Ibtida-e-Khuwab

32 11 0
                                    

Agr tum logo ki shopping pori hogae tu kya hum kuch khane chale? Hamza thak kar lift k baraber wale chair par beth gaya, wo apne zindage ma shopping krty hue itna nhi thaka tha jitna wo aj in larkio k sath shopping krty hue thak gaya, Wo kabhi larkio k sath gaya he nhi tha shopping pa ya uska pehla aur bht bura tajurba tha, Pechly teen ghante sa is dukan sa us dukan uper nechy wo paglo ki tarha ik sath ghum raha tha kabhi kese ko kuch pasand nhi ata tu kabhi kese ko.

Alina: Yar mere ik kurti rehti bus wo lele phr chalty he.

Hamza: Tumhare shadi nhi ho rahe na susral ja rahe hu jo itni shopping yar university he jana ha us ma kiya pagal pan :/ Hamza na mu banaty hue bola.

Arfa: Baba university ma banda tayari karke jata he na k mu utha kr, jabhi mana kiya ta mene tmha k mat ao.

Lubna: Han mene bhi bola tha isay Arfa k tum hamre sath khuwar hwjaoge magr isa shoq char raha tha adventure karne ka :D Lubna na hasty hue Arfa k kandhy pa hath rakh kar bola, Sonia aur Aroosa bh Hamza ko dekh kar hasne lag gae

Sonia: Ab karo adventure :D

Hamza: ma uper food court ja raha jis ko jo khana h bata du m order kardunga ap log apne chezain leke ajna Hamza apni jaga sa uth kr mu bana ky lift k ander chala gaya..

Arfa: Ruko Hamza.. ma bh ate hu, Arfa ki shopping pori hogae the. Mjha bh bht bhook lag rahe ha tum log bh kurti leke ajana.

Sonia: Acha theek ha jae jae ap :D usna muskurate hue Arfa ko chera baki sub bh usa tang krke bhj diya.

Chalain je, Hamza ka pass ake Arfa na bare payar sa bolaArfa ko Akele pass dekh kar Hamza bh behad khush hua usna Arfa ka hath thama aur dono food court k liya nikal gae.

Hamza: Kya khaenge?

Arfa: Pizza mangwate ha.

Hamza: Chalain theek ha, Food court ma enter hote he Hamza na Arfa sa khane k pocha. Order dena k bad jab wo table pa aker bethy he thek baki sub bh uper agae. Qareeb aik ghante k bad khane peena sa free hoker sub apne ghrk liya nikal gae.

Raat ko laptop pa bethe sare dost group chat par masroof th, sub ke sub kal jane k liya betab ho rahe the, school, college university k pehla din hamesha sub k liya excitement k bais hota he, naye jaga, naye bacha,naye challenges. Thori dair ki guftugo ka bad sub k sub kal ki tayari krne ma lag gae.

Raat 11 baje sare kaamo sa free hoker jab Arfa apne room ma ae tu usna Hamza ko msg kiya;

Arfa: Best of luck! milty he Kal. Heart bana kar usna Hamza ko msg sent kiya.

Thori dair bad Hamza ka replay aya;

Hamza: Mera tu good luck kal mere sath he hoga tu mujha koi tension he nhi. Hamza na bhi heart bana kar replay kiya.

Arfa: shukriya je :) Arfa na replay diya aur mobile rakh diya

Arfa behad khushi the, wo apne maqsad k qareeb the, baba ka khuwab bs 5 saal ki doori par tha. Ab ma risk nhi le sakti, Allah na mera itna sath diya ha ab is stage par ake mjha ab bht mehnat karni ha, Ghr k sath sath parhae ma bh bhar poor mehnat karni ha. Sochty sochty jub uski nazar ghari par pare tu raat k 2 baj rahe the, ya dekh kar uski ankhain nikal ae hain itna late hogaya mujha sojana chaiya ab.

Fajar ki namaz aur Quran sa farigh hoker wo nashte ki tyari krne chale gae, Aj uski ami na bh uski help ki. 8 baje wo university k liya tayar hoke nechy ae tu uski ami na uska matha chuma aur bht sare duain de, Mr Ahmed na bh uske sar pa hath rakh kar uski kamyabi ki duaain ki aur usa University drop kiya.

Jab Arfauni phunche tu Hamza bh phnch chuka tha,Lekin Mr Ahmed ko dekh kar Hamza Arfa k pass nhi aya aur door sa dono na ik dusre ko dekha. Arfa na palkh jabkae tu Hamza samjh gaya aur wo ander chala gaya.

Mr.Ahmed: Best of luck beta, khoob parhna mehnat karna, Lekin beta koi galat kam nhi karna bht bharosa krke mena apko yaha bheja ha hamrakhandan larkio ki parhae k bare ma kesa ha ap jante ha phr bh mena apko parhaya take ap Dr bane aur sub ko dikha sake k larkia bh parhti ha, Arfa pa apne abu ki baato ka bht gehraasar ho raha tha, Arfa ki ankho ma ansu the. uski sas ik min k liya ruk gae the jab uska abu na kaha beta koi pasand hu tu pehly mujha bataiyega ma dekh lunga! unhona Arfa k sar ko chuma aur usa rukhsat kiya.

Arfa na abhi university ma qadam rakha bh nh tha k uske sar pa zemdaria barh gae the, wo chal tu rahe magr demage tor pa wo wahe ruki hue the jaha uska abu usko nasihaat kar rahe the, uska demag ma wo sare batain sawar the jo uske abu na us sa kahe the. Wo Hamza k pass nh ruki age barhte rahe usa khud nh pata wo kaha ja rahe, usna Hamza ko dekha he nhi Hamza tu kiya us na as pas kese ko dekha he nhi tha,

Arfa Hamza awaz deta hua uska pass ake ruk gaya, Kaha ja rahe hu ruki bh nh waha. Arfa heraani sa usa dekh rahe the. Kya hua? Class waha ha hamre, Arfa ik dum herani sa idhr udhar dekhne lage the wo waqai class sa kafi age agae the, Kin khayaalo ma ghum hu?

Arfa: Nhi yr kuch nh wo bus tum jante hu first day ha tu nervous hogae thi shyd is liya,

Hamza: Arey yar kuch nhi hota chalain?

Arfa: Han chalo.

Dono sath ma class ma enter hue aur ik dusre k kareeb kareeb ake beth gae. Thori dair m sare bache agae aur class bacho sa bhar gaya, Lecture Hall ma kareeb 150 bachy the, kuch ik dusre ko jante thy pehly sa tu kuch kareebi dost the, lekin kuch k liya sub k sub nae chehry the, Kuch parhne ae thy, Kuch qabil banny ae thy, tu kuch sirf parhne ae the, Ameer, ghareeb middle class har tarha k bachy waha mujood the, har zuban sa taluq rakhne wale mukhtalif jaga sa bache yaha ae hue the. Thora he dair ma kuch senior class ma ae aur apna taruf karwane lag gae. Thori dair tak inhona bacho ko university k mukhtalif rules sa aga kiya aur chale gae. Phr principal na ake ibtidae lecture diya lecture k aghaz Quran ki tilawat sa hua, uska bad principal na bacho ko bht kuch smjhaya profession k hawale sa our university ki policy sa aga kiya. waqtan fawaqtan bht sare teachers ae aur mukhtalif mazamin par lecture diya qareeb 2 baje sub kuch khatm hogaya tha. Parhae k bazapta aghaz agle din sa hona tha.

Jadojehad (Struggle) Where stories live. Discover now