Bus ma bethe khirke sa baharnazrain jamae lubna ko apne kie par bht pachtawa ho raha tha, usko ahsas ho he gaya ke usna jo kiya galat kiya aur sab sa bare baat us na apne sab sa ache dost, bachpan k sathi k sath esa kiya jabke uski is ma koi galti bh nh the. Uska dmg ma sare batain bar bar arahe the, us apne kiya hua har ik amal yaad araha th aur uski ankho sa ansu rawa thy. Mena acha nh kiya hatho sa ankho k ansu saf krty hue lubna boli. Mujha esa nh karna chaiya tha, ma maafi mangunge Arfa sa sub sa. ( us na soch liya tha k ab chae kuch bh hwjae wo apne gunnah k aitraaf karege aur apne dosto sa mafi mange ge, usa pata tha anjam kya hoga lkn us k dil ma jage gairaat na usa mazboot bana diya tha)
Arfa k ghr k bahar khare Lubna k dil ki dhrkan taaiz ho rahe the, jab us na darwaza khtkhataya dopher k wqt tha, pore ilaqe ma sanata chaya hua tha khare dhoop ma khare lubna ghbara rahe the. Usa khoof araha tha k wo kese sub ko jawab dege, kya kahegepaseena sa dochar Lubna ki halat down hoti ja rhe the. Uski himmat khatm ho rhe the, k darwaza khulne ki awaz ae r lubna ki dhrkanai mazeed taiz hogae, are lubna baji ap aena ander. dosre taraf sa mulzmaki beti na darwaza khol kr bare khush dili sa lubna ko ander bulaya, wo ahista ahista dakhil hone lage mulazima na usa mukhatib krke kaha ap yaha beth jae ma Arfa baji koo bulate aur pani bhe le ate, Are nh nh mjha bs uncle anti sa milna he ap unhe bula dain, Lubna ghbra kr bole.lubna mulazima sa baat he kr rahe the itne ma Arfa ki ami kitchen s nikal k ae, aur Mr. Ahmed apni ami k hath pakre unhe bahar la rahe thy.
Lubna ko dekh kr Arfa ki ami ka mu bn gaya aur ghuuse ma wo bolne lage,arey bare bare log ae ha hamre ghr aj tu, jao tmhare wo bad kirdar dost uper ha, anti ma us sa nh ap sa baat krne ae hu, balke ap sub sa! hain hum sa kya kampar gaya tjh? hum knsa larko sa milne jate thy jo tum hum sa ake mashware karoge. Takht p bethty hue Arfa ki dadi tanziya andaz ma jawab dene lage.
Mr.Ahmed: Bolo bachy kya hua kya baat he?
Lubna: Uncle am sorry!
Mr.Ahmed: sorry ya kiss liye?
Lubna: wo uncle lubna ki tu jese bolti band hogae uski awaz henh nikal rhe the.
Mr: Ahmed: Beta bolo kya baat he, kya hua he Mr Ahmed ap pareshan hone lage.
Lubna: uncle mena ap sa jhoot bola is liya?
Mr Ahmed: Jhoot kesa jhoot ma kuch smjha nh?
Arfa ki ami aur dadi bh pareshan hone lage, han bhae batao hame bh kiya hua he? itne ma Arfa bh utar k ane lage, Lubna tm yaha q ae hu Arfa itne dino bad pehli bar kuch bole. Mr Ahmed Arfa tm chup kro, usa baat krne du. Lubna beta tm bolo kya baat he.
Lubna: Uncle Hamza sa milne Arfa nh ma gae the. Mena ap sub sa jhoot bola, Lubna dhare mar mar k rone lag. mena kaha tha ap sa ma nh gae the, magar kese na suni nhe mere, Hain sahe batao kya baat he Arfa ki dadi bolne lage.
Arfa: Lubna batao kya khna cha rhe hu kio kyatm na ya sb batao, Arfa ki ankho ma ansu ane lage.
Lubna: Mujha Hamza pasand tha hamesa sa lekin logo ka dar sa mena kabh bola he nhi. Ik din jab us na mjha Fb pa request bhji tu mena usa add krlia aur hamre bech guftugo k aghaz hua, ahista ahista ik he din m itni baat hogae k hamre bech dosti hogae thi. agle din ma khushi khushi Arfa ko ya sb batane ae, tu Arfa na khush hone k bajae mjha danta aur smjhane lage tu us wqt mjha uski batainzehar lagne lage, mjha laga jese wo mjh sa jealous feel kr rhe ha, tu mena soch liua ab Arfa sa baat nh karunge, jese he ghr ae tu Hamza na milna k liya msg kiya hua tha, aur blkl ese wqt mere pass Arfa ka bh msg aya k class k bad library ma parhne k kaha, mene arfa ko tal diya ye keh kr k mjha ami k sath shopping jana he, aur ma Hamza k sath jane k liya ready hogae agly din adhe class chor ke ma Hamza sa milna chale gae. Lubna rone lage
Arfa: Tum na jhoot q bola? Mr. Ahmed bh ghusse ma Lubna k upper chilane lage k agr ya sub such ha tu tm na us wqt jhoot q bola Arfa ki ami aur dadi bh Lubna ko kosne lage.
Lubna: wo is liya Arfa ka wo mjha nh tmha pasand krta tha, t um tu kese sa baat nh karti aur tm sa dosti krna tu door wo tm sa baat krna ma bh ghbrata tha jabh usna pehly mjh sa dosti ki take ma tmhare aur uski baat kara saku. Us din us na mjha milna k liya ise liya bulaya tha k wo mjha sb smjha sake, us sa milna k baad mera dil toota k har cheez jo mjha achi lagte ya mjha chaiyahoti ya mere khuwaish hoti wo sb tmha mil jata, jealous hoker mene soch liya tha k ma tm dono ki dosti hone nh dunge kabh bh nh. Abh ma ya sub soch he rhe the, k ami na bataya tmhare abu ki call h aur call ami na speaker pa laga diya, jab tmhare abu na mjh sa pocha Hamza aur tmhare related tu mjha laga yahe moka ha, aur mena uncle sa jhoot bola, Lubna k ankho sa ansu rawa the wo dhare mar mar k rone lage.
Hall ma mojood sab ki ankho ma ansu thy, Mr. Ahmed ko behad sharmindage mehsos ho rhe the, k unhona kese aur ki baatk aitraaf krliya aur apni beti ki ik nh suni aur usa mara Arfa na age barh kr Lubna ko uthaya aur usko gale laga ky chup krwaya.
Dadi: Beta ya tu tum na bht galat kiya tmha aesa nh krna chaiya tha, na tu tmha us larke s baat krna chaiya tha na he jhoot bolna chaiya, aur jhooty logo ko tu khuda bh pasand nh karta. Arfa ko tmhare waja sa bht pareshani kasamna krna para. Han Arfa ka abu na tu usa mara bh tmhare waja sa Arfa ki ami ko Arfa p tars ane laga, wo arfa ko chehry ko pakar k bolne lage.
Lubna: Ap sbmjha maaf krdia please, ma aenda esa kbh bh nh krunge.
Mr.Ahmed koi baat nh beta hum na tmhamaaf kiya, unhone bare payar sa Lubna ko thapki de.
Mrs. Ahmed aja beta tu bh khana kha le.
Lubna ji anti ate hu, Arfa na usa gale lagaya, Lubna aj tmhare waja sa ma dobara college a paonge, dobara apne abu sa nazrain mila paonge, Sorry Yar lubna phr sharminda hue. Koi baat nh yar bhool jao aur chalo khana enjoy kre.
YOU ARE READING
Jadojehad (Struggle)
AdventureThe story of a girl who struggle hard for her dreams. Living in a Conservative family where a girl is not allowed to full fill her dream, in this type of family Arfa fights and successfully fullfill her dreams