Mama ma Pilot bano ya Dr? Arfa aenaay k samne bal banaty hue apne ami s pochne lage.
Ami: beta tujha kya krna dr ya pilot ban ky? Hum larkio ko tu ghr grhiste chalana he, tu kese idare sa khana bana na ya silae karhae sekh le kam ajaege!
Arfaa: Ami ma itni mehnat s parhae ya sb krna k liya nh kar rahe. Arfa afsordge s ami ke tarf dekhty hue boli.
Ami: beta ya bakwas ma waqt k ziya na karo jake safae karo ghr ki.
Arfa wo mu ltkae beth gae itne ma awaz ae, sun re o Arfa ya faltu khayal demag s nikalo r matric k bad bs silae karhae sekhne chale jana sharaft sa.
Mere juti karti silae, Arfa na ghusse m dhme lehja m bola, aur safai ma lag gae.
Sham ka waqt wo chaat pe, chae ka mug liye kone p dewar sa taaik lagae mosam k lutf le rahe thi, aik ajeeb s muskurahat the uska chehre pa, bal hawa ki semt le rehy thy. Wo kahe door kes3 khayalo ki wadi m ghum the jaha wo apne hospital ma apne patients ko deal krna k bad apne jet. Ki taraf ja rhe the. Wo bht khush lag rahe thi, uska khuwab jo usna sajae thy wo ab pore ho chuke ha. Chae pi lo thandi ho rahe ha, wo chunki chae ma tu.. Madam khair ha na sub hamza na cher khane wale andaz m pocha, han sb theek ha bs ma carrer k soch m magan thy.. O muskura ke career k sochne wale. Pehli larki dekhi, ya kio nh kehti ke mujh jese handsome bande k bare ma soch rahe the.
O please! Wo bht bura mu bana ke boli, itni fuzool khush fehmi na palo, tu phr tm q muskura rahe the, kese aur k soch rahe thi. Wo tajsus m pochne laga.
Arfa ghusse m chilae yar tmha iska ilawa kuch sujta bh he? Ajeeb insan hu, ma apne dreams k takmil k soch k khush ho rahe the. Kun sa khuwab tm hosh m ao, hamra khandan m larkio ko itni ijazat nhi milti.
Dekhenge wo tu wo bht daat k boli par dil sa wo bh janti ke haqiqat kya he!
YOU ARE READING
Jadojehad (Struggle)
AdventureThe story of a girl who struggle hard for her dreams. Living in a Conservative family where a girl is not allowed to full fill her dream, in this type of family Arfa fights and successfully fullfill her dreams