PİKACHU SAHALARDA

8.2K 368 352
                                    

Gargamelin yan çarı, Azman'ın kız kardeşi. O bir şirin olmak için çok munzur. Ondan bir cadı da olmaz. Ondan olsa olsa bir cacık olur. O da artık salatalı olacağına patatesli olur.

Yanına bir de sarı böcük ile kara böcüğü vermişler, kurmuş bunlar Böcükistan. Dünyaya aykırı bir ülke orası. Dünya ters dönüyor orada. Soygazları unutmamak gerek. Biri son takla bükücü, kapatma tuşu imalatına konulmamış. Duramıyor! Biri desen yavşağın önde gideni, rahatına düşkün bir bey. İnstagramda ki sayfalarda olan sayko videoları izliyor, gün aşırı aynısını yapıyor. Onları da katarsan kaynayan kazanda ki iksirin içine, kabarır iksirdeki baloncuklar, oturur iksirin rengi.

Bir kedi var, bildiğin küçük Hidra, cin fikir Ali. Sahibinden de beter. Legolarla oynamaya bayılır, balkona çıkıp millete serenat yapar. Koltuğa kurulup çizgi film izlemek zaten vazgeçilmezi.

Dörtlü tayfamız var bir de. Romantik beyimiz, kara çocuğumuz, ego yığını mancarımız, hızlı ve dedikoducumuz.

Tava ile aşk yaşayan, kendini üflesin diye götürüldüğü hocayı üfleyen teyzemiz, canı sıkıldığında kumanda ile halay çeken babamız, paralel paralel doğrayan kasapçı annemiz.

Değişik düşünceler, ilginç haraketler. Okul toptan deli, müdür türk filmlerine sarmış. Günün her vakti Texsas'a dönen koridorlar, boğazlar da rezil olmalar. Dersler de kapıya yumruk atmalar, silgileri desteleyip cephane yapmalar. Sınıfı dans salonuna dönüştürmeler, akıllı tahtayı bebek gibi kundaklayıp uyutmaya çalışmalar, sınıfa getirilen tavuklar. Çiçekli çarşafla merdivenlerden kayanlar da var, yürüyen çamaşır makineleri de. Yürüyen merdivenlerde kutu kutu pense de oynadık, koridorlarda bowling topları gibi yuvarlandık da. Bebek arabasının içindeki bebekten alkış kapmışlığımız bile vardır. Uçan iskelet Rıfkı'mız tükürükleriyle korudu bizi şerlerden.

Hipotenüs bile eşkenar üçgene yuva kurmuş bizim hikayemizde.

Şimdi düşündüm de bu hikayede normal hiç bir şey yok.

Not: Bastonlu Nineler Derneğimiz mevcuttur. Her türlü kovalamaca itinayla yapılır.

🌈

"Bir Karaca atasözü der ki;

İbnelik mi? Demir atın o limana, açın yolu lan ben bodoslama dalıyorum."

🌈

Bildiğiniz üzere aşk pek akıllılara göre bir duygu değildir.

Peki bizim esas kızımızla oğlanınız doğuştan manyaksa?

Size bir sır vereyim mi? İşte işler o zaman iyice kızışır.

🌈

Başlama Tarihi: 17.06.2024

🌈

Tanıtım bölümü bu kadardı.

UMARIM HİKAYEYİ BEĞENİRSİNİZ...

AŞK OLSUN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin