3.9

40.8K 2.1K 235
                                    

@SayeÇağan: Seviyorum 🖤 @EmrePolat

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@SayeÇağan: Seviyorum 🖤 @EmrePolat

@EmrePolat: Aşığım 🖤

@67: Sonunda aq

@45: Bir shipim daha tuttu aga bee

@YarenUfuk: Gözlerim yaşardı yıllar sonra eniştem var 🖤

@EvrenÖzdemir: Gözlerim yaşarmadı bunun olacağını biliyordum 😏

@SelçukGönültaş: Şu grupta tek ben sap kaldım aq

@EmrePolat: Gözlerine takılı kaldığım 🖤 @SayeÇağan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@EmrePolat: Gözlerine takılı kaldığım 🖤 @SayeÇağan

@SayeÇağan: Çok güzel bu fotoğraf aq 🖤

@54: Saye çocuğun romantikliğine sıçmış 🤦🏽‍♀️

@YarenUfuk: Enişteğğ ne kadar da yakışıklısın

78: Evren Saye'ye yürüyordu şimdi Yaren Emre'ye yürüyor ortaya mı dönüyorsunuz aq?

@EvrenÖzdemir: Evet her gün birimiz kullanıyoruz kızları salak aq @78

Emre'nin bacaklarında yatarken İnstagram bildirimlerine bakıyordum. Gülerek telefonu kapattım ve Emre'ye döndüm.

" Ne yapsak ki? " Omuz silkip yatmaya devam etti. Havaalanından dönüşte direk benim eve geçmiştik. Yaklaşık üç gündür sevgiliydik. Evet üç gün. Hâlâ sevgili olduğumuza inanamıyordum. Hissettiğim boşluk hissi artık kapanmıştı. Mutluydum yine. Onun yanında her zaman olduğu gibi.

" Bizimkileri çağırıp dışarı mı çıksak? " Emre'ye gözlerimi devirerek baktım.

" Hava soğuk. Götümün donmasını istemiyorum. " Kahkaha atarak ellerini saçlarıma koyup okşamaya başladı.

" Mey'im sen üşümezsin. " Haklıydı. Şimdi mutant mı bu kız üşümüyor diye düşünmeyin. Elbette üşüyorum ama aşırı bir üşüme hissetmiyorum.

" Bence eve gelsinler. " Kabul edince telefonu alıp Yaren'in arama yerine girdim. Ama tam o sırada telefon çalmaya başladı. Yazan yazı gözlerimi devirmemi sağlamıştı. Abim arıyordu.

" Efendim? "

" Gelmiyormuşsun? "

" Evet neden? "

" Aferin sana. Şu ailede anneme karşı çıkabilen tek kişisin. Keşke zamanında ben de karşı çıkabilseydim. Her neyse. Saye seni özledim. Cidden özledim. Annem ve babamla aram ne kadar iyi olmasa da oradayken seninle iyi anlaşırdık. Onlardan uzaklaşınca senden de uzaklaştım ama, çok özledim be seni. " Gözlerim dolu dolu olduğunda telefonu Emre'ye verdim. Konuşmalarını duyuyordum.

" Ben Emre. Mey'in erkek arkadaşıyım.. Evet sevgiliyiz. Evet, gitmemesinin sebebi benim. Hayır şu an konuşacak durumda değil. Ve hayır Mey'i kullanmıyorum. Pekala görüşmek üzere. "

Telefonu kapatıp bana uzattı. Abimin ne dediğini az çok tahmin edebiliyordum Emre'nin verdiği cevaplardan.

Abimi gerçekten özlemiştim. Duygularımı son zamanlarda saklamak konusunda iyi değildim. Ve bu sinirimi bozmaya başlamıştı.

" Mey'im yapma böyle. Sen buna ağlayacak bir kız değilsin. Bak bana hadi. " Elini çeneme koyup ona bakmamı sağladı. Sonra da alnımı öpüp çekildi.

" Abinle tanışmak da nasip oldu. Tuzlu kahveyi ne zaman alacağım? " Koluna vurup kalktım.

" Rüyanda. " Kahkaha atarak arkamdan mutfağa gelirken güldüm. Umuyordum ki ona tuzlu kahve yaptığım zamanlar da gelecekti..

Kısa hikayede 43. Sıra?????

Bir gün içerisinde??

Harikasınızz!

Bir de yorumlarınızı eksik etmeseniz mükemmel olacaakk...

Seviliyorsunuz 🖤

Mey || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin