Pachtawa (Regret)

51 11 0
                                    

Coaching me bethe  hands free kan ma lagae wo assingment bana ne mamasroof the, usko pata he nh chala kab Hamza uski baraber wale seat pa ake beth gaya, thori dair bad jab wo likh k thak gae aur usna apna sar utha k dekha tu baraber ma Hamza betha hua he, ya dekh ka wo muskurane lage.

Hamza: Hello Lubna ( Hamza ke chehry k tasuraat sa koi bh ya andaza laga sakta the ke wo kis qadar gusse ma he)

Lubna: Hi itne ghuuse ma kio hu?

Hamza: Tm ese react kar rahe hu jese tmha kuch pata he nhi! (Hamza ka tasuraat ma koi tabdeeli nhi ae wo wese he ghusse ma usa dekh raha tha)

Lubna: pely tm mjh ese ghusse sa dekhna band kro aur bahar chal ka batao kya hua he.

Hamza: ya tu shukar karo mena abh ghussa dekhaya nhi, aur han mjh sa aenda door he rehna. Mjha tmhare ghatiya harkat ka pata chal gaya.

Lubna: Kya matlb ha tmhara mene kiya kardiya? ab lubna ki awaz ma bh taizi agae!

Hamza: mujha Sonia na sb bata diya he. ya baat sun ke lubna ka chehra ik dum murjha gaya aur Hamza apne kurse sa uth kchala gaya. Lubna kuch na bol saki wo khamoshi sa usa jata dekhti rahe.

Ye Sonia ne acha nh kiya ma usa chorunge nhi. Lubna ghusse ma Sonia sa larne  class ma chale gae. jab wo class madakhil hoti ha tu Sonia ko class ma akela dekh kr aik dum chilane lagte ha. Tum dost k name pa dhabba hu,tm sa mere khushi bardasht nhi hue foran jake Hamza ko bol diya. itne ma Hamza aur baki bache bh class ma dakhil hojate ha.

Hamza: Lubna  tm maafi magne k bajae ghussa kar rahe hu? shrm ane chaiye tmhare waja sa kese larki k khuwab toote, uski kirdar kashi ki gae. uska ghr ma pata nhi uska sath kya slook ho raha hoga aur tmh ho ke tmha apne galti pa sharmndge k bajae dosro pa ghussa kar rahe hu. Class ma mojood sub Lubna ko ghusse sa dekhna lage aur ik ka bad ik sb na Lubna ko smjhn e ki koshish ki. Class ma ik dam shor sa hone laga Lubna waha khare bare bare sb ki shakal dekhne lage, jab sb ki batain bardasht sa bahar hone lage tu wo foran class sa bhagty hue nikal krwashroom ki trf nikal gae, bathroom ake usna drwaza band krdiya aur zor zor sa rone lage, usa apne aur Arfa k sath guzarawa waqt yaad ane laga aur wo zor zor sa chilane lage mjha esa nhi karna chaiya thawo mere best friend ha.

Sonia aur baki larkia bh bhagte hue uska pechy washroom agae sb darwaza baja k usa bahar bulane lage thori dair bad wo bahar ae tu sb sa pehly wo Sonia ko gale lag gae aur usa ro ro k kehna lage mjha maaf karo please mjha maaf krdo, Sonia bh rone lage aur zor sa usa hug karne lage koi baat nhi yar hota he, Sonia na usa gale sa hataya aur uska mu dhulwa k usa kandhe sa pakar ke bahar le ae. Bahar Hamza unka intizar kr raha tha

Hamza ko dekh k Lubna ki ankhe phr bhar ae tu Hamza foran kehna laga koi baat nhi yar hota ha, It's natural! Mujha khushi ha k tmha apne galti ka ahsas hua he  usna muskura ke Lubna ko dekha aur ankh mar k hath barhaya so friends again?Lubna hasne lage yes friends again! wo teeno coacjing canteen ki taraf gae

Hamza tm log betho m kuch lata hu khane k lia.

Lubna: Sonia yar mjha Arfa ka ghr jana ha par mha smjh nh araha ma ab kya karu? Me na bht bare galti ki ha. Unka ghr kese jao himmat nhi ho rahe!

Sonia: Yar tm na kiya tu waqai galt lkn ab iska ik he hal he !

Lubna: kya kya wo khushi sa kehna lage.

Sonia: tum unka ghr jake sub such bata du.

Lubna: yar wo kese manenge, ulta mjha bh zalil karke nikalenge, ik kam krty tm sath chalna.

Sonia: ma jake kya karunge pagal hu?

Lubna: Yar ma gae tu uska abu baat to door wo ghusne bh nh denge. Tum jake usko aur uska abu ko sb bata du agr wo na mane tu mjha aur hamza ko bula lena ma Quran pa hath rak ka qasam kha k bol dunge sb such

Sonia:chalo theek hy! tum kehti hu tu man lete u, usna muskura kr lubna ko dekha aur lubna bh khush hogae

Jadojehad (Struggle) Where stories live. Discover now