Zaten Saye'nin hamile olduğunu diğer kitapta öğrendik şimdi ise bunu fark etme ve Emre'ye söyleme olaylarını öğrenelim eheheh" Yemeyeceğim. " Emre kaşığı ağzıma zorla sokmaya çalışırken elini ittirdim.
" Sonra hasta oluyorsun ye şunu. " Tekrar kaşığı bana uzattığında mecburiyetten yemiştim o yemeği.
" Ya midem bulanıyor diyorum. Kusucam şimdi suratına. " Bunu dememle midemde hissettiğim ağrı ile masadan kalkıp koşarak tuvalete gittim.
Az önce gerizekalı Emre'nin zorla yedirdiği bütün yemekler midemden atıp doğrulduğumda elimi yüzümü yıkayıp tuvaletten çıktım.
" Dedim sana o aşağıdaki dönerciden yeme diye. " Gözlerimi devirip televizyonun karşısındaki koltuğa uzandım ve üzerime battaniyemi çektim.
" Ne huysuz oldun sen bu aralar. " Bir hışımla başımı koltuktan kaldırıp ona baktığımda yutkunduğunu görmüştüm
" Ben mi huysuzum? Kıçımın kenarına bak hele. " Elini alnına vurup ağzına fermuar çeliyormuş gibi yaptığında tekrar yerime yatmıştım.
" Hayatım benim işe gitmem gerekiyor. Sen kendine dikkat et olur mu? " Elimi sallayıp başımdan savdığımda televizyonda Esra Erol'un kayıpları bulma programı vardı. Aman ne hoş.
Kanalları gezerken telefonuma bildirim gelmesi ile sehpaya uzandım ve telefonu aldım.
Yaren: Kızlar nasılsınız?
Saye: İlk defa normal giriş yaptın şaşkınım.
Beril: Ben de aynı şekilde.
Yaren: Aman size de iyilik yaramıyor.
Saye: Bak hastayım zaten yorma beni.
Yaren: Ben de regl oldum evde Evren'e işkence çektiriyorum.
Bunu demesi ile aklıma benim regl olmadığım gelmişti ve hızlıca tarihe baktım. Beş gün gecikme?
" Hadi canım! " Hızlıca üzerimi giyinip eczaneye gittim ve bir test alıp eve döndüm. Daha erken değil mi ya?
Ne erkeni ulan iki yıl olacak neredeyse.
Testi yapıp beklemeye başladığımda tarifi imkansız bir heyecan vardı içimde. Hamile miydim?
Cesaretimi toplayıp teste baktığımda çift çizgiyi görmemle çığlık atmam bir olmuştu. Hamileyim. Hamileyim amına koyayım!!
" Yenge öldün mü ne bağırıyorsun? " Ela'nın merdivenlerden inme sesini işittiğimde hızlıca testi cebime koyup banyodan çıktım.
" Böcek gördüm ondan bağırdım. " Tek kaşını kaldırıp baktığında şirince gülümsedim. Omuz silkip tekrar odasına çıktığında derin bir nefes verdim. Sürpriz olsun istiyordum.
Emre'ye nasıl söylesem acaba?
Ben hamileyim. Yok çok klişe.
Baba oluyorsun. Hayır anlamaz o gerizekalı.
Karnımda çocuğunu taşıyorum. Bu ne böyle tarihi diziler gibi.
Aşkımızın meyvesi oldu. Romantiklikten kusucam şimdi.
Daha fazla kafa yormama gerek yoktu. O an doğaçlama söylerdim işte. Ama önce hazırlık yapmam gerekiyordu. Şimdi odunum evet ama hamile olduğumu da yatağın içinde pijamalarla söyleyemem değil mi?
Bir dakika. Neden olmasın? Yatakta yaptık, yatakta öğrensin. Yalnız ben de iyice ahlaksızlaştım. Bunu düşünürken herkesin iç ses dediği şey bana meydan okumuştu. Sanki daha önceden ahlaksız değildin.
Kafamı iki yana sallayıp kendi kendime konuşmaktan vazgeçtiğimde saate ilişti gözüm. Emre'nin gelmesine daha üç saat, yatmamıza altı saat vardı.
Ne yapacağım diye düşünürken zamanın çabuk geçmesini sağlamanın tek yolunun uyumak olduğuna karar verdim ve odama çıktım. Üzerime pijamalarımı giyip yatağa girdim ve ellerimi karnımın üzerinde birleştirdim. Ben anne oluyordum değil mi?
****
Başımdaki keskin ağrı ile gözlerimi açtığımda odanın içi bir hayli karanlıktı. Şöyle bir etrafa göz attım. Emre yanımda yatıyordu. Komodinin üzerindeki telefonumun tuşuna basıp saate baktığımda gece yarısını çoktan geçtiğini fark etmiştim.
Demek ki başım çok uyuduğum içim ağrıyordu.
Hamile olduğum aklıma geldiğinde yüzümde oluşan büyük gülümseme ile Emre'yi dürtmeye başladım. Bu gece öğrenecekti.
" Ne var? " Mırıldanıp konuştuğunda göz devirip biraz daha dürtükledim.
" Mey'im ne istiyorsun gece gece? " Sinirlenmeye başladığımda sakin olmaya gayret edip kulağına doğru eğildim.
" Hamileyim. " Hiçbir tepki vermeden kıçını diğer tarafa çevirdiğinde şaşırmış kalmıştım.
" Gazdır o hamile olsan duramazsın. " Sinirden kahkaha atacakken bir kez daha şansımı denedim.
" Baba oluyorsun Emre. " Elini saçlarına götürüp kafasını kaşıdı ve uyumaya devam etti.
" Dayıyım ben baba olsam duramam. " Bu sefer cidden kahkaha atıp sinirle bağırdım.
" Topu doksana takmışsın fileleri delmiş gerizekalı!! " Emre bunu dememle aniden yataktan fırladığında ne olduğunu anlayamamıştım.
" Hamile misin? "
" Lan aptal az önce söyledim ya baba oluyorsun diye!! "
" Hayatım ben top file falan deyince anladım ya. " Kollarımı göğüsümde bağlayıp kafamı başka tarafa çevirdim.
" Senin aklın fikrin anca ona çalışsın abaza herif. " Bir süre sessiz kalınca yatağa tekrar girdi ve beni kendine çekti.
" Şimdi sen anne mi oluyorsun? " Gözlerim yaşadığında gülümseyerek başımı salladım.
" Çok güzel bir anne olacaksın. " Bunu deyip saçlarımın üzerine ufak bir öpücük kondurduğunda göğsüne sığındım.
" Sen de çok iyi bir baba olacaksın. " Gözünden akan bir damla yaş yanağıma düştüğünde güldüm. İkimiz de ağlıyorduk ama mutluluktan.
" Erkek olmazsa iddiayı kaybederim. " Kahkaha atıp göğsünde durmaya devam ettim. Seviyordum bu adamı. Elimi karnıma götürüp biraz ovdum.
Seni de seviyorum çocuğum kıskanma.
Eheheheh Emre yine mal.
Buraya bölüm atmam demiştim ama yan kitapta Saye ve Emre'yi ilgilendiren konularda paralel olarak buraya da atacağım. Ama sık sık değil.
Görüşmek üzere 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mey || Texting
Short StorySERİNİN BİRİNCİ KİTABIDIR!! -TAMAMLANDI- Bilinmeyen Numara: Bir kere baksana gözlerimin içine, Bilinmeyen Numara: Ki orada hayat bulayım ben. * 05.08.18 tarihinde yayınlanmaya başladı. * *Mey||Texting isimli ilk kitaptır.* 07.11.18 KısaHikaye #2 26...