Yar coaching ka pass aik new ice cream parlor khula he, mene uski bht tareef suni ha chalo na hum sub chalty he, Sonia na Lubna aur Arfa ko mukhatib karke kaha.
Lubna: Ice cream k liya Lubna kabhi mana nh karti lubna ne sonia k hath pa taali mar ke kaha,
Arfa: kitna door he? aur kab tak wapis ajaenge??
Sonia: Yar Arfa yahe pass me he mushkil sa 5 min ka rasta he bs chlna he ice cream kha ke ane ha.
Arfa: chalo chalty he phr Arfa na muskurate hua kaha. teeno class ma bethe lecture k doran outing plan karr rahy thy ke, beta pehly chemistry parh le phr chale jaiyega aplog Sir Hussain na larkio ka desk ka pass ake bola aur wo log chonk gae. Sorry sir, You guyz should be sorry Sir hussain na ghusse ma tanz karty hue kaha, Arfa ma note kar raha hu tmhara dil parhae ki taraf sa hat kr dosri activities ma zayda involve ho raha, agr marks achay nhi ae tu phr tmhare khair nh. Arfa na shrm sa sr jhukaya aur sir sa sorry ki !
lecture k end hoty hue teeno dostain class sa nikal ne lage tu Hamza inka pass ake pochne lagta he. Kahe ja rahe hu kya tum log? Arfa usko dekh ky chonk jate ha aur ik traf hojate ha, Hamza hum ice cream khane ja rahe ha! Sonia na usko jawab diya.
Hamza: Ma bh chalu?
Arfa: Nhi Hamza
Lubna: Sorry Hamza ya larkio ki outing ha only! Luban na muskuraty hue kaha
Hamza: Oh! oky chalain theek ha enjoy karan ap log Hamza na mu banaty hue bola.
Arfa na Hamza ki taraf dekhe bina foran class sa nikal gae aur Lubna aur sonia ko awaz laga de jaldi chalo. Arfa ke is action na Hamza ko heraan kardiya aur wo man he man me bar barane na lag gaya. Isko kya hojata he? kabhi kuch kabhi kuch, ajeeb he ya baat karne parege Hamza sar khujate hue unhe jate dekh raha tha. Jab wo darwaze sa nikal gae tu Hamza na apne dosto ko bola chalo yar ice cream khane chalty he mere taraf sa treat he, tu usky dost ready hogae .
Hamza ka group ma teen larky aur do larkia shamil the. Alina( Hamza's Friend) do min Hamza ma tayar hoke ate hu.
Ali(Hamza's friend): Yar ice cream khane ja rahe ghumne nae jo tm ab tayar hone ja rahe hu. apne mathy pa hath rakhty hue Ali na chir kar bola
Aroosa(Hamza's Friend): Larkio ka mamlat ap larko ki tarha nh jo shadi ma bh bina mu dhoe ajae Aroosa na muskuraty hue Ali ko tang kiya
Hamza: Aby yar jaldi karo hum bahar wait kar rahe ha, Hamza na ghusse ma bola
Ahmed(Hamza's friend): haha han han jaldi ajana Hamza Arfa ko ice cream khaty hue dekhna chahta he
Sub zor sa hasne lag gae aur Hamza ko mazeed ghussa agaya, tm logo na ana he au nh ana nhi au ma akele chala jaonga.
Alina: Acha na ghussa na hu bs 2 min ma arahe hatm log bahar jao. Hamza, Ali,Ahmed teeno bahar nikal gae aur bahar nikalty he Ali na apni jaib sa ciggratte nikale aur dono ki taraf barhaty hue kaha jab tak ye log aenge tb tk hum ik ciggrette he pee lety ha. teeno na ciggrrete nikale aur peene lag gae.
Thore dair bad Alina aur Aroosa bh agae aur unlogo na apne cigrette bh pe le th. finally chalo bhae warna Hamza ro jaega Alina ne Hamza k kandhy par thapar mar ke kaha, Sb hasne lage is bar Hamza bh hasne laga. Jab wo waha phnchy tu Arfa aur uski dostain ander bethe the. Hamza na apne dosto sa kaha chalo unky bara ber wale table par beth ty he. Arfa ki nazar jab Hamza par pre tu uski tu jese hawaiyaan ur gae wo foran uth k waha sa chale gae. Sub heraan hoke usko dekh rahe the ky isko kya hua, Hamza Arfa ki peechy jane laga tu baki sb bh sath nikal gae. Hamza na Arfa ka hath pakar k roka aur chilane laga
What's wrong with you? kio is taraha behave kar rahe tm? Arfa na apne hath pa Hamza ka hath dekha aur phr uski shakal dekh na lage usna ghusse sa apne hath ko churaya aur chilane lage, tumhare himmat kese hue hath pakarne ki? ma itni over minded nhi hu jese tm smjh rahe hu mena tmha pehla he bola tha k mjha ya sb pasand nh. Hamza mene kya kara? wo heraan tha baki sb bh waha phnch kr dekh rahe the. sub heraan thy k Arfa ko hua kya he? Sb smjh rahe thy k inke bech ma relation start he, Hamza na apne dosto ko yahe bataya tha k Arfa us ma intrested ha jab ke Hamza na pehal ki the.
Arfa: Tmha mene mana kiya tha k ya sb nh karna mjha nh pasand, mere mana krne ka bawjood bh tm yaha agae, abh hamre dosti ko ik din bh nh hua aur tm na ya sb cheap harktain shrw kardi. Me baki larkio ki tarha nh ka larka age pecchy ghume ma khush hojao, mjha har cheez ik had tak achi lagte ha. Hamza heraan tha ke ya kya ajeeb larki he. Hamza ko ghuusa aya tu Hamza bh chilane laga bs kardo ma bh janta hu tm jese larkio ko jo attitude dekha kr attention seeker bane rehty he, tmhare jese roz ate jate mere pass.
Arfa: Get lost
Hamza: Same bitch. Hamza Arfa ko suna k nikal gaya, aur Arfa wahe khare usa dekh rahe the, uski ankho ma ansu ane lage Lubna aur Sonia foran uska pass ake usa smbhlne lage, dafa kro wo ha he esa. Tm pareshan nhi hona Lubna na usko gale laga kar bola,Han Arfa is sa acha milega tmha Sonia na bh uske kandhe pa hath rakh ky bola
Arfa: I am okay, it's nothing new me na ya sb bht dekha hua mene apni zindage ma us na ankho sa ansu saaf kiye aur kehna lage chalo ghr chalty he.
Hamza: Ajeeb larki he, ya parhne wale middle class larkia hoti he ese ha.
Alina: come on Hamza let it be, uski waja sa mood kharab nhi karo chalo chalty he ice cream khate ma khila dunge ;) ankh marty hue boli. Sub na hame bhare aur ice cream khane chale gae. Hamza khushi khushi ice cream khane nikal tu gaya lekin uska dil ma bar bar Arfa ka khayal araha tha, pehli bar kese larki ko ditch krne k bad Hamza ko guilt sa feel hone laga tha
Zindage bh kitni ajeeb he, najane kese kese logo sa mila dete ha, jin ka hum sa koi lena dena bh nhi hota. Pata nhi khuda na Ye Hamza jese pather dil log kio banae jo sirf dosro ka jhazbaat sa khelna he janty he, Raat k 2 baje Arfa apni dairy ma apne dil ki batain likhne ma masroof the. Ya pehla moka tha k Arfa na ese batain likhe aur uska ankho ma ansu nhi ae. Is raat na Hamza ko nend ae na Arfa ko.
"Zindage ka bh apna he rung he.
ghum ki raat soya nhi jata aur,
dukh ki raat sonenh dete"
YOU ARE READING
Jadojehad (Struggle)
AdventureThe story of a girl who struggle hard for her dreams. Living in a Conservative family where a girl is not allowed to full fill her dream, in this type of family Arfa fights and successfully fullfill her dreams