Dadi r ami ki baatain sun kr uski halat ese hogae jese kese na usko jan sa he mardiya ho. Pechly do ghante sa wo hall ma use jaga buth ban k khare thi, aur uska zehan ma wahe sare batain flash back hue ja rahe the, uske ankhain ro ro ke sojh se gae the uska chehra blkl khushk hogaya tha. mere beti yaha ese kio khare ha? kya hogaya he? beta Arfa? Mr Ahmed foran uske chehra ko pakar ke dekha aur usko gale laga liya.
itne dair sa buth bane khare Arfa ab dhare mar mar k rone lage the usna apne abu ko kas k pakar liya aur ese ro rahe the, jese sadio k bad usky abu us sa milne ae ho. Ahmed ki pareshani ma izafa hone laga uska dil bethna laga kya hua Arfa. mere bachi mjha batao kya hua he kese na kuch kaha he?Mr Ahmed na Arfa ko gale sa hataya r uske ankho ke ansuio ko saaf krne lage r usa payar s chup krne lage. (Arfa ki maa) jaldi sa pani le ao wo chilne lage tu arfa na rok liya chila k nhi abu ami ko na bulae, ya sun k Mr Ahmed ko indaza hogaya k iski ami na kuch kaha h? batao, mjha phr me bata ta hu usa!
Abu ( Arfa seskiya lete hue bole) aur ro ro ke seskiyo k sath usna apne abu ko pori baat batae! k kis trha dadi na aur uski ami na uski kirdar kashi ki ha? Papa ma such keh rahe hu mena kuch bh esa nhi kiya kabh bh jis sa apka sr jhuk jae..
Mr Ahmed na Arfa ka hath pakara aur usa ander legae Mr Ahmed ko bht ghussa aya ya sb sun ke aur kio na ata ghussa? Akhir wo bh beti k baap the aur koi bh baap apne aulad k liya ese batain bardasht nh kar skta chae usma suchae he kio na hu!
Arfa Ki ama, Ami kaha he ap dono idher ae.!
Daddi : Agae tum Ahmed sahab beti na patiya parha de tu tm yaha chilna shrw krdain
Mr Ahmed: Ami ik min please!
Arfa ki ami: Haye Allah kya hua? ap ese kio chila rahe ha?
Mr Ahmed: mujha ap ya batana pasand karenge ap na kis behalf pa mere beti ki kirdar kashi ki? r mere he q ya apki bh sagi aulaad he! ap ko apne trbyt apne khoon pa bhrosa nh?
Arfa ki ami: Suniye me pagal nh jo bewaja kese k liya bh kuch bh boldu. Me na apni kano sa apki beti ko apne us churail sehli sa kese larke k bare maa baat kr rahe th. Koi Hamza name k larke ka bare ma? Nhi abu wo baat ya nh? (Arfa na taizi sa apne ami ki baat ko toka).
Mr Ahmed: Beta Arfa pehly apni ami ko baat mukmal krne du!
Arfa ki ami: Ya dono larkiya us larke sa lage rehti ha coaching ma?
Mr Ahmed: ap mjha pori baat batae tafseel sa! (Ahmed ki awaz mazeed talkh hogae, unka chehra ghusse sa laal ho raha tha)
Arfa ki ami: Arfa ki ami na pori dastan rawa sunae jo unhone us wqt sune th. Arfa na apna sar pakar liya kis chgoti si baat jis ma uski koi galti bh nh th, us baat p iski kirdar p dagh laga diya. uski ankho ma phr ansu ane lag gaya.
Mr Ahmed: Arfa beta ma ap pe bht aitbar karta hu ap mjha such such bataen k jo baat apki ami na bataya wo such ha ya koi galt fehmi hue ha? Mr Ahmed n apne ghusse ko control krke bare naram mizaje sa apne beti sa pocha
Arfa: Baba, ma suchi suchi bata te hu apko sare baat, Arfa ki awaz ma larz th, uski awaz rone ki waja sa kharab hogae th. Baba kal Lubna ghr ae the sham ma tu me na ami sa Chae ka keh kr hum uper chalegae the, tu waha jake mujha Lubna na bataya k Hamza k msg aya he uska pas. Hamza hamre coaching ma sath he parhta he, Hamza na Lubna ko batya ka wo usa pasand karta he! aur Lubna bh us ma intrest le rahe th. Arfa na apne ankho sa ansu saaf kiye
Mr Ahmed: Phr?
Arfa: Baba mena usa smjhaya k ya sab na karo mgr wo bura man k chale gae aur phr mjh sa naraz bh hogae the. Subha phr college k bad wo us sa milne gae the!
Arfa ki ami: tmha kese pata k wo gae the? tm bh thi uska sath waha? (arfa ki ami na taizi sa uski baat kati, Mr Ahmed na ghusse ma apne biwi ko danta k wo abhbech ma na bole usko pori baat krne de! ispa Mr Ahmed ki ami (Arfa ki dadi ) na Mr Ahmed ko danta (ghuse ma) k beti ki subhat k sun k beti ko smjhao na k biwi pe chilao ! Mr ahmed na nidamt sa sar jhukaya aur phr sa Arfa ki taraf mutawaja hue. Beta ap gae the?
Arfa: Nhi papa!
Mr Ahmed: Tu apko kese pata ke wo milne gae?
Arfa: Papa ma jab library gae th tu mere nazar pari khirki sa unpa
Arfa ki Dadi: jhoot hum kese Yaqeen kry?
Arfa: Dadi ma such keh rahe hu!
Mr. Ahmed: Beta ap mujha apni dost k number de!
Arfa: papa mobile ma ha abh late hu. usna apna bag khola mobile nikala aur number dail krke apne abu ko dediya,
tring tring Bell bajne lage;
As-salam-o-alikum Lubna ? dusre taraf sa jawab aya Lubna Kitchen ma he ma unki walda baat kar rhe hu!
Mr Ahmed: Ji ma wo Lubna ki dost ha Arfa unka walid baat kr raha hu kya mere apki beti sa baat hoskti he?
Lubna ki ami: Kheriyaat bhai je? sub theek ha?
Mr Ahmed: ji ji bs wo college k pochna tha?
Lubna ki ami: acha bulate hu. Lubna wo zor sa chilae beta apke liya call he. Ai ami dusre taraf sa Lubna na kitchen sa jawab diya.
Lubna room ma ate he kon ha ami? Beta Arfa k abu he unko kuch pochna ha ap sa? phone speaker pa krna mjha sunna h. Lubna na phone hath m leke loud speaker on kiya.
As-salam-o-alikum Uncle Lubna na baat k aghaz kiya.
Mr Ahmed: Walikum salam beta, beta ap sa kuch pochna he !
Lubna: Ji uncle pochiye lubna blkl pur sukoon the, usko zara bh ilm nh tha ke agla sawal uske hosh hura dega!
Mr Ahmed: Beta mjha ap sa pochna he ya hamza kya he aur kya majra he ya uska?
Lubna ki hawas he urgae jese, loudspeaker pa phone, braber ma ami aur Hamza k bare ma sawal, jis ki waja uska armano k mehal pehly he toot chuke th. Usna qasam khae th k wo inko milne nh dege!
Lubna: Uncle kon Hamza? lubna ki awaz ma larkrahat agae th, braber ma khare uski ami ke chehre pa heraani k tasur ane laga.
Mr Ahmed: Beta jin sa ap aj milke ae th? mjha ya pochna tha k Arfa bh apke sath the?
ya baat tu smjho uski ami k demagh m phat gae, kya tm kese larke sa milna gae th? nh ami ma nh gae Arfa khud gae the akele, aur wo larka bh Arfa ko pasand krta he. Mr Ahmed ya sun k ghussa hogae beta ap batae ya baat such he?
Lubna : Ji uncle promise, ami ma nh gae th wo he gae th. Mr ahmed na call cut krdiya. Lubna ki ami us pa bahars gae aur usa khoob danta aur Arfa sa door rehna ko kaha.
Mr Ahmed na call katne k bad, Arfa k pass gae aur usa kas k thapar mar diya. Arfa ko thapar itne zor sa laga k wo gir gae aur uska lips zameen p lagne ki waja s phat gae aur khone ane laga. Tm na mera bhrosa tor diya, Aj k bad mujh sa na baat krna na he apni shakal dekhana dafa hojao nazro sa. Mr Ahmed ki ankho ma ansu, chehry p ghussa tha. Tum mere dil sa utar gae Arfa, apne acha nh kiya, wo ya keh kr ghr sa nikal gae.
YOU ARE READING
Jadojehad (Struggle)
AdventureThe story of a girl who struggle hard for her dreams. Living in a Conservative family where a girl is not allowed to full fill her dream, in this type of family Arfa fights and successfully fullfill her dreams