''Lideriniz kim?'' diye sordum. Sorunun cevabını biliyordum fakat bir kez daha teyit etmek istiyordum. Konuşurken korktuğumu anlamaması için sesimdeki titremeyi bastırmaya çalıştım ama çok da işe yaramamıştı.
O sırada Ian'da o şapkalı adamın yanına doğru ilerledi. Ne ara arkamızdaki adam onu bırakmıştı? Beni de tutan o sert eller hafifledi mi diye denemek için ileri doğru hamle yapmaya çalıştım ama halen kıpırdayamıyordum. Ian'ın nasıl bu kadar sakince o şapkalı adamın yanına gittiğine anlam veremiyordum.
"Şeytan" dedi Ian. Yüzü kapkatıydı. Hiç bir duygu belirtisi yoktu. Ne olduğunu anlamıyordum. Ian'ın bu durumda bir mücadele içine girmesi gerekirken gelmiş, önüme geçmiş ve diğerleri gibi konuşmaya başlamıştı. "Sen bir hırsızlığa ortak oldun. Ve şimdi o seni istiyor."
"Ian neyden bahsediyorsun" Kafam karmakarışıktı. Korku yerini artık karmaşaya bırakmıştı.
Ian kalın, yeşil parkasını çıkardı ve kırmızı oduncu gömleğinin kollarını sıvadı. Kolunun içinde bir dövme vardı. Daha önce hiç görmediğim bir dövme. Beşgen üçgenin içinde o şeytan bakışlı keçi resmi. Bilgisayarda gördüğümün aynısı. "ona yakınlaşmam için son bir adım kaldı Noah. Ona yaklaşmam için son adım sensin."
"Bunları sen ayarladın değil mi!" diye bağırdım ona. Buna inanamıyordum. Ona kardeşim olduğu için güvenip mağaraya girmiştim. Onunla birlikte bir laptop çalmıştım ve o saçma sapan videoyu izledikten sonra tekrardan mağaraya girip burada tıkılı kalmıştım! Bunların hepsini o ayarlamıştı! Hepsini...
Bu sefer yanındaki adam konuştu. "O bizim örgütümüze katılmak istedi ve şartları yerine getirmesi gerekti. Şartlardan biri de ona en yakın olan birini yüce liderimizin yoluna sevk edip en sonunda ise yüce liderimizin yanına kul olarak göndermekti."
Sinirliydim. Tuzağa düşürülmüş hissediyordum. Ian'ın o yeşil bakışlarından artık tiksiniyordum. Geçen gün kalp krizi geçirdiğimi görmesine rağmen planına devam etmişti. Ne için? Aptal ve saçma bir dini örgüte üye olmak için! Hiç bir aslı olmayan, kanıtı olmayan bir inanca yağcılık yapabilmek için. Ve şimdide aynı yağcılığı yapabilmek için bana kamera kayıtları önünde ne yapacaktı kim bilir...
"şimdi bizim yüce odamıza gideceksin" dedi şapkalı adam. "Kurban odası" diye tamamladı kardeşim olduğuna inanamadığım o aptal.
Arkamdaki adam beni itekliyerek şapkalı adamın çıktığı o kapının içine soktu. İçerisi diğer oda gibi florasanla aydınlatılmamıştı. Yanan uzun meşaleler duvarların dört bir yanını kaplamıştı. Oda toprakla sıvalıydı. Tam ilerisinde, kapıya doğru bakan, merdivenle çıkılacak kadar yüksekte bir tahtımsı, toptaktan yapılmış koltuk vardı. Koltuğun arkasınsaki duvara bir keçi kafası sabitlenmişti. Doldurulmuş hayvanlardan olmalıydı.
Arkamdaki adam beni o tahta doğru çıkardı ve itekleyerek oturttu. Tam kaçmak için hamle yapacak iken bileklerimi saran demirleri fark ettim. Adam çok hızlı hareket etmişti ve ben farkına bile varmadan tahtın kenarlarındaki demirleri bileğime sabitlenmişti. Artık kaçmamın hiç bir yolu yoktu ama adam hareket etmemi tamamen kısıtlamakta kararlı olmalıydı ki ayaklarımı ve boynumu da tahttaki aynı demirlerle sabitleyip kilitlemişti. Ardınsan hiç bir şey söylemeden odadan çıktı. Meşalelerin kırmızı ışığıyla birlikte sıcaklığı da yüzüme vuruyordu.
Artık kendimi gerçekten yalnız hissediyordum. Ian yanımda, benimle aynı kaderi paylaşmıyordu. Bir kaç dakika sonra muhtemelen kendi mutlu bir şekilde amacına ulaşırken bu toprakların altında tek kaybolan ben olacaktım.
Bir süre odada yalnız kaldıktan sonra Ian ve şapkalı adamla birlikte kamera tutan adam da odaya girdi.
İkisi de kızıl saçlarıyla adeta gerçekten şeytanı temsil ediyorlardı. Şeytan diye bir şey varsa bunu mitolojik olarak aramaya gerek yoktu. İkisi de şeytanın tanımına tamamen uyuyorlardı. Videoda izlediğim işkenceleriyle birlikte o şapkalı adam ve bana yaptığı ihanetle Ian...
-Devrim 🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkinci Şans
Misterio / SuspensoBuraya bak cılız okur. Senin o geçirdiğin tüm uykusuz geceler gibi bir ömür geçiren bu aileye bak. Kanın işkenceyle harmanlandığı tüm o yılları oku. Bu hikayeyi okuman için ilk önce tüm bu vahşete hazırlanmalısın. Eğer hazırsan başlayabilirsin. ??⛓️?