Özel Bölüm 2 Yan Karakterler

3.4K 164 114
                                    

Bu bölümde genel olarak Korkmaz ve Gülperi olacak.Bunun dışında Bulut ve Mert'ten de küçük bir kısım.Bu bölüm daha çok yan karakterleri tanımaya yöneliktir.

Korkmaz'ın bakış açısı

Korkmaz, Mühendislik Fakültesinde pusuya yatmış bekliyordu.Uzun zamandır avının peşindeydi.Faruk. Kardeşi gibi gördüğü Ateş ona bu görevi vermişti.Faruk'un fakültedeki hareketlerini,ders programını ,ne yiyip içtiğini bile takip ediyordum.Kim bilir belki işe yarar bir şey ortaya çıkardı.Bu herif, hepimizin sevdiği Eren'e zarar vermişti kulaktan dolma bilgileriyle.Tamam Ateş hatasız değildi ama böyle de olmamalıydı. Görevim Eren'in lisedeyken düştüğü duruma Faruk'un da aynen düşmesini sağlamaktı.Arkadaşlarının senin arkanda durmayıp sırtlarını çevirmesi nasıl bir his öğrenecekti Faruk efendi.Bu görev için biçilmiş kaftan olduğumu düşünüyordum.Faruk'u izlerken biri dikkatimi çekti.İkizlerden Gülperi.Eren'in arkadaşıydı.O tanıştırmıştı.O zamanda dikkatimi çekmişti.Zeki ve ciddi bir görünümü vardı.Bu kadar ciddi biri olmasa onunla daha rahat konuşurdum.Benim gibi haylaz birini beğenmez.Gülperi tıp fakültesinde okuyordu.Ne işi var ki burada acaba?Baktığı yere baktım.O,Faruk'a mı bakıyordu?Faruk nereye gitse onu takip ettiğini fark ettim.Hayır ya hoşlandığım kız o antipatik herife mi tutulmuştu yoksa? Ulan Faruk varlığın zarar yeminle.Gülperi,Faruk'u takip etti, ben de onu takip ettim.Faruk derse girdiğinde Gülperi'nin arkasında belirdim.

"Ne yapıyorsun burada?Faruk'u niye izliyorsun?"dedim soğuk bir sesle.

"Ay! Nerden çıktın sen?Ödüm patladı."

"Faruk'u neden izliyorsun?Ondan hoşlanıyor musun?Zevkin berbat." Gülperi dik dik yüzüme baktı.

"Sana ne benim zevkimden?Daha yeni yeni tanışıyoruz.Ne bu laf sokmalar?Ayrıca ondan hoşlanmıyorum.Nerden bu sonuca vardın?"

"Hoşlanmıyor musun?Niye onu izliyorsun o zaman?"

"Eee şey hiç."

"Ne demek hiç?"

"Sen söyle.Senin ne işin var burada?"

"Önce ben sordum."

"Gerçekten bunun tartışmasını yapacak mıyız?"

"Evet."dedim. Yine dik dik baktı.Nedense dik dik bakması beni hem sinirlendirdi hem... bilemiyorum.Nasıl açıklayayım?

"Söyle hadi.Yoksa amaçlarımız aynı mı?"dedim.

"Neyse daha uzatmayacağım.Faruk'tan hesap sormak istedim.Aptalca konuşup Eren'in sinir krizi geçirmesine neden olmuş.Gülen onu takip etmememi söyledi.Eren'i korumayı görev edindik anlayacağın.Gülen'in üç sunumu var.Bu yüzden tek yapacağım." Kader lan bu.Hoşlandığım kızla aynı görevdeyim.Üstelik ondan böyle bir şey beklemiyordum.Gülen'den belki ama ondan beklemezdim.Ortak özelliğimiz varmış.Arkadaşlarımız için çeşitli çoraplar örebiliriz gereksiz başlara.

"Gülperi ben de seninle aynı amaçtayım.Ateş'ten de onay aldım.Ortak çalışalım mı?" Gülperi biraz düşünceliydi fakat sonra kabul etti.

"Tamam.Sen Faruk ile aynı lisedeydin.Onu daha iyi tanıyorsundur benden.Sensiz yapamam." Ne güzel söyledi be.Sensiz yapamam.

"Lisedeyken bu Faruk, Eren'e sırtını döndü. Ateş kendisini saklamıyordu.Eşcinsel olduğunu birçok kişi biliyordu.Fakat Eren için durum öyle değildi.Eren o zamanlar kimseden hoşlanmıyordu.Fakat Ateş ve Eren tanıştığında bir dedikodu dönmeye başlamıştı.İlk başta çok önemli bir durum değildi.Fakat dedikodu giderek artmıştı.Fark ettik ki artmasını sağlayan Faruktu.Kendisini bu konudan uzak tutabilmek için yapıyordu.Eren'in bu huylarını bilmiyordum masumum ayağına yattı.Eren'e ve Ateş'e bu yüzden sataşanlar oldu.Ateş her gün okula Eren'den erken gelip taşkınlık çıkartacak olan olursa diye gözdağı veriyordu.Faruk'u biz hırpalamıştık.Lise döneminde bir daha Eren'e yaklaşmadı fakat aynı üniversitede olacağımızı düşünemedik.Meğer Eren ile ortak hayalleriymiş.Neyse sonuç olarak geldi yine ortalığı karıştırdı.Hayır doğruları tam olarak bilmeden ötmüş.Neymiş pişmanmış."

BENDEN GİDEMEZSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin