Mushkilaat Ka Aghaz ( A start of problems)

59 13 0
                                    

As Salam O Alikum anti Arfa kaha he? Beta wo apne kamre ma par rahe hoge. usa bola de please mjha kuch kam he.

Arfa are o Arfa beta kitabain chor k nechy dekh Lubna ae ha tum sa milne. 

Ai ami kitab band krke wo kurse sa uth k bhagty hue nechy ae, arey Lubna tm na msg nh kiya ane sa pehly, mada kiya tha, calls bh ki the magr apko fursat mile tu jawab denge. 

Oho sorry mobile dosre kamre ma charge pa laga hua tha. Chalo room ma chalty he. Arfa Lubna ka hath pakrty hue usa apne kamre me lejane lage, ami 2 chae bhjiwadiyega please.

acha tm jao ma thori dair m bhjwati hu ami na usa jawab deke bawaerchi khane ki taraf chale gae.

wo dono seriya charti haste muskurate room ma agae. Ab batao kese ana hua wo bh itni jhzbati hoke, 

lubna: Yar baat he kuch ese hogae thi k mjha ana para jaldi ma, tmha tu pata h tm mere best friend hu r ma tm sa he har baat ake share karti hu.

Arfa: han han janti hu ab batao bh na kiya hua he mjha bht bechaini ho rahe ha.

Lubna: yar Aj mjha msg aya ik

Arfa: lo ya batane ae hu?

Lubna : areyy Pochoge nh kis ka?

Arfa : jese bina poche tm bataoge nh!(Arfa na muskurate hue tanziya andaz ma bola)

Lubna: zahir ha nhi bataonge (Lubna na Arfa ko mazeed cherna wale andaz ma bola)

Arfa: Ab batao bh na(Arfa ki bechaini barh gae)

Lubna: Acha baba suno, Mjha hamza ka msg aya,

Arfa: kn Hamza wo coaching wala?

Lubna: han wahe

Arfa: acha kya keh raha tha esa jo tm itni pagal hue ja rahe (Arfa ab mu banate hue boli)

Lubna: He likes me, ma tmha bata nh skti ma kitni khush hu.

Arfa: Tm na kiya kaha (Arfa k lehja mazeed talkh hogaya)

Lubna: zahir ha me mana kio karunge mena han krdi us sa dosti k liya!

Arfa: Kya zarort ha tmha in kharafato ma parhne ka? Tm parhne ja rahe hu apni parhae p dehan du Dr nh banna tmha? ( uska lehja mazeed talkh hogaya)

Lubna: tmha kiya hogaya?

Arfa: mjha ya sb nh pasand mehrbani hoge aenda mjh sa ese batain nhi karna 

Arfa ki ami darwaze k dosre taraf ya sare batain sun rahe thi. Wo khushu hue ya sb sun kr kionka unhe moqa mil gaya Arfa ki parhae band krwane ka.\

Arfa ki Ami Amna hasti hue room ma ae bhae kio lar rahe hu dono bahar tk awaz arahe ha. Arfa ghr ae mehmano ka sath ese batain nh karty uski ami muskurate hue usa smjha rhe th.

Arfa: ami ap chore hamare apas ki baat h, ya sb chalta rehta he.

Lubna : Je anti ap befikar rahe

Amna: theek hy beta ap log phr batain karain ma chalte hu

thori dair bad lubna bh apne ghr chale gae. Aj k rawaiyua dekh kr lubna k dil ma pehli bar Arfa k liya ghussa aur burae ae!

Jadojehad (Struggle) Where stories live. Discover now