Ehsas-e-Muhabbat

46 9 0
                                    

Aik pur kashish  wadi har taraf hariyaalizameen sa thori unchae par badlo ki gird lipty hue khubsuraat aur unchy paharo sa ab shaar beh rahe the jheel k kinare wo beth kr jheel m pao dale intizar kar raha the k achanak kese na peechy sa uske ankho pa apna hath rakha aur daba diya, Are ap agae usna muskura ker kaha, tm na kese pechan liya mjha? wo pareshan hoke boli, apne mehbob ky hath na pechano ma esa ho skta he, tmhare khushbo tmhare amad ki khabar dedete ha mjha. Jheel sa pao nikale uana uska hath apne ankho sa hatae aur uth k usa dekha dono ik dusre ki ankho ma kho gae.. Arfa tmhare ankhain behad haseen ha, Hamza na Aitraaf kiya, wo sharma k bole ya tu apki nazrain he jinhe ya haseen lagte warna ankhain mere am se ha wo muskura kar bole dono hath thame wadi ma mojoood apne ghr ki taraf bar rahe thy k achanak Arfa na kaha chalo door lagaty he dekhty k   kon pehlyphnchta he, theek ha done Hamza na muskura kr kaha

Arfa: Ok  1 2 3 bhaago Arfa taiz bhag k age nikal gae Hamza pechy ahista ahista bhgty hue muskura kr dekh raha tha k achanak arfa k paomur gaya aur wo slip hoke gir gae.

Hamza: Arfa wo chilata hua bed sa uth gaya aur ghabra kr charo taraf dekhne laga aur ya dekh kar heran hogaya ka wo kese vadi ma nh balky apne ghr pa apne room ma apne bistar par mojood he, sr pa hath pher k wo bil bilane laga thank god ya sapna tha. wo apne jaga sa utha kar  washroom ki taraf gaya, washing basin k pass ake usna null khola pani behna start hua usna apne hath ma pani bharaaur mu dho ke aenda m dekhna laga tu aik dam usa apne shakal dekh k khuwab yaad aya k us na itne saalo ma kabhi esa khuwab nh dekha aur is trha k khuwab wo bh ese larki ka sath jis sa uski dosti kuch ghanto ki hue, ai ese larki jis na uski insult ki, ik ese larki jo uski ankho ma bh bs aik dil behlane ki cheez the ab wo larki iske socho k sath sath uske khuwab ma bh ane lage. yar why i am taking this to much serious, ok fine ab ma nh sochunga us nak chari badtameez larki ka bare ma wo aaeena(mirror) ma dekh kar khud sa batain karne laga. Thori dair ma wo tayar hoke nashte k table pe bethne he laga tha k Alina ki call ana shrow hogae.

Alina: Good morning Hamza!

Hamza: Morningg! madam ji boliye itne subha sbah kese yaad kiya?  

Alina: Yar chota sa favor chaiya, kya tm mjha college drop kar skty humjha kuch kam ha waha bs adhy ghnte ma wapis ajaunge  bhai bhnhi ha aur abu office k liya nikal gae so please tm mjha pick and drop dedu.

Hamza: Tmha kya ma pick drop wala lagta hu? Hamza k mood off hogaya

Alina: Arey mere payare dost hu tm ajao please

Hamza: Ok fine ata hu nashta krke. hamza na phone pocket ma rkhdiya aur table pa beth kr alina ko bura bhala bolna shrw kardiya. Nashty k bad chae peety peety usa yaad aya k Arfa bh use college ki he kahain wo bh na ae hu. Ae tu ae mera kya lena dena usa dafa kro usa. Usna chae pe aur Alina ka ghr ake usa pick kiya aur college drop krdiya. Tm betho ma ate hu alina na usa  utarte he kaha.

Hamza: Jaldi ajana please. Alina k jate he usna apne bike stand pa lagae aur uspa beth k apne pocket sa ciggrette nikale aur peena lag gaya. Ik do kash marne k bad us ko ik dum Arfa k reaction yaad aya wo foran chonk gaya aur idhr udhar dekhne laga k wo kahe usa dekh tu nahe rahe wo bike sa utar k charo taraf dekhne laga usa kahe bh Arfa nnh dekhe,wo bike p teek laga k khara hogaya aur apne jalti ciggrette ko ghor sa dekhna laga, shayad he kabh us na jalti ciggrette ko istrha dekha hoga, dhua nikal raha tha ciggrette ahista ahista jal k khatam ho rahe the, Us na daba nikala aur us pa likhe hidayat ko bagoor par raha tha Ciggrete muzhire sehat he,mu k cancer ka baes ha, aj sa pehly us na kbh ghor nhi kiya na dekha shayad kabhi uska dil ma ya kahayl he nh aya, kya waqai esa hota he? waqai loges takleef sa guzar k marte ha?esa he tu ya kio bik rahe esa band hona chaiye, kahe ma bh ese tu nhi mar jaonga Hamza k mathe p bal ane lage uska chehry p paseena ana shrow hua. us na apne ciggrette phenk di aur pao sa usa bhja de baki ciggrette bh phenk de nhi yr ma nhi pionga mjha ese nhi marna. 

Jab us na apne ciggrate rondi aur daba pheka tu  ya sara manzer librray k khirki ka pas mojood Arfa dekh rahe the, usa bare heraat hue k usna esa kiya, bazahir tu wo ya smjhi k daba khtm hogaya hoga jbh phenk diya hoga wrna ya kaha phenkega daba.

Alina college ka kam sa 20 min ma free hogae aur wo Hamza k pass  r sorry krne lage, sorry yar mere waja sa tmha yaha intizar krna parakoi baat nh bike par beth ty hua Hamza na usa jawab diya, usna bike start ki Alina beth gae tu gair laga ne sa pehly usna achanak sa pocha wo ae ha aj?

Alina: wo kon? Alina smjh gae the ky wo Arfa k poch rahe ha lkn phr bh wo usa tang kar rahe thi

Hamza: Yar Arfa ka poch raha hu. us na chir kr garden mor k bola

Alina: Hasty hue boli pata nhi yr mjha tu nhi dekhi, lkn wo chutti nh krti tu hoge kahe wo class wlass ma dosto k sath

Hamza na bina jawab diye bike start kiya aur nikal gaya. Arfa window sa wo sara manzer dekh rahe the unka jane ka bad wo thori dair tak wahe ruk ka apna topic complete krna lage. Topic complete krna k bad wo library sa nikli bag uthaya aur washrroom ma jake us na apna scarf set kiya aur ghr k liya college sa bahar nikli. bahr niklty he uska dehan us jaga p gaya jaha Hamza wait kr raha tha, wo age bare aur us jaga p ake us na sb sa pehly ciggrette ka box utha kr dekha, aurwo heran hogae k us ma achay khasy ciggrette mujood the phr us na wo ciggrette dekhe jo us na rondi thi wo ciggrette bh adhy sa zayda baki the,wo khud sa bolne lage us na esa kio kara itni ciggrette phenk di. Chalo ya bh achi baat he k usna kamz kam ik buri adatto chori us na hath duaa k liya uthae aur asman ki taraf ddekh kr Duaa krne lage "Ya Allah Hamza ko har buri adat aur suhbaat sa bachana usa har buri nazar sa bachana Ameen"duaa k bad usna apne hath mu p phera aurrikshaw kr ke ghr k liya nikal gae. Riksha ma betha k usko feel hua k ya sb isna kio kara, kio uska dil ma kahayl aya duaa ka? Kio bar bar mjha uska khayal ata Usna phr duaa k liya hath uthae " Ya Allah mere madad kar,"

Alina ko ghr drop karna k bad wo phr sa ghr ki taraf nikal gaya ghr ake wo apne room ma ake lait gaya, aur khuwab aur apne ciggrete phenkna wale harkaat par sochne laga, mere khuwab ma Arfa he q ae, q mere har soch us pa jate ? q ma uska pasand k khayl kr raha? qma parwa kr raha he kn wo mere akhir wo bht pareshan hone laga tu usna apna mobile nikala aur Alina ko call kiya aur usko sare batain batae. Alina na bare thamul sa uski batain suni aur phr kaha Hamza tmhare baato sa lagta ha k tm us ma intrested ho rahe hu, aur i gues tm usa pasand krne lage, pata nhi ya keh kr Hamza na call kate aur phr wo socne lag gaya ma usa pasand krne laga hu? Alina pagal h kuch bh bolti ha wo mere type ki nhi ha, aur agr esa hua tu kahe waqai ma mera dil me Arfa k liya koi feelings tu nhi. Aye Allah kaha phas gaya, wo sar pakre leta he tha k Arfa k msg aya khushi hue tm na ciggrette pheek de, aur please ab nh peena! Hamzana text parha tu uska chehra sa tnsn ki jaga hase na lele wo muskurane laga.

Arfa na khushi sa msg kiya msg k bad wo sochne lage pata nhi wo kya sochega k pehly zalil kiya aur ab msg! Arfa ab pareshan hone lage the ky Hamza k replay aya I promisei will try my level best to quite smoking. Usna dil k symbol k sath ya msg send kiya return ma Hamza na bh dil bhja. 

Msg k bad Hamza kafi khush hogaya tha aur usana Alina ko text kiya Mjha lagta ha tm jo keh rahe ho wo sahe ha mjha feel ho rha he k i am taking intrest in her.  Alina na replay kiya Oh wow mubarak hu finally tm bh barbadi k line m age :D 

Hamza: hahaaha usna reply kiya aur mobile rakh k wo lait gaya.


Jadojehad (Struggle) Where stories live. Discover now