Apne room me laptop on kiye hue Arfa pareshani ky alam m kuch search kar rahe ha. Pata nhi kiya aya hoga, ya tum itna pareshan hoke kya search kar rahe hu? Ami mera result agya daswe jamat ka.
Tu kya hua agr agaya tu tmhare pass fail hone sa kya hoga bhawli larki! uski ami ya khty hue room sa nikal gae, pata nhi kese maa h duaa tu de nhi ulta tanz kar gae mujha!
laptop pa nazar jamae usna typing start krdi, Ya Allah achay marks ajae bs, umm.. Ya Allah tera shukar usky chehra ki pareshani khushi ma badal gae, uska chehry ki masoom si pareshani ik khl khlate hase ma tabdeel hogae, wo zor s chilae Amiiiiiii aur laptop god s hata ky wo bed s utar ky bhgty hue rooms bahr nikli Ammi, abu, Dadi
Ami: Kya hua fail hogae kya, larki mena kaha tha na ya parhna likhna tere bs k nh bs chor de parhae ghr beth, Kya tm fail hogae? abu pareshan hoke bole, dadi imtehanat hoty rehty beta tu parhae chor ja bawarche khane ma khana bna na sekh lu hum agly saal shadi kara denge tere.
(sb apne apne sunany lage bina kuch sune uski hasi ab phr herani ma badal gae) Ap log sun tu le pehle, Han beta bolo ap abu na jawab diya. Baba mjha 94% mile ha wo khushi s chilate hue apne abu k pas gae aur unko gale lag gae. Arey wah mere beti Masha Allah! Allah tmha hamesha kamyab kare usky abu na usa gale s hata ke uska mata chuma, aj tm na mjha khush kardiya.
han han chalo achi baat h pass tu hogae larki, kitabo m ghuse rehti, ab khana bana b sekh lena. ami aur dadi bh bole. is bar usna inki bato ko ghor nh kiya bs khushi khushi apne room ma chale gae.
YOU ARE READING
Jadojehad (Struggle)
AdventureThe story of a girl who struggle hard for her dreams. Living in a Conservative family where a girl is not allowed to full fill her dream, in this type of family Arfa fights and successfully fullfill her dreams