Bay Köprücük: Sana bir şey söylemeliyim Mey'im.Bay Köprücük: Ben.. ben o gün yarışmaya gelemedim.
Saye: Aksel ne saçmalıyorsun?
Bay Köprücük: Aksel?
Bay Köprücük: Ben Aksel değilim.
Saye: Ne demek Aksel değilim!
Saye: Bana kendin gelip söylemedin mi ben geldim Saye diye.
Bay Köprücük: O orospu çocuğunu geberteceğim.
Bay Köprücük: Saye'm. Mey'im.
Bay Köprücük: Ben Aksel değilim..
Saye: Siktir!!
Dört gün olmuştu ve anonim bana bunları yazıyordu. Dört gündür ne ben ona yazmıştım, ne o bana yazmıştı. Peki şimdi? Neler oluyordu anasını satayım? Aksel gelip ben anonimim demişti. Şimdi anonim ben Aksel değilim diyordu. Hangisine inanacaktım? İçimden bir ses anonime inanmam gerektiğini söylüyordu. Yarışmaya gelemediyse Emre de değildi. Kim bu çocuk amına koyayım?
Saye: İkiz herkesi bize topla.
Saye: Kafa dağıtmam lazım.
Saye: Hadi göreyim seni.
Saye: He unutmadan..
Saye: Aksel'i çağırma.
Hızlıca evi toplayıp dolaptan son kalan içkileri çıkardım. Ortamda herkes içtiği için meyve suyuna gerek duymamıştım. Odama geçip üzerime daha rahat bir şeyler giydikten sonra salona indim. Kafamı biraz da olsa anonimden uzaklaştırmak istiyordum.
Bir saat sonra tam kadro evi doldurmuşlardı. Yaren ve Evren iki gün önce barışmış, aralarındaki bütün meseleyi çözmüşlerdi. Selçuk hâlâ sevdiği kızın peşindeydi. Emre ise aynıydı. Hiçbir değişiklik göstermemişti.
" Oyun oynayalım. " Uzandığım koltuktan kafamı kaldırıp Selçuk'a baktım.
" Sessiz sinema, tabu, şişe çevirmece dışında ne varsa oynayabiliriz. " Herkes onayladığında Selçuk aklındaki fikri söyledi.
" Hiç yapmadım oynayacağız. "
" En azından diğerlerinden daha mantıklı. Cevaplamak istemeyenlere klişe cezalar dışında ceza verelim. " Yaren hemen olaya adapte olunca ben söze girdim.
" Bir klişeye ayak basalım ve her cevap vermeyen fondip yapsın. " İşin aslı ben sarhoş olmak istiyorum. Uzun zamandır kafam gidecek kadar içmemiştim. Herkes onaylayınca kağıtları hazırlayıp masanın etrafına oturduk.
İçkiler masanın üzerinde olmakla beraber Yaren karşımda, Evren Yaren'in yanında, Selçuk sağ tarafımda Emre ise sol tarafımdaydı.
" İlk ben başlayacağım. " Diyen Yaren'e onay verdik.
" Ben hiç sevmediğim biriyle çıkmadım. " Başlangıç için iyi ve kolay bir cümleydi. Elimdeki kağıdın yaptım kısmını kaldırdım. Zamanında sadece hoşlandığım kişilerle çıkmıştım. Lakin hiçbirini sevmiyordum.
Evren ve Yaren dışında herkes yaptım dediğinde sıra Emre'ye geçmişti.
" Ben hiç çıplak havuza girmedim. " Gözlerimi devirip yaptım yazısını kaldırdım. Ne var? Yazlığımızdaki havuza çıplak girmişliğim var.
Selçuk ve ben hariç herkes yapmadımı kaldırmış aynı zamanda bana garip garip bakmışlardı. Omuz silkip diyeceğim şeyi düşündüm.
" Ben hiç denize işemedim. " Büyük bir kahkaha sonucunda ben hariç herkes yaptım demişti. Really nigga?
" İğrençsiniz. "
" Ne var ben plajda tuvalete gitmeye üşeniyorum diye denize girmiş adamım. " Selçuk saçmaladığında göz devirdim.
" Ben hiç tanımadığım birini öpmedim. " Selçuk'un aptal sorusuyla tereddütte kalmıştım. Şimdi yaptım desem herkes kim diye soracaktı. Bilmiyorum ki anasını satayım. Anonimi hâlâ tanıdığım söylenemez. Bunun için ortadaki şişelerden birini alıp fondip yaptım.
" Lan Saye!! " Elimi Evren'in susması için kaldırıp oyuna devam etmesini söyledim.
" Ben hiç birine çıplak fotoğraf atmadım. " Emre, Selçuk ve ben birer şişe alıp içmiştik. Yaren ve Evren ise yapmadım demişlerdi. Aklıma takılan soru ise, ben neden içtim? Kimseye çıplak fotoğraf atmadım ama içesim geldiyse demek..
Oyun böyle devam ederken Yaren'in kırmızı sütyen koleksiyonu olduğunu, Evren'in sarışın sevdiğini, Emre'nin yanlışlıkla bir erkekle öpüştüğünü, benim ise sekiz yaşıma kadar tek yatamadığımı öğrenmiştik. Aynı zamanda ortada bulunan şişelerin yarısı bitmişti. Herkes çakırkeyif bir şekilde evde dolanıyordu şu an.
@YarenUfuk: @EvrenÖzdemir @EmrePolat @SayeÇağan
My Team 🖤@SelçukGönültaş: Ben neredeyim aq?
@YarenUfuk: O sırada yerde @SelçukGönültaş
@EmrePolat: Sırtımda bir cadı 💥
@SayeÇağan: Uçur beni spaydi 👀
@EvrenÖzdemir: Yarım nerede acaba?
@YarenUfuk: Kalbimde 👄 @EvrenÖzdemir
@45: Saye ve Emre best ship 😍
" Yaren düşünsene evleniyoruz. " Evren ve Yaren mıç mıç bir şekilde koltuğumda oturuyorlardı.
" Ee sonra? "
" Sen kucağımdayken kapıdan içeri giriyorum."
Muhabbet gerdek gecesine doğru gittiği için sehpadan bir şişe alıp odamın balkonuna çıktım. Yere oturup kafamı duvara yasladım. Ayak sesleri işitmemle eşdeğer zamanda kapıdan Emre girdi. Ve benim gibi yere oturdu.
" Onlardan farklısın. " Anlamadığımı belli etmek için kafamı ona çevirdim.
" Yani, farklısın işte. Yaren gibi cana yakın değilsin mesela. Ya da Evren gibi boş konuşmuyorsun. " Başımı sallayıp önüme döndüm.
" Ben sevmeyi bilmiyorum biliyor musun Emre. "
" Ama öğrenmek istiyorum. Hele beni böyle seven biri varken. "
Elimdeki içkiyi alıp bir yudum da o aldı. Sonra başımı tutup kendi omzuna yasladı. Kokusu, nasıl desem fazla güzeldi. Bir yerde bu kokuyu soluduğumu hatırlıyordum ama bu kafayla nerede olduğunu ayırt edemiyordum.
" Emre sana bir sır vereyim mi? " Elini saçlarımın üzerine koyup başımı okşadı.
" Söyle güzelim. " Gözlerimi yumup içimden geçen ve kendime bile itiraf edemediğim şeyleri ona söyledim.
" Ben sanırım anonimden hoşlanıyorum. "
Uzuuuun bir bölüm. Okul başlıyor neler hissediyorsunuz??
Ve bu anonim kim Yarabbi!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mey || Texting
Krótkie OpowiadaniaSERİNİN BİRİNCİ KİTABIDIR!! -TAMAMLANDI- Bilinmeyen Numara: Bir kere baksana gözlerimin içine, Bilinmeyen Numara: Ki orada hayat bulayım ben. * 05.08.18 tarihinde yayınlanmaya başladı. * *Mey||Texting isimli ilk kitaptır.* 07.11.18 KısaHikaye #2 26...