14.Adonis Diyemezsin!

5.6K 235 142
                                    



Gözümü açtığımda Ateş'in yüzünü gördüm.Gözleri açıktı. Yüzüstü pozisyonda yatıyordum.Başım Ateş'in kolunun üstündeydi.Diğer kolu da belimdeydi.İki koluyla beni sarmalamıştı.

"Günaydın Erenim." Kafam allak bullaktı, cevap veremedim.Dün yaşanan her şey aklıma akın etmeye başlamıştı. İlk sevişmemiz çok güzeldi.Gözlerimin önüne o an geldi.Sonra diğer sevişmemiz aklıma gelince kaşlarımı çattım.Bu herif günlük hayatımızda bana ne kadar nazik olsa da yatakta pek de nazik değildi en azından ikincisinde.

"Eren? Eren neden kaşlarını çatıyorsun?Yine ne düşünüyorsun?" dedi.Gözlerimi ona diktim.Her ne kadar o bana ikinci kez sahip olurken reddetmemişsem de içimden ona trip atmak geliyordu.Üstelik ona yavaş yapmasını söylemiştim.Pis azgın!

Ellerim ve dirseklerimlerimden destek alarak kalkmaya çalıştım.Ama tahmin ettiğim gibi ağrıyan bir bel ve kalça hiç yardımcı olmuyordu.

"Kalkmak mı istiyorsun?Dur sana yardım edeyim." dediğinde sinirli gözlerle ona baktım.

"Zaten sen yaptın.Şimdi yardım mı edeceksin?Yapmadan önce düşünseydin." dedim.

"Erenim sadece iki kez yaptık.Daha fazla yapmadım ki."

"Bir de yapsaydın.Hem suçlu hem güçlü." Ellerimden birini belime götürdüm.Bacağımı oynattım.Ama acı daha fazla yayılınca hemen durdum.Canım gerçekten yanmıştı.

"Canım yanıyor."

"Çok mu acıyor? Özür dilerim. Aslında yavaşlamıştım sonlara doğru, hassas bir yapın olduğu için mi acaba?" Ters ters ona baktım.Mızıkçılık yapan çocuklar gibiydim.Benim dediğim olacaktı işte.

"Nazik değildin.Ayrıca tüm bedenim ağrıyor.Kollarımda gördüklerim kadarıyla da diğer taraflarım da mor olmalı." Gözleri kollarıma,belime ve oradan kalçama kaydı.

"Gerçekten hassassın.Nereye dokunsam parmaklarımın,öpücüklerimin izi çıkmış. Ama yine de bence gerçekten naziktim." dedi.

"Hah! Vücudum burada bence büyük bir kanıt.Ben şimdi nasıl hareket edeceğim?Okula da gidemeyeceğim."

"İkimizinde dersler konusunda bir sıkıntısı yok.Devamsızlık hakkımızda çok. Sınav da yok.Yarın son sınava gireceğiz.Ben seni taşırım.Merak etme.Mesuliyet ben de." dedi gülümseyerek.Canım acırken bile gülümsemesini hoş buluyorum.Bu çocuk bana büyü yapmış olmalı.Benim pertim çıkmışken onun böyle rahatlamış ve iyi görünmesine gıcık olmamak elimde değil.

"Banyo yapmalıyım.Bugün bütün nazımı çekeceksin." dedim.

"Senin nazını yerim ben.Sorun değil." dedi.Yataktan kalktı ve beni yavaşça sırtüstü döndürdü.Bacaklarımın altından kollarını geçirip dikkatli bir şekilde kaldırdı.Belim ve popom isyandaydı.Gözlerimi yumup dudaklarımı ısırdım.Dudaklarını başımda hissettiğimde gözlerimi açtım.

"Geçecek bir tanem.İlk olduğu için böyle oldu.Sabırlı ol." dedi.Banyoya geçip beni yavaşça küvetin içine bıraktı.Ardından kendisi de girdi.Karşımda çıplak bir şekilde duş jellerinden birini alıyordu.Dün gece fazlasıyla yakın olsak da bu hali yine de kızarmama neden oluyordu.Ayrıca sürekli dünkü halimizi hatırlıyordum.Gerçekten beni inletmişti.Benim ve onun çıkardığı sesler kulaklarımdan gitmiyordu. Ateş başını bana çevirdi ve gülümsedi.

"Aklından ne geçiyor bakayım senin.Kızarmışsın."dedi.

"Hi-hiçbir şey.Acele et.Üşüteceğiz." dedim.Bir kahkaha patlattı.Kafamı kaldırıp ona baktım.

BENDEN GİDEMEZSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin