0.4

62.3K 2.9K 592
                                    


Bilinmeyen Numara: Çok güzel gülüyorsun.

Cebimde titreyen telefonumu elime alıp şifresini girdim. Anonimin mesaj attığını gördüğümde yüzümde ufak bir tebessüm oluşmuştu.

Beni seven birinin olması, ne bileyim biraz mutlu etmişti. Ama bu ona karşı herhangi bir şey hissediyorum demek değildi. Hem de daha dört gün olmuşken. Belki beni kandırıyordu, belki dalga geçiyordu bilemiyordum. Ama yazdıkları, bu duyguyu hissetmeyen biri tarafından yazılabilecek şeyler değildi.

" Neye bakıyorsun? " Yanımda yürürken aynı zamanda dondurmasını yiyen Yaren'e telefonu uzattım. Dün sabah söylemiştim birinin bana yazdığını.

" Bu çocuk çok tatlı anasını satayım. " Başımı salladım yavaşça.

" Kimmiş o tatlı olan hatun? " Evren kolunu Yaren'in omzuna atıp dondurmasını ısırırken sormuştu.

" Saye'ye anonimden aşk itirafı yapan çocuk. " Gözlerimi devirip kampüsten içeriye girdim. Zaten sevgilisine hemen söylemese olmuyordu.
Telefonum tekrar titrediğinde sabır çekerek cebimden çıkarıp mesaja girdim.

Bilinmeyen Numara: Arkadaşlarına bakarken bomboş olan gözlerin,

Bilinmeyen Numara: Bir gün bana bakarken sevgi dolu olur mu Mey'im?

Saye: Sanmıyorum. Aşka inanmam.

Bilinmeyen Numara: Evet, evet biliyorum.

Bilinmeyen Numara: Ama izin ver seni aşka inandırayım.

Gözlerimi ekrandan kaldırıp çevreme bakındım. Telefonu elinde olan kimse yoktu. Ki olsa bile bunu göremeyeceğim bir yerde yapardı muhtemelen.

Saye: İki ay.

Saye: İki ay sonra seni engelleyeceğim.

Saye: O zamana kadar inandırmayı dene bakalım.

Heyyo ben geldim :)

Mey || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin