Rendkívül morcos, és ideges voltál, amikor a suliban Iwa-chan közölte veled, hogy Oikawa beteg. Eldöntöttél, hogy suli után beugrasz hozzá, és leöntöd a forró miso levessel amit venni fogsz neki. Így amikor vége lett a kínzó óráknak, elmentél a boltba, majd át Oikawához. Csöngettél az ajtón, és egy két perc múlva egy nyűgös hang szólt ki a kapu telefonon.
- Hallo tessék - és hallottad meg a jellegzetes hangot.
- Hallo tessék, itt a mikulás. Engedj be Shittykawa - morogtál idegesen a továbbra eltökélt szándékkal, hogy rá öntöd a forró levest.
- Iwa-chan~? Gyere be-chu~ - hallottad a tüsszentést, majd lenyomtad a kilincset és beléptél a lakásba. Átsétáltál a folyosón, és beléptél abba a szobába, ahol a tüsszentések a legjobban hallatszottak, és lenyomtad a kilincset.
- Iwa-cha - kezdte volna, de lefagyott amikor meglátott téged.
- Én a mikulás én vagyok, Iwa-chan a manó - közölted vele majd letetted a szatyrot és a táskádat a padlóra
- (Név)-chaaan~ miért te jöttél és miért nem Iwa-chan~? - kérdezte, majd arca közepéig felhúzta a takarót.
- Annyi történt, hogy tudod Hajimének edzése van, ahova TE NEM MEHETSZ, ezért meg kért hogy ugorjak be - hangsúlyoztat ki az alábbi szavakat majd megvontad a vállad.
- De! (Név)-chan! Én menni akarok edzésrehehe-chu - tüsszentette el magát.
- Ja, és Hajime üzeni hogy nem azért kell meglátogatni mert megérdemled, ha nem mert be mennél edzésre, mindenkit megfertőznél, és akkor Hajime hivatalosan is kirúgna az űrbe az ufóid közé - biccentettél majd elindultál hogy szerezz egy vizes törülközőt neki.
- De neeee, nem is vagyok annyira beteg! - hisztizett.
- Hm... Gyors teszt. Milyen nap van ma? - kérdezted tőle.
- Öh, kedd? - válaszolt bizonytalanul.
- Rossz válasz, hétfő veregetted meg Oikawa fejét.
- De ez nem igazság! És még jobban magára húzta a takarót.
- Oikawa.... Tudom hogy csak egy szál alsó gatya van rajtad. Nem hoz zavarba - vágtad hozzá kegyelemdöfésként, és elindultál hogy elkészítsd a miso levest, és mire kiértél a konyhába, akkor hallottad meg a hisztértikus sikítást.
- (NÉV)-CHAN GONOSZ VAGY~ - de te csak neki álltál a miso leves elkészítésének. 10 perc múlva, mikor kész lett az instant leves, szépen tálcára pakoltad, és elindultál Oikawa felé. Amikor a lábaddal bénáskodva kinyitottad az ajtót, egy látvány terült eléd. Oikawa mocorgott ide-oda, miközben aktívan hisztizett hogy mindene fáj.
- (Név)-chaan~ Hol vannak a gyógyszerek? - kérdezte két tüsszentés között.
- Hülye! Te laksz itt, nem én! - háborodtál fel. - Egyaltalán ettél ma?
- Nem tudohom, talán - forgolódott az ágyában.
- Idióta, üres gyomorra nem adsz be gyógyszert! - szidtad le.
- Gomen~ De nagyon fáj a fejem - fájlalta.
- Ugh, hol a lázmérő? - fordultál felé idegesen.
- Nem tudooom eltörtem - fakadt ki.
- MI? Csak azt ne mond hogy higanyos lázmérő volt - néztél rá.
- De T^T - válaszolt félénken.
- MIH? - azzal rájöttél, hogy le kell higgadnod. Ott állsz a beteg Oikawával, és így nem jutsz semmire.
- Utálom ezt csinálni de... - azzal oda hajoltál hozzá, és a homlokához érintetted a te homlokod. Meglepően, csak hőemelkedés szintűnek érezted "Oikawa hatalmas lázát". Ekkor két kéz nehezkedett a tarkódra, és közelebb húzott egészen addig, amíg az ajkatok egymásba nem fonódott. Kereken fél perc kellett, hogy Oikawa belesikítson a csókba.
- ÁH, EZ FORRÓ! MIÉRT KELLETT RÁMÖNTENI A MISO LEVEST?!
De te csak elégedetten leültél az ágya másik felére.
- Ez mire volt jó? - kérdezte könnyek között.
- Mire volt az jó? - mutattál a szádra.
- Oh.... I love chu - mosolygott, majd bele tüsszentett a végére.
- Cringe.
- Nem viszonzod az érzéseim? - kérdezte Oikawa halkan. Láttad a szemébe, hogy tényleg komoly. Elgondolkoztál, majd megráztad a fejed.
- Oh, szóval tényleg nem... - felelte csalódottan.
- Te díjnyertes sündisznó... Ha megrázom a fejem, az nemet jelent, de a kérdésedre a válaszom nem. Nem, mert szeretlek - forgattad meg a szemeid, majd elmosolyodtál.
- Waaa - azzal boldogan felült, és magához húzott.
- ENGEDJ EL, EL FOGOM KAPNI! - ficánkoltál, de mosolyogva megpuszilt.
- Majd átmegyek ;)
- Na azt biztos nem.
- :c
- Oké, majd jöhetsz.
- C:********************************
Hey C:
Eme résznek kedves kérője, nem adott meg konkrét ötletet, ezért egy kicsit a fantáziámra bíztam.😂 (Szokásos, reader-chan egy savage, Oikawa❤, szar poénokkal, és romantika nulla😩😅)A részt kérte: 3Reina3❤
Remélem tetszett!
YOU ARE READING
HAIKYUU x READER [✔]
FanfictionA cím mindent elárul. Addig is egy kis hangoló: Szeretnéd megtudni milyen érzés amikor Tsukki szerelmet vall neked? Vagy Oikawa megkér, hogy legyél a felesége? Vagy Kenma, a világ félénk srác, elhív videójátékozni? Jó helyen jársz! Kezdés: 2018. 08...