Sharmindage k Ehsas( Feeling guilty)

48 11 0
                                    

Aj wo hua jo usne kabhi socha he nhi , wo smhti the ky chae kuch bh hwjae uske baba usa kabhi galat nhi smjhnege hamesha us par trust kaenge. Wo apne room k kharki pa khare bar bar us thapar aur un alfazo ko yaad kr rahe thijo kal uske baba na use bola!

uski zindage jese rukh se gae, uski chehre ki beprwa khushi ab ghum ma badaal gae, wo khuwab jo usna dekha tha insaniyat ki khidmat ka wo tu jese kahe kho gaya hu. Aj 10 din hogae usa college aur coaching jae  hue, usna khna peena sab chor diya tha, usko jese ab usa kese cheez ki is zindage ki zarort nahi. Us ko reh reh k bs yahe ghum tha k iski zindage ma aik he achi dost th jo sb jante thi, usa uske ghr k mahool sb pata tha phr bh usna jhoot bola, aur uspa us cheez k ilzam lagya jo usa nagawar guzrti thi.

Yar aj d

pore 10 din hogae 10 din ya Arfa kaha he? na college arahe, na he coaching? Sonia na tajasusi ma pocha.

Lubna: Mjha kya pata ?

Sonia: Wo tm sa hum sa zayda kareeb ha tmha pata hona chaiya, ya kamz kam tm uska ghr jake pata krskti hu!

Lubna: Ma uska ghr jao uske Lubna ghusse ma bharaak gae, tmha pata ha uska baba na mjh call kiya mere ami k samne uska abu na mjh sa pocha k ma hamza sa milne gae th t Arfa sath the? ya sun ke ami ghusaa  hogae, tu mena oran kaha me nhi Arfa akele gae thi.

Sonia: yaar tm pagal hu? tm na jhoot bola! Apne kiye hue galtii tm na uspa thop de.

Lubna: Ma gae zaror thi mgr Hamza mere zarya Arfa k qareeb ana tha, tu ma bilawaja ghr ma kio phaste uska liya, wo jane Hamza jane! lubna na befkri ma sare batain bol de.

Sonia: Ik min jhoot kam bolo, tm na kaha tha k tmhara aur Hamza k bech tu kuch aur chal raha he. Hamza tm sa muhbbat karta he aur tm us se!

Lubna: Yar wo mjha pasand karta he sirf dost k lehaz se. Usa Arfaa se muhbbat he. Us din park me usna yahe kehna k liya bulaya tha, Jabh mjha ghuusa aya bht r use din uska abu k ese call tu mena ghusse ma bol diya k ma nhi Arfa gae the( lubna ki awaz ma nidamat the uska ghussa ab sharmindage ma badal gaya) Lkn mjha bs ya smjh nh araha ke Arfa ko ya kis na bataya k me Hamza sa milna gae, aur uska abutak ya sb kese phnch gaya!

Sonia: Yar Lubna tum dost nhi dushman sa bh batar hu, tm na aik kal ke ae hue larke kliya jo tmhara he bhi nh uski waja sa apne bachpan ki dost ko phasaya, ya sb jante hue bh k uski family is mamle ma kitni conservative ha, Zaror unhone mar mar k uska college band krdiya hoga. Tm na acha nh kiya Lubna, tm ne na sirf Arfa ko phasaya balke tm ne uska khuwabo ko bh pora hone sa pehly he tor diya sharm ane chaiye

Lubna: Yar Soni mena kasam sa ya sb nh socha tha, blkl bh nh

Sonia: Yar Please tm jao yaha sa aj sa mere dosti bh khatm tm sa tum dost nhi asteen k sanp ho!

Sonia Lubna ko suna ke chale gae, Lubna ko apne ap sa bht shrm arahe thi uski ankho ma ansu ane lage tu wo usko saaf krne lag age, aur apne ghr k liya nikli.

Jadojehad (Struggle) Where stories live. Discover now