Lizz Wright-I idolize you
Bu kısmı şarkıyla okumanızı öneririm.
"Amcanı öldüreceğim!"
"Hahahaha ne diyebilirim ki? Böyle ev hediyesi görülmemiştir."
"Gülme Ateş! Ev hediyesi diyince insanın aklına bu mu gelir?"
"Amcamın gelir.Hahahha."
"Gülme diyorum!"
"Tamam tamam.Hazır malzemelerimiz de var.Sen de böyle yarı çıplaksın.Güzel bir kutlama olacak gibi hım."dedi Ateş.
"Hayatta olmaz.Bunları kullanmayacağız."dedim.
"Peki tamam striptizine devam et.Ona da razıyım."
"Deli etme beni striptiz yapmıyordum!"
"Önümde soyunuyordun."
"Dövmeyi göstermek içindi."
"Hep bahane bunlar."
"Ateş!"
"Tamam kızma.Ben soyunayım." diyip telefonundan bir müzik açtı.
"N- ne?Niye soyunasın?"
"Striptizin kralını yapacağım."
"Ne? Sen mi?" dedim şaşkınlıkla.Müziğin eşliğinde yavaşça sallanıyordu.Ardından üstündeki gömleğin düğmelerini yavaşça açmaya başladı.Bir yandan şarkıya da eşlik edince ağzım açık kaldı.Bir yandan hafif dans hareketleri yapıyordu.Çok beceremese de gözüme büyüleyici geldi.Çünkü yüzündeki ifade oldukça ciddiydi ve baştan çıkarıcı tereddütsüz bakışlara sahipti.Eliyle ona yaklaşmamı işaret etti.Ne geri gittim ne ilerledim.Öylece onu seyrettim.Üzerindeki gömleğin düğmelerini açmayı sonunda bitirmişti. Gömleği omuzlarından düşürdüğünde derin bir nefes aldım.Etkilendiğime inanamıyorum.Dalga geçeceğini filan sanmıştım ama önümde hafif ritimle dans eden bir adet Ateş vardı.Aklımdan bunu duşta yaptığı geçti.Ne hayal ediyordum ben böyle kafamı iki yana salladım.Bu heriften korkulur cidden.Gömleği elinde çevirip suratıma attı.İstemsizce suratıma çarpan gömleği tuttum ve kokusunu içime çektim onun gözlerinin içine baka baka.Bunun onu azdıracağına emindim.Çünkü ben çoktan sertleşmiştim.Striptiz yapacağına inanmadığım için hazırlıksız yakalanmıştım.Lanet karizmasını üzerimde kullanıyorsa altta kalamazdım.Yavaş yavaş bana yaklaştı ve ellerini üzerimde dolaştırdı.Ağzımdan küçük bir inleme kaçtı.Ben de ona uzanıp dokunacaktım ki ellerime hafifçe vurdu.Beni koltuğa doğru itince oturdum.Kalçasını salladığında gözlerim oraya kaydı.Ritme uyarak kemerini çözdü.Sertleştiğini görebiliyordum ama yavaş hareket etme de kararlıydı.Lanet olası.Patlayacaktım.Elini pantolunundan içeri sokunca sesli bir şekilde nefes aldım.Elim tekrar ona doğru gidince ellerimden tutup beni koltuğa iyice yasladı.Bileklerimi de iki yanıma getirip gözlerimin içine baktı.Dudaklarıma dudaklarını getirdi.Vuslat bitiyor sandım tam onu öpecekken geri çekildi.İçimde daha önce ona karşı oluşmayan bir öfke belirdi.Pantolununu indirince öfkem geri gitti.İster istemez baksırı indireceği anı beklemeye başladım.Ellerime tekrar uzandı.Gömleği elimden alınca o zaman fark ettim gömlek hala elimdeydi.Aklım şu an bana ait değildi.Ellerimi bir araya getirip gömleğini etrafına dolayıp bağladı.Tekrar yüzünü yüzüme yaklaştırdı.
"Bağlamamdan hoşlanmadığını söylemiştin.Çözeyim mi?Ama bana dokunmadan durman gerekiyor."dedi fısıltıyla.Konuşamadım.Şu an ne durumda olduğumu göremiyor muydu?Daha önce de beni tahrik ettiği olmuştu.Ama hiç şimdiye kadar çıldırdığımı hatırlamıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENDEN GİDEMEZSİN
Teen FictionO benim limanım.Dışlanmadığım,sevildiğim tek yer.Bir zamanlar en büyük limanım ailem derdim.Şimdi ise kabuğu tutmamış bir yara gibiler benim için ve bu yara hiç iyileşemeyecek.Ne zaman nefes alamayacak gibi olsam artık yeni limanımın varlığına sığın...