Mosoly❤~Akaashi~

2.7K 196 66
                                    

Akaashi, éppen pakolt be egy fárasztó röpi edzés után a szekrényébe. Éppen fogta a táskáját, és elindult volna, csak éppenséggel legjobb barátja Bokuto egy kissé bele szólt.
- Oya oya Akashi~
- Mi az Bokuto? - kérdezte érzelemmentesen.
- Hey, tudom hogy tetszik neked (Név)-chan! Mikor fogod bevallani neki~? - vigyorgott gonoszul, ugyan is tudta, hogy erre nem lehet érzelemmentesen válaszolni. És bingó, Aakashi feje vörösre gyúlt, mint a karácsonyi világítás, és elkezdett össze-vissza habogni.
- Na~! Aakashi az égősor, szedd össze magad! - veregette meg a vállát.
- Nem-nem tudom miről beszélsz...- Dadogott idegesen.
- Történeteseeen~-húzta el a szót idegesítően. - Tudom hogy ma bent maradt takarítani! Senki sincs ott vele! Tökéletes alkalom! - nyaggatta továbbra is.
- Ki van csukva! Hazamegyek - jelentette ki határozottan.
- De Akashi~! (Név)-san nagyooon kedves lány, és a kosárcsapat kapitány is készül neki szerelmet vallani! - sunnyogott. Majd kimondta a végszót, amivel pontosan tudta hogy megnyeri a vitát. - Ugye nem akarod, hogy lecsapják előtted, mint azt a múltheti labdád Akaashi~?
Akaashi szemében, még mindig ott volt a labda, ezért szó nélkül sarkon fordult, és elment.
- Bokuto, jó ez így? - kérdezte a bagoly egyik csapattársa.
- Persze! Akaashi két kerek éve bele van esve! Amíg nem mondják, hogy az "új gyerekét" valaki lecsapja a kezéről, nem fog csinálni semmit - forgatta meg a szemét.
- Mondjuk, igaz - helyeselt csapattársa.
- De várjunk... Azt hittem Akaashinak én vagyok a gyereekeee T^T! - azzal éppen Akaashi után eredt volna ha az imént említett csapattársa nem fogja vissza.
- És még azt mondják, hogy a BokuAka nem canon... - mormogta az orra alatt.
- Mit mondtál? - fordult felé a bagolyka.
- Se-semmit!

Eközben⛄

Éppen befejezted a takarítást, amikor valaki bejött, bár inkább berontott. Odanéztél, és azonnal felismerted. Gyönyörű fekete haj, okosan csillogó sötét szemek és fukondaris melegítő... Ez nem lehet más, mint Akaashi Keiji.
- Szia Akaashi-kun! - köszöntél barátságosan.
- Szi-szia (Név)-san...- lihegte.
- Itt hagytál valamit? - kérdezted érdeklődően.
- Nem... ig-igazán...
- Akkor?
- Tu-tu-tudod (Név)-san... Van valami amit megakarok tőled kérdezni...
- És mi lenne az? - mosolyogtál rá.
- Izé... Van az a projekt amit ránk sózott a sensei és egy fiúnak és egy lánynak kell együtt megcsinálnia... Megcsináljuk együtt? - hadarta el egy szuszra.
- Persze Akaashi-kun! - mondtad meglepődötten. - De nekem haza kell érnem sötétedés előtt... Akkor szia, majd holnap beszélünk. - azzal éppen felkaptad volna a táskád hogy indulj, de Akaashi megállított.
- És mé-még valami... - dadogta piros fejjel.
- Mond gyorsan kérlek...
- Tu-tudod (Név)-san, te elképesztően aranyos lány vagy... És-és én már az első napon is felfigyeltem rád és... izé... Sok embernek tetszel... és hát... Nem-nem vagyok jó az ilyenekben, de-de... Én is azok az emberek táborát erősítem... Sze-szeretlek (Név)-san...
A meglepődéstől, a szádon egy hang nem jött ki. A fiú, aki tetszik szerelmet vallott neked. Ott álltál egy helyben, és remegtél.
- De megértem ha te nem tudod viszonozni...-halkult el a hangja.
Nem szóltál semmit, csak boldogan a nyakába ugrottál. A hirtelen tömegtől, Akaashival egyszerűen csak felborultatok. Mindketten elnevettétek magatokat, és átölelt téged.
- Azt hiszem, ez igent jelent ugye? - suttogta a füledbe, te pedig bólogatva a fejedet a vállába fúrtad. Ezután Akaashi felállított téged, és ő is feltápászkodott.
- Gyere (Név)-san, haza kisérlek - mosolygott rád.
- Oké, de... (Név)-chan, jó? - kacsintottál rá.
- Meg lesz, (Név)-chan.

Akaashi, bár nem igazán mutatta ki az érzelmeit, a nap hátra levő részében, végig levakarhatatlan mosollyal fejezte ki magát. És ez még csak fokozódott, amikor a kosár csapat kapitánya pont akkor nyitott be, amikor csókolóztatok...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Remélem elnyerte a tetszéseteket!

#Akaashiazégősor😂😂😂

HAIKYUU x READER [✔]Where stories live. Discover now