10.Teşekkür Ederim

4.1K 218 107
                                    


Tarkan- Beni Anlama

Tarkan'ın diğer şarkılarına nazaran fazla bilinmeyen bir şarkısı.Ama dostlar müthiş söylüyor.Şarkının sözleri,müziği çok güzel.Tarkan'nın sesinin tonunu inişli çıkışlı kısımlarda kullanış biçimi insanı kendinden geçiriyor.Bakmanızı tavsiye ederim.Güzel bir slow şarkı.Bu şarkıyı günümüzde başka söyleyenler de oldu.Tarkan en iyi versiyon bence.


Gelelim hikayeme bundan sonra mesajlaşma aralarında geçen düşünceleri parantez içine alacağım.Böyle daha iyi oldu bence.

Hepimize hayırlı bayramlar

Mayıs 2016

Hafta sonunda yaptığımız çalışmalardan sonra sınavlarımız güzel geçmişti.Sene sonundaki sınav içinde iyi bir hazırlık olmuştu. Okuldaki son sınavları atlattıktan sonra devamsızlık hakkımızı kullanacaktık.Yani bu hafta sondu.Üniversite sınavına fazla bir zaman kalmamıştı. Ateş ile her geçen gün daha da yakın oluyorduk.Onun varlığıyla okul hayatı daha iyi olmuştu.Düşen notlarımı tekrar yükseltmiştim.Uzun zamandır moralimin zirve yaptığı bir gündeydim.Eve gittiğimde Ateş'te kaldığım zaman kullandığım eşyaları kirli sepetine attım.Çantamı boşalttım.Mutfaktan ablamın sesi geliyordu.Onun yanına gittim.İçeri girip ona arkadan sarıldım.

"Napıyorsun güzellik?Mis gibi kokuyor." Sonra bıraktım sarılmayı.Mutfak masasındaki yemeklere baktım.

"Hoş geldin iki günde kendini özlettin yaramaz.O parmaklar yemeğe sakın uzanmasın." Tam elimi uzatmıştım.

"Abla arkan dönük nerden anladın ya."

"Ablalar anlar.Hadi kış kış."

"Abla güzel yapmışsın yemekleri de biraz fazla değil mi?"

"Cihan da gelecek." Kenef suratlının ismini duymamla içimin sıkılması bir oldu.

"Hani o bir süre Aydın'da olacaktı.İşleri olduğunu söylemiştin."

"Burada acil yapması gerekenler oldu.Hem iş hem evle ilgili.Daha sonra gider herhalde Aydın'a.Bilmiyorum."

Soğuk soğuk ter dökmeye başladım.Umarım bu aciliyetin sebebi eşcinsel mevzusu değildir.Ben daha söylemedim.Mümkünse sınavdan sonra söyleyecektim.Yok Cihan daha öğrenmemiştir.Tanıdığının kızı yemeyecek içmeyecek babasına anlatacak o da Cihan'a anlatacak.Uğraşmazlar bununla.Söylerler mi? Bilmiyorum kahretsin.

"Abla neden sürekli bize geliyor?Evi yok mu bunun?" Ablam ocaktaki yemeği karıştırmayı bırakıp bana döndü.

"Ne demek o? Gelemez mi? Benim nişanlım.Burası onun da evi sayılır.Hem arada ben de ona gidiyorum.Ailesinin evi şehir dışında ama bir-iki kez onlara da gittim .Onun yanında da böyle konuşma ayıp olur bak."

"Tamam."

Zil çalınca gidip kapıyı açtım.Kenef suratlı piç karşımdaydı.Babamla beraber gelmişlerdi.

"Oğlum kapının önünden çekilsen de geçsek." İstemeye istemeye çekildim.Ablam gelip onları içeri buyur etti.

"Eren bana sofrayı hazırlamamda yardım eder misin?Hemen kaçma odana." dedi hain ablam ayaklarım tam da odama yönelmişken.Mecbur ona yardım ettim.Babam ve piç salonda dinleniyorlardı.Ablam Jale ve ben masayı hazırlarken piç bizi izliyordu.Belki de ablam ve beni inceliyordu belki de kıyaslıyordu.Ya midem kalktı.Bir an önce zıkkımlasa da gitse.Ona ters ters baktım.O ise sinsi sinsi sırıtıyordu.Babam ise gözlerini dinlendiriyordu.Baba açsan da görsen şu piçin bakışlarını.

BENDEN GİDEMEZSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin