Eren'i üzen duruma odaklanalım.Açıkçası eğer o evde yaşanan bir durumla alakalı ise aklıma gelen tek çözüm onu o evden bir an önce çıkartmak.Üniversite sınavı yaklaştı.Eren de ben de kazanırız sıkıntı değil.Fakat aynı evde kalmalıyız.Zaten onunla olmak istiyorum.Hem evden uzaklaşmış olur hem de benimle olur."

"Üniversite iyi bir çözüm haklısın.Eren ne diyor bu işe?"

"Bunu konuştuk.Hem evet hem hayır diyor.Benim kadar kesin bir cevabı yok.Ailesini düşünüyor.Bu konuda bana destek vermeni çok isterim.Birazdan buraya gelecek.Bu konuyu aç.Senin baskın ile eminim bir karara varacaktır.Fakat çok sıkıştırma Erenimi."

"Tamam tamam.İyi ki bir Eren'in var."

"İyi ki var.Senin de iyi ki Mert'in var."deyip gülümsedim.

"Eh evet Mert iyi ki var."

"Bu arada amca, Mert'i kaçıracak bugünü mü buldun?Eren korkabilir."

"Ben ne bileyim sen Eren'i çağıracaksın.Ayrıca görse ne olur?Evime istediğim kişiyi kaçıramaz mıyım?Bu benim kişisel hakkım."

"Hahaha peki Mert'in kişisel,özgürlük hakkı ne olacak?"

"Ne alakası var şimdi?"

"Ne demek ne alakası var? Adamı kaçırdın."

"Yahu sanki daha önce yapmadığım şey şimdi mi suçlu oldum? Yukarıda mışıl mışıl uyuyor.Bugün çok canımı sıktı.Ben de ona küstüm.Sonra da barışmak için onu kaçırdım.Hepsi bu.Barış için yani."

"Pes vallahi pes."

"Kes sesini velet Bulut Arıkan'ı eleştiremezsin.Bak, aynı evde yaşayalım Eren ile diyorsun.Ama oluyor mu hemen? Yok.Ben kaçırıyorum aynı evde oluyoruz mesele çözülüyor.Bu özelliğin bana hiç çekmemiş."

BENDEN GİDEMEZSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin