AO 39.Bölüm "[PIKACHU SAHALARDA]"

984 64 23
                                    

MULTİMEDİA: Aşk Olsun Tayfası

ŞARKILAR;

*Dolu Kadehi Ters Tut - Madem

*Can Bonomo - Dem 

*Muşta feat No.1 - Salvador Dali

💫 39.Bölüm I.Kitap [ I.Kısım {Pikachu Sahalarda}] 💫

Kısım {Pikachu Sahalarda}] 💫

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🌈

"Madem seni çok istiyorlardı,
Öylece ortaya koymasalardı,
Aldım bi' kere, geri vermeyeceğim
Aşığım, mutluyum, vazgeçmeyeceğim.

🌈

Bir takım canavarlar, kendini bilmez münasebetsiz, yedi ceddini toprak yapıp kefenle mumyaladığımın çocukları beni uykumdan alıkoymak istiyorlardı. Sarayın gizli odasına saklanan hançeri çalmışlar, gözümün önünde bir ileri bir geri sallayarak beni cinayete davet ediyorlardı. Psikolojik baskı uyguluyor, bilmem neyin ne yöntemiyle beni hipnoz etmeye çalışıyorlardı.

Alıyorlardı saçımı, kulağımın arkasına sıkıştırıyorlardı. Yanaklarımda parmaklarını gezdiriyorlar, odadaki oksijen ve ısı miktarını arttırıyorlardı. Yanıyordum. Onlar böyle yaptıkça benim de kızıl sakallı oduncu amcadan baltasını isteyesim geliyordu. Güvercince konuşup yaşadıkları ülkeyi anlaştığım güvercinlerinin kankileri bıldırcıncanlarla taşlatmak istiyordum.

Cani olmak yok!

Ne yapayım, fena kışkırtıyorlardı beni. Beni beni, Bihterlerini.

Bihter kendine gel, biz zenginiz diye teselli edecek bir annemiz de yoktu ki anasını satayım. Anca notlarımız düşük geldi diye paralel paralel doğrasın. Teyzemiz de aşk yaşadığı tavasında etimizi kızartsın.

Caniler, şerefsizler.

Nalet olsun bu dünyaya.

Yer miyim ulan ben bu numaraları?

Tabi ki de yemem. Siz kim, Sherlock Holmes'ın türk sürümü olan Karaca Yılmaz'ı kandırmak kim? Oğlum ben doğduğumdan beri Harry Potter'ı izliyor, Voldemort'u stalklıyorum. Sen kim köpeksin de beni kandıracaksın? Harry Potter izlemenin vermiş olduğu sertifika ve Bellatrix kankimin bana armağan etmiş olduğu deli kahkahasıyla anca ben size götümle gülerim.

Kapak oldu taam mı?

Hadi şimdi kudurun.

Thug life yaptım bebeğim.

İnce bir delikten sızan uykumun yerini kimya dersindeki bir başka ideal gazlar doldururken eksik olan uykum tamamlanmış, rüyalar alemiyle aramda bir kaç adımcık mesafe kalmıştı. Ayağım bir kaysa, uçak bileti almama gerek kalmaz, havada süzülerek hayallerimin arasına dalar ve paradan tasarruf yapardım.

AŞK OLSUN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin