Aghaz e Dosti (Start of friendship)

44 11 0
                                    

 Raat ke khane ka bad wo aksar diary likha karti the, lekin pechly kae waqto sa usna diary likhna chor diya tha. Aj itne saalo bad us na dobara apni diary dhunde aur dobara sa likhna shrow kiya.

Diary khole wo kae dair tak sochti rahe ky likho tulikho kya? kaha sa aghaz karo, sochty sochty usna likhna shrow krdiya. Hamza hamre coaching k aik haseen tareen larka, jis ki khuwaish sab ko he usa mere khuwaish? kya ye mere khush qismati he ya ane wala koi tufaan he? Mujha Hamza sa masla nhi mujha masla apne ap se ha, mene kbhi bh kese sa koi umeed nh lagae, zindage me pehli bar abu sa umeed hone lage the ky wo mjha ab support karenge lekin unko apne parwaarish pa he bhrosa nh tha. Ik gair ki jhooti baat pa unhona mjha thappar mara aur ab aik ese larke ko ma kese apne pass ane du, kese us pa bhrosa karu jisa ma janti he nhi?likhty likhty uska hath ruk gaya, chae ka cup utha k wo pene lage aur uska demgh ma phr khayalat ana shrow hue up rkhty he usna dobara likhna shrw krdiya;

Agr wo waqai ma mera humdard, nikla usa waqai shayad ma pasand hu, zarori tu nhi k jese mere ghr walo ko ma pasand nh usa bh pasand na hu. Wo aik modren family sa taluq rakhne wala ik azadana khayal ka malik ha wo mere ghar walo ki taraha nh sochta hoga, lekin mjha itni jaldi bh nh karne chaiye, abh tu ma usa jante bh nhi abh sa kese usko apne qareeb ane du. Pen roke wo sar pakar k beth gae yar itna q soch rahe hu ma, Ya khuda mere madad krdain please mjha ismusibat sa nikale, sar sa hath hata k us na table pa apna sar rakha aur sochty sochty sogae.  Itne ma  kuch dair bad uska mobile ki ring tone bajna start hogae. Usna hamesha ki tarha tahajud k namaz k liya alarm set kiya hua tha. jab wo alrm band krne k liya mobile ka pas gae tu usko Screen pa usa aik new number sa msg aya hua hota he, msg kholti tu wo Hamza ka tha.

Salam Arfa me Hamza! wo msg dekh kar ghabara jate ha aur msg foran delet kar ke wazo karne chale jate ha. Namaz k bad wo apne bister pa aker lait jate aur uska demagh ma phr sa khayalaat ka ambar cha jata he, usa pata he nh chala wo kab sogae.

Arfa baji uthe apne college nh jana kiya uthe mulzma ki beti bar bar usa uthane ma masroof the magar majal ha k us na apne ankh kholi ho. Mulzma kibeti thak kar wapis kitchen ma chale gae, Kya hua Arfa uth gae? Arfa ki ami na mulazima sa pocha!

Mulazima: Nhi begum sahiba wo nh uthe bht gheeri nend ma the

Mrs Ahmed: Kamal ha aj sa pehly tu esa kabhi nhi hua, lagta ha exams ki tayari ki waja sa jag rahe hoge.

Mulazima: Je begum saheba unki kitabain wahe palang par rakhe hue the.

Mrs Ahmed: Chalo koi baatnhi tum uska liya juice bana du aur uska nashta bad ma uske room me dedena jab wo uthe tu.

Mulazima: Je begum saheba.

Angrae lete hue usna ankhe khole aur palang pa taik laga ky jamae lete hue uski nazar jab gari pa pare tu subha ke 10 baj rahe the, uski tu ankhain phatti reh gae , 2 saal ma esa pehli bar hua k uski ankh nhi khuliaur college ki chutti krne pare. Saira(mulazima ki beti) saira idhr ao

Saira:  Je Arfa baji

Arfa: Tum na mujha uthaya q nhi, tmha pata bh he mjha college jana hota he wo saira pa ghusse sa chilane lage.

Saira: Arfa baji mena apko bht uthaya ap uthe he nhi tu begum saheba na kaha k apko na uthao ap dair tak par rahe hunge imtahano ki waja sa.

Arfa: Acha usna apne baalo ma hath phera aur mu latkae bethe rahe. Acha ab tu hogae chutti tm nashta le ao jab tak ma mu hath dho lu. ye keh kar wo mu dhone chale gae aur saira nashta lane chale gae.

Nashte sa farig hoker us na Lubna ko call kiya aur college k lecture ka pata krne lag age. 

Lubna: Wese tm ae q nhi?

Arfa: Yar mere ankh nh khuli.

Lubna: Kon kehta ha late night parha karo

Arfa: Nhi yar parhae kaha kar pa rahe aj kal ma bht confuse ho rahe hu

Lubna: Q kya hua?

Arfa: Yar Hamza sa baat hue, wo dosti krna chahta he.

Lubna: tu is ma sochne ya pareshan hone ki kya baat he yar Arfa, itna acha proposal kaha milta he bar bar.

Arfa: Yar lekin ma usa janti he nh tu kese man lo, tm tu janti hu mene kis tarha ki zindage guzare ha tu mere liya ya sb qabool krna itna asan nhi

Lubna: Yar kab tak tum ya 90s k logo ki tarha sochoge, tum apni soch badlo aur zamane k sath chalo, kam az kam dosti karlo, dosti nh karoge tu kese janoge.

Arfa: Tum keh tu sahe rae hu par ma darti hu kese kopata chala tu  tm janti hu sb

Lubna; kese ko pata nh chalega yar come on ma hu sath tmhare support krunge tmha fikar na karo ;)

Arfa: Thankyou Lubna. Ma baat karunge aj us sa.

Coaching ka bad Lubna na Hamza ko bataya ka Arfa us sa baat karna chahti ha akele ma. Hamza man gaya aur us na Arfa ko cafe bulwa liya. 

Arfa ab ki bar us sa acha sa mili aur us na sb sa pehla mazraat ki ky us na uske msg k jawab nh diya, aur phr usa uski waja batae aur sath he us na apne sare sawal Hamza ka samne rakh diye jo usko pareshan kar rahe thy, Hamza bh bare tahamul ka sath uski batain sun raha tha. Jab Arfa na apne baat mukaml ki tu Hamza na apna coffe ka mug nechy rakha aur muskura kr Arfako dekhne laga;

Dekho Arfa me tmhare sare sawalo ka ik he jawab dunga. Ma bh ik am insan hu perfect nhi hu, ma pori koshih karunga k tmhare mayar pa utro, aur koshish krunga tmha koi shikayat na hu Hamzaki awaz ma uska baat krne k andaz ma ik jadu tha, jo bh baat kare wo pighal jata he tu Arfa kese na pighalti, Hamza na kya kaha kya nhi wo muskura k uski ankho ma ghum the. Hamza waqai bht pur kashish larka tha. Hamza na chutki bajae tu Arfa chonk gae.

Hamza: kaha ghum ho madam je?

Arfa: kuch nh wo muskurane lage

Hamza: so friends?

Arfa Yes :)

dono na apne coffe khatm ki aur apne ghr k liya nikal gae.

Jadojehad (Struggle) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora