3.5

44.7K 2.3K 319
                                    


Eve geldiğimde konuştuklarımız aklımın bir kenarına kamp kurmuş sürekli beynimi işgal ediyorlardı. Soğuk bir duş bu soruna çözüm olur diye düşünerek banyoya ilerledim.

" Seni Yaren ile bir mağazadan alışveriş yaparken gördüm. Üzerine siyah bir elbise giymiştin. Zaten bir gördüm, bir daha gözlerimi çekemedim. "

Kulaklarımda yankılanan sözlerle gözlerimi yumdum. Giysilerimi çıkarırken hâlâ günün şokunu üzerimden atamamıştım.

" O zaman lise son sınıftaydın. Okulun açılmasına az kalmıştı. Karşına çıkmayı düşündüm. Ama önünde hayatını belirleyecek bir üniversite sınavı vardı. En önemli senende hayatına girip düzenini bozmak istemedim. "

Suyun ısısını ayarlarken bomboş gözlerle banyonun fayanslarına bakıyordum. Bu kadar düşünceli olması, benim alışık olduğum bir durum değildi.

" O yıl doğum günümde bizim üniversiteye gelmen için dilek tutmuştum. Sadece doğum günümde değil, her yıldız kaydığında bunu diledim. Ve sanırım dilek haklarım bu dileğimin gerçekleşmesi ile sona erdi. "

Bunları söylerken yüzünde oluşan gülümseme de gözlerimin önüne gelince kendimi suya attım. Anlattıklarını gözyaşlarımın arasında dinlenmiştim. Hayatımda hiç ağlamadığım kadar ağlamıştım bu akşam ve bunun yüzünden gözlerim aşırı derecede yanıyordu.

" Bir yıl seni uzaktan izledim. Hayallerini gerçekleştirmene adım adım yaklaşmanı seyrettim. Bizim üniversiteye geldiğini öğrenir öğrenmez de Evren ile konuştum. "

Suyun soğukluğu bedenimi titretirken ben de düşünüyordum. Bunca zaman etrafımda olan birini nasıl görememiştim? Beni bu denli seven birini nasıl fark edememiştim?

" Evren benim çocukluk arkadaşım. Aynı mahallede büyüdük. Senden etkilendiğimi söylediğimde bana imkansız şeyler isteme kardeşim demişti. Bu yüzden karşına çıkma işini erteledim. "

Evren'in neden imkansız dediğini az çok anlayabiliyordum. O zamanlar, yani bu dönemin başlarında, insanlara karşı şu anki soğukluğumdan daha soğuktum. Şu an ise hem Emre'ye hissettiğim duygular hem de arkadaşlarımla vakit geçirirken yaşadığım mutluluk, benim eski soğuk kimliğime bürünmemi engelliyordu.

" Bunun üzerine bir yıl daha senden uzak kaldım. Ve Evren'in neden imkansız dediğini anladım. Sen, soğuktun. Yeri geliyor Yaren'e bile ters yapıyordun. Bunu onlar dert etmiyordu sana alıştıkları için. Ama ben senin hayatına girmek için bir adım atıp da böyle bir karşılık alsaydım yıkılırdım. "

Bunu söyledikten sonra ona döndüğümde gözlerinin dolduğunu görmemle sarılmam bir olmuştu. Bu çocuk bana üç ay içerisinde ne yapmıştı?

" Bu zamana kadar yaşadığın ilişkilerin hiçbirinde dış görünüşe önem vermediğini biliyordum. Bu yüzden sana gelsem yakışıklı olduğum için direk üzerime atlamazdın. Bunu da bildiğim için düşüncelerimi sevmeni istedim. Sana anonimden yazacağımı Evren ve Selçuk dışında kimse bilmiyordu. Ama sonradan Aksel öğrenmiş. "

Suyun içindeki vücudum üşümeye başladığında sıcak suyu açtım. Düşünceler beynimi rahat bırakmıyordu ki banyomu yapayım.

" Gün geçtikçe konuşma tarzından bana alıştığını hissedebiliyordum. Seni aşka inandıramasam da kendime alıştırmıştım. Ama beni sevebileceğini hiç düşünmemiştim. Ki bence hâlâ sevginin ne olduğunu bimiyorsun ve beni sevmiyorsun. "

İtiraz edememiştim. Çünkü haklı olabilirdi. Kendimi bile tanıyamaz hâle gelmiştim çünkü.

" Aksel'in sana olan yakınlığı ve ilgisi canımı sıkmaya başladıkça sana daha çok belli etmeye başladım. Beni ilk öptüğün gün kolye zincirimi düşürmüşüm. Eğer onu unutmasaydın beni bulman belki iki hafta önce bile olabilirdi. Çünkü bir sohbetin içinde kolyemi kaybettiğimi söylemiştim. "

Unutkanlıktan nefret ettiğimi söylemiş miydim?

" Seni bir nevi Aksel'e yönlendirmeye çalıştım. Anonimin Aksel olduğunu düşününce ona olan tavrının değişip değişmeyeceğini merak etmiştim. Ve evet değişti. Ona eskiden olduğun kadar yakın davranmamaya başladın. Ve açıkcası bana da öyle yapacağından korktum."

Aksel'i son zamanlarda görmemeye başlamıştım. Özellikle son yaptığı ben anonimim oyunundan sonra.

" Sana anonim olduğunu söylediği gece kavga ettik. Büyük bir kavga değildi elbette. Sadece biraz tehdit ettim. Bilirsin kolum geniştir. Aslında sana o yarışma gecesi açılacaktım ama bugünü bekledim. "

" Çünkü seni tam bugün görmüştüm. "

Vücudum sudan buruştuğunda sudan çıkıp bornozumu giydim. Havluyla saçlarımı topladığımda kendimi yatağa attım. Bu konuşmadan sonra bir miktar süre sarılmış daha sonra da eve gitmeye karar vermiştik. Ondan biraz zaman istemiştim ve beni iki yıldır beklediğini bir kaç gün daha bekleyebileceğini söyleyip evime kadar bırakmıştı.

Şimdi aklımda tek bir soru vardı;

Ben Emre'yi seviyor muyum?

Sizce o Emre'yi seviyor mu??

Kısa hikayede #90!!!

Daha iki gün önce 106. Sıradaydık. Bu yükselmeyi gördükçe mutlu oluyorum!!! Cansınız 🖤🖤

Seviliyorsunuz hayalet okuyucularım ve normal okuyucularım 🖤🖤😂

Mey || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin