Release me! Kageyama😎

3.5K 222 30
                                    

-Engedj el Tobio.
- (Név)-chan, kérlek ne!
- Kags, kérlek. Értünk teszem a dolgot.
- Ne tedd! Bele fogok őrülni ha most itt hagysz!
- Kageyama. Engedd el a kezem - felelted olyan ridegen, hogy érezted ahogy a levegő megfagy köztetek.
- (Név)... - kezdte, de te kihúztad a kezed az övéből. Megragadtad a táskád, és elindultál kifelé az ajtón.
- Miért csinálod ezt velem? - kérdezte hisztérikusan.
- Mert nem hiszem hogy ez a kapcsolat továbbra is működne - válaszoltál neki segg nyugodtan.
- Megoldjuk! Együtt megoldjuk! - próbálta menteni a menthetőt.
- Most engem akarsz meggyőzőni, vagy saját magadat? - vontad fel fél szemöldököd.
- Én...
- Te, Te!!! - utánoztad gúnyosan.
- Bármit is tettem... Nagyon sajnálom! Nélküled nem tudnék élni! - fogta meg a lábad térden állva könyörögve.
- Akkor halj meg - néztél a szemébe érzelemmentesen, majd kisétáltál az ajtón.

1 hónappal később~💮🕛🕒

Már egy hónapja, hogy ott hagytad életed szerelmét. Életed VOLT szerelmét!!! Bár, kicsit nehéz volt elfelejteni a dolgot. Elvégre is neki nagyon  fontos személy volt az életedben. De, az élet megy tovább. Ezért elkezdtél barátkozni más fiúkkal. Valmint újra elkezdtél randizni. Szinte megújultál. Boldog voltál. Nagyon. És Kags végre és azzal foglalkozhat, amivel igazán szeret. Sőt, talán az egyetlen igazi szerelme. Éppen a folyosón beszélgettél egy harmad éves helyes kosaras fiúval. Éppen belemerültetek volna társalgásba, amikor amikor Hinata rohant oda hozzád.
-(Név)-san, (Név)-san! - lihegte melletted.
- Mi az Shoyo? - néztél rá értetlenül.
- Kageyama kórházban van!
- És ez hol érdekel engem? - vágtad rá flegmán. - Tudtommal több mint egy hónapja szakítottam vele.
- De ez most komoly... Kageyama miután ott hagytad, elkezdte vagdosni magát, valamint nem járt be edzésre. Daichi üvöltött vele egy csomót, de  ekkor közölte hogy kilép. Mindenki totálisan ki van akadva. Ma reggel Kageyama nem tudott felkelni a sok vérveszteség miatt. Csak te segíthetsz (Név)-san...
Alig tudtál hinni a fülednek. Az a Kags aki röplabda őrült kilép a röpi klubból és vagdossa magát?! Jézus, mit tettél?
-Shoyo, vezess hozzá. Most - nyomatékosítottad meg az utolsó szót.
Gyorsan haza telefonáltál, majd taxit hívtatok. Amint kitett titeket a kórház előtt, sprintelni kezdtél Hinata után. Mekkora egy idióta... Végül odaértél. Szinte bevágtad az ajtót, úgy szaladtál be. Kags rögtön felhördült.
- Dugulj el, és húzzál kifelé hülye nőszemély! - amint ezt kimondta, éppen fordultál volna vissza, amikor egy Kageyama rádüvöltött.
- (NÉV)!!! Várj! Azt hittem a nővér! Eljöttél? - kérdezte könnyes szemekkel.
- Mint láthatod - huppantál le mellé az ágyra.
- Sajnálom... Sajnálom (Név)! Amint elvesztettelek, úgy éreztem meg kell halnom. Egy feladás nem sikerült! Egy sem... Nem bírtam aludni, csak akkor ha az ott hagyott pulcsiddal aludtam. Olyan jó illata van. Citrom és menta. A te illatod, a  legfinomabb a világon! Láttalak randizni más fiúkkal, úgy éreztem megőrülök! Utólag rájöttem mit rontottam el. A Karasuno röpi csapata elkezdett népszerű lenni az utóbbi győzelem óta a lányok körében. Nekem meg azt mondák, ne legyek bunkó. Így mindegyikkel beszéltem. Neked ez valószínüleg borzalmasan rossz érzés volt. Nem találkoztunk egy hónapja, mert annyit edzettem Hinatával. Kérlek, bocsáss meg. Szükségem van rád! Olyan lételemem vagy, mint az alvás és az evés... Maradj velem örökre... - Ekkor már te is sírtál. Csak úgy potyogtak a könnyeid a sok.elnyomott ézelemtől.
- HOGY MERTED EZT CSINÁLNI?! - kiáltottál hisztérikusan.
- Sajnálom.
- Baka, baka BAKA!!!
- Bocsáss meg nekem. Tényleg egy idióta vagyok.
- Az nem kifejezés!!! Van fogalmad menynyire aggódtam?!
- (Név)-chan...
- Mert igen, még mindig szeretlek!!! - majd lehajoltál és megcsókoltad. Beletúrtál játékosan a hajába, és csak most döbbentél rá, hogy ez mennyire hiányzott.
- Én is - mosolyodott el Tobio.
Hirtelen beronott a nővér!
- Kageyama-kun találtunk önkéntest aki adna vért!!! - csilingelte.
- Tényleg? - csillant fel a szemed.
- Tényleg! - kacsintott rád.

Pár év múlva~🕒

Ti vagytok a legjobb páros az egész világon.
És mi az utolsó mondat?
-„Soha ne engedj el!”

HAIKYUU x READER [✔]Where stories live. Discover now