Çakmağın ateşi gözümü alırken sigaramdan derin bir nefes çektim. Yaren, Evren ve ben sahil kenarına kurulmuş piknik alanına ait masalardan birine oturmuştuk. İçkiyi üçümüz de çok severdik.
" Anonim işi ne oldu? " Evren olayları öğrendiğinden beri her gelişmeyi takip ediyordu.
" Bir şey olmadı Evren. " Göz devirip şişeyi dudaklarının arasına götürdü.
@SayeÇağan: @EvrenÖzdemir şu telefonu bırak ve bizimle ilgilen 😑
@YarenUfuk: Paket kimin kardeşim?
@SayeÇağan @YarenUfuk asla senin değil hayatım.
@EvrenÖzdemir: Kafam olmasa yakışıklı çocuğum aslında 😏
Bu gönderi için yorumlar sınırlandırılmıştır.
Bay Köprücük: Bensiz eğlence demek.
Bay Köprücük: Kırılmadım değil hani..
Sigaranın son dumanını da çektiğimde yere atıp ayağımla söndürdüm. İçtiğim içki kafamı biraz olsan anonimden uzaklaştırır diye ummuştum ama öyle olmuyordu.
Son yazdıklarında biraz haklıydı. Ben ikinci adımı sadece sınırlı kişinin kullanmasına izin veriyordum. Ama genelde onlar bile kullanmıyorlardı. Aksel'e neden izin verdiğim hakkında bir fikrim yoktu. O an boşluğuma gelmiş ve " Sana Mey diyebilir miyim? " Diye sorduğunda evet demiştim.
Anonimin bizi izlediğinden ve buna alınabileceğimden haberim bile yoktu. Ve açıkçası kendimi kötü hissetmiştim. İlk başlarda onun benimle dalga geçiyor olduğunu düşünsem de son bir kaç gündür bu kanıdan vazgeçmiştim.
" Dünyadan Saye'ye çocuğun eli havada kaldı. " Kafamı iki yana sallayıp önümde duran ele baktım. Daha sonra eli uzatanın yüzüne çevirdim gözlerimi. Aksel'i görmemle şaşırdım.
" Ah kusura bakma dalmışım hoşgeldin. " Elini sıkıp yerime oturdum.
" Geçiyordum sizi gördüm bir merhaba diyeyim dedim. "
Aksel ve Evren okulda aynı arkadaş ortamında takılıyorlardı. Yaren ise her zamanki normal sıcakkanlı tavırlarıyla yaklaşıyordu.
" Saye fazla içmedin mi sen? " Başımı salladım. Hayır içmemiştim.
" İstersen Aksel seni eve bıraksın bizim Yaren ile işimiz var. " Ses tonundaki imayı anlamayan yoktu herhalde.
" Fark etmez. "
Daha sonra Aksel beni eve bırakmış ve gitmişti. Üzerimi dahi çıkarmadan yatağa attım kendimi. Hemen uyuma planımı gerçekleştirmeme ramak kalmışken telefonun sesini duydum.
Bay Köprücük: İskenderi elle seni Allahın emri peygamberin kavliyle Mey'im.
Nasılsınız gençler be? Okuyanlar var mı bilmem ama yorumlayın da bari. Vallaha üzülüyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mey || Texting
Kısa HikayeSERİNİN BİRİNCİ KİTABIDIR!! -TAMAMLANDI- Bilinmeyen Numara: Bir kere baksana gözlerimin içine, Bilinmeyen Numara: Ki orada hayat bulayım ben. * 05.08.18 tarihinde yayınlanmaya başladı. * *Mey||Texting isimli ilk kitaptır.* 07.11.18 KısaHikaye #2 26...