Talkhi (Bitterness)

56 12 2
                                    


Ya tmha kya hua he tm library sa is starha bhag ky q ae? aur tm ro q rahe ho batao Arfa kya hua he? Sonia na Arfa ko library sa bhgty hue dekha tu wo bh pareshani ma uska pechay agae.

Sonia na Arfa ko kandhe sa pakra aur israr krne lage tm q ro rahe hu? batao mujha bh kya hua he akhir, nhi yar kuch nh bs sar ma aur ankho ma bht pain ho raha tha jabh yaha ae mu dhone. Arfa na sonia sa jan churane k liya jhoot bola aur apne kandhe sa uska hath hata ky wo mu dhone lag gae. usna apne mu pa 4 bar pani mara, aur dil he dil ma wo bht ro rahe thi, zindage ma pehli bar uska dil is trha toota, usa ya nhi pata tha k ya shrowat he, Larki hone ki waja sa sare zindage wo apne ghr ma ahsase kamtri k shikar thi, jis ki waja sa wo kabhi bh khul k kuch nh kar pae uski zindage hamesha sa bht mehdod r hassas the. School, college aur coaching ki dosto ma aker wo thora khush hojate the aur unhe dosto ma aik dost Lubna the jis sa wo apne zindage k har dukh sukh share karti the aur Lubna wo wahid larki thi jis par usko zarort sa zayda bhrosa tha. Arfa ko uska Hamza sa milna itna bura nhi laga jitna usa uska jhoot bolna aur nazar andaz karna bura laga. Aena ma wo khud ko dekh k Lubna k behavior ko yaad kr rahe th. mu dhulna k bad bh uski ankho sa ansuio k ik selaab rawa hua, Wo apne emotions par blkl control kr nh pa rahe th. Ma ab Lubna pa kabhi bhrosa nh karunge na he ab usa kuch bolongi, na koi sawal na kuch. Aj usna mera aitbar kho diya, usna aj hamre dosti kharab kardi. usna apna bah uthaya, duptty sa apne mu ko saaf kiya aur ghr k liya nikal gae.

Chalo ma ab chalti hu ya keh kr Lubna na apna bah uthaya aur nikal gae. Hamza usko awaz deta raha magr usna  un-suna kardiya. Isa kya hua? Hamza apne balo ma hath pher k sochta raha, esa kya boldia mene jo uska mu he bn gaya? Hamza dobara chair p beth k sochne lag gaya, aur apni aur lubna ka bech hone wale guftugo ko yaad krta raha k uski ese konse baat ha jo usko itna bura laga k wo chale gae. Hamza thak gaya mgr uska smjh nh aya k usna kya bola h usa. Jane do mood theek hoga uska tu poch lunga, usna mu he mu ma bar baraya aur apne jaib sa gold leaf nikali aur jala k peene lag gaya.

Lubna park sa mu latka nikli, uske ankhe num the, wo jitni khushi sa ae the milna ab ate hue wo utne he udas the. Hamza na mujh sa dosti sirf apne matlb k liya ki! aur ma khush thi k wo mjha pasand karta he. Uska intrest Arfa ma tha tu usa baat krta mjha bech ma q laya. Arfa mjha kbh khush nh hone dege, Exams ma hamesha wo mjha beat krdete th, chalo khair hy par ab mera payar mjh sa cheen liya. Ma bh dekhti hu ab kese baat hoti inki, kese ya ik dosre ka kareeb ate ha. Hamza ki galti ka zimadar bh wo Arfa ko smjhne lage. Bht kareebi dosto ki bech ma ab darar parne lage, ik galat fehmi na inki dosti ko kharab kardiya. Bhar ma jae aj sa Arfa aur uski dosti, Lubna ne ghusse ma ansu saaf kiye. Point p khare hoke wo bus k wait karne lage.

Arfa ghr ma dakhil hue tu dadi garden ma bethe hue th, Shehzadi saheba kya hua aj kuch zayda late nhi hogae? Ji dadi wo me library ma par rahe th! lubna ne sar jhukae dadi ko jawab diya.

Dadi: Par rahe the ya dhol jhonk ka rung rangeliya mana rahe the? dadi na pan mu ma dal ke tanzia andaz ma Arfa sa sawal kiya!

Arfa: Tuba kare dadi ma apko ese lagti hu? Arfa k ankho ma aik bar phr ansuo k selaab niklne wala tha!

 hum tu nh smjhty the tmha esa mgr jab apne kano sa suna tmah aur Lubna ko baat krty tu hamre tu pairo sa zameen nika gae k tmha hum shareef smjhty rahe aur tm hamre pechy ya sb karti rahe? Mrs Ahmed kitchen s chilate hue ae Kitchen k ik darwaza ko garden ma khulta tha aur use drwaze sa Mrs Ahmed belaan hath m liya bahar ae, unke huliya aur hath pa lage athe sa saaf pata chal raha tha ky wo rotiya bana ne ma masroo th.

Arfa: Ami mena kiya kya he ya tu batae? mera kasoor kiya ha? Arfa k ankho sa ansuio k selaab behna shrw hogaya, Luban k jhoot na usa tordiya tha aur rahe kae kasar uski dadi or ami na kirdar kashi kar ke pora krdiya. Aj uska kirdar pa sawal ho rha tha. Kirdar p sawal har larki ko tor dete ha aur Arfa jese larkia jo pehly he ahsas e kamtari ki zindage guzar rahe hu unka liya tu aur b bura sabit hota ye.

Dadi: Ane de tere baap ko uska samne tere kartoot bataonge, bht bhrosa krta tha na wo tm pa. Be haya kahe ki

Mrs Ahmed?: ja dafa ho ander. Hame kae mu dikhane laiq nh chora ya keh kr wo wapis kitchen chale gae, aur dadi kan pakar k toba toba krty ander hall ma chale gae. 

Arfa wahe khare ro rahe th. Wo na krty gunaho ki saza bhugat rahe th. Aj ka din us pa kayamt ki trha toot para

Jadojehad (Struggle) Where stories live. Discover now