15.Ruhum Dikiş Tutmuyor

4.3K 208 118
                                    



Eve girdiğimde yaptığım ilk iş odama gitmek oldu.Eşyalarımı koyup şöyle bir süzdüm odamı.Yatağıma baktım.O pislik orada uyumuştu artık orada uyuyamazdım.Eh odamdaki kanepe artık yatak görevi görecek.Mutdağa gidip buzdolabındaki yemekten biraz yedim. Babam bir saate geleceğini söylemişti ama neredeyse iki saat olmuştu. Babama Ateş ile sevgili olduğumuzu nasıl söyleyeceğimin provasını yaptım.Evde biraz oyalandım.Televizyon izledim. Sonra kapı sesi duydum.Babam gelmişti.

"Baba hoş geldin."

"Hoş buldum."

"Neredeyse iki saat oldu.Neden geç geldin?" Yüzü fazla düşünceli görünüyordu.Canı sıkkın gibiydi.

"Yok bir şey.Bir arkadaşa rastladım da pek iyi anlaşamadım onunla.Canımı da sıktı zaten it."dedi babam.Şaşırmıştım babam öyle herkese kızmazdı.

"Kim bu arkadaşın baba?Ben tanıyor muyum?Canını sıkacak ne söyledi?"

"Boş ver dedim ya Eren.Niye zorluyorsun? Bununla ilgili konuşmak istemiyorum."dedi.

"Tamam baba.Sakin ol.Şey ben seninle bir şey konuşmak istiyordum."Uzunca bir süre yüzüme baktı.Yüzünden bir sürü ifade geçti.

"Ne konuşacaksın?" dedi sıkkın bir sesle.

"Otur baba öyle anlatayım." Vazgeçemezdim.Babam karşıma geçip oturdu.

"Baba, Ateş'i biliyorsun."

"Eeee ne olmuş?"

"Baba ben Ateş'ten ho-hoşlanıyorum.Seviyorum onu.Biz sevgiliyiz."Birden söyledim ve gözlerimi kapattım.Bulut abi gibi olmasa da bodoslama olaya girdim.Babam bana vurmazdı ama yine de darbe bekledim.Fakat dövmeye kalkmadı.Gözlerimi açtım babam oldukça sinirli görünüyordu.Arkadaşı kızdırmıştı bir de ben üstüne eklenmiştim.Ama benim zamanım daralıyordu söylemem lazımdı.Cihan'ın ne yapacağı belli olmazdı.

"Yanlış duydum değil mi?" dedi babam.

"Ha-hayır baba."

"Kızlar dururken erkeklerden mi hoşlanıyorsun?O çocuğun etkisinde kaldığın için böylesin.Bir daha o çocukla görüşmeyeceksin." Yüzüne bakakaldım.

"Baba onu seviyorum.Biliyorum garip bir durum.Böyle bir şeye alışkın değilsin.Ani oldu.Ama hemen böyle reddetme.Zaman tanı.Ateş'i bir kez gördün.Eve çağırırım.İyice tanırsın.Tanısan seversin."

"Yeter Eren.Onu tanımak filan istemiyorum.Hoşlanmadım ben o çocuktan.Onunla görüşmeyeceksin.Böylelikle hata yapmanı engellemiş olurum.Yarından sonra okula gitmeyeceksin nasılsa.Devamsızlık haklarını kullanıp ders çalışacaksın.Evden çıkmak yok."

"Baba lütfen.Ateş beni toparlıyor arkadaşlarım tarafından ihanete uğradığımda o vardı.Hatta siz benden şüphelendiğinizde o vardı.Kalbim ve ruhum parçalanmış ağır yaralıyken o vardı.Hepsini o iyileştirdi.O çok iyi biri baba.Bana herhangi bir zararı yok."

"Seni bizden uzaklaştırıyor bu çocuk.Aklını karıştırmış.İnsanın ailesinin yerini kimse tutamaz.Ondan uzak duracaksın.Böylece ümit ediyorum erkeklerden hoşlanmayı bırakırsın."

"Baba anlamıyorsun."

"Eren kes ve odana git.Baban senin için her şeyin en iyisini düşünür.Şimdi git."Sessizce kalkıp odama gittim.İkna edememiştim.Çok üzgündüm.Elime telefonumu almıştım ki babam girdi odaya.

"Telefonunu ver."dedi.

"Baba lütfen."

"Ver dedim."Çaresizce eline bıraktım telefonu.Babam çıkıp gitti odadan.Kös kös oturdum.Ateş'e ihtiyacım vardı ama ulaşamıyordum.Off.

BENDEN GİDEMEZSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin