Te tipikusan olyan ember voltál, aki a anime > valóság filozófiát vallotta. Egész fiatalon kezdtél el egészségtelen mennyiségű animét nézni, és ettől az elvárásaid egy fiútúl az egek felé röppentek. Vagy tökéletes, és őrülten szerelmes beléd, vagy tsók és ne beszéljen hozzád. Egyetlen vigaszaid a tiktok POVok, x reader fanfictionok, és természetesen otome gamek voltak. Ezekkel foglaltad el magad egész álló nap, aztán sírtál picit hogy nem léteznek, majd a ciklus kezdődött előről. Egyik ilyen este hajnali kettő körül mikor éppen az egyik kedvenc animéd új részeit nézted, rájöttél, hogy kifogytál a nasikból. Ami nagyon szomorú, alexa play despacito. Ezután eldöntötted, hogy lemész a sarki boltba venni kaját, tekintve a szüleid éppen nem voltak otton. Így felkaptál egy pulcsit, és a táskád, majd lesunnyogtál. A boltocska kongott az ürességtől, hiszen kinek lenne még ötlete hajnali fél háromkor nasikat vásárolni ha csak nem magának a weeb godnak ami te vagy. Szerencsédre még egy gyanús alak se volt, csak te és a kajáid. Szóval gyorsan felnyaláboltad a kedvenc nasijaidat annál a polcnál aminél álltál, majd elindultál a hűtőpulthoz, hogy beszerezz pár hideg édességet. A kezed teli volt az összes kajával, (mert a kosár a gyengéknek való) így ki se tudtad nyitni a hűtőt. Ami elég bosszantó volt, tekintve hogy pont akciós volt a kedvenc pudingod. Ezért ott álltál, és sötét pillantásokat vetettél az ajtóra, hátha van telekinézis erőd, mint a filmekbe. Legnagyobb meglepetésedre, a hűtő egyszer csak varázslatosan kinyílt. Melletted egy piros pulcsis srác jelent meg a semmiből, és kinyittotta a hűtőt, majd kivett magának egy pudingot. Éppen elfordult volna, mikor minden erődet a szociális kínosságod ellenére bevetetted.
- Bocsi, tudnál nekem is adni egyet? - kérdezted halkan, mire az illető hátrafordult, és óvatosan kivett neked egy hatos csomagolást, és a tetejére rakta a nasi halmazodnak.
- Köszi nagyon - mosolyogtál rá.
- Nincs mit. Amúgy, nem tudod hol vannak az instant almás piték? - motyogta halkan a fiú.
- Ah igen, tegnap átrendezték a boltot megint mi? De láttam, ott van a 2-es soron - igazítottad el.
- Köszönöm - bicentett, majd elindult, de vissza fordult pár pillanat múlva.
- Semmiség.
- Te otaku vagy? - pillantott a hátizsákodon pihenő kitűzőkre.
- Csak picit... Nagyon... Menthetetlenül weeabo - ismerted be kínosan.
- Jó tudni. Én is - húzta a száját egy féloldalas mosolyra.
- Nem csodálom. Mi másért lennél fenn ilyenkor? - nevetted el magad.
- Igaz. Mi a neved? - nézett rád gyönyörű borostyán szemeivel.
- [T/N]. Neked? - kérdeztél vissza.
- Kenma vagyok. Ha gondolod bejelölhetsz discordon, kenmapie#1478 néven, és játhatunk majd együtt.
- Hmm... Persze. Majd bejelöllek - mondtad lelkesen, mivel az iskoládba nem volt sok ember akivel játszhatnál. Végre lesz valakivel szétcsapni mindenkit minden játékban.
- Akkor majd találkozzunk a virtuális világban is, oké [T/N]-san? - motyogta egy pudingra kísértetiesen hasonlító hajvágással rendelkező srác.
- Mindenképp.Nos, pudingért jöttél. Találtál egyet.
🍮 🍮 🍮
Raven_Re kéréséreʚ♡⃛ɞ(ू•ᴗ•ू❁)
Sajnálom hogy az eredeti kívánságodat nem tudtam teljesíteni, nem szeretem a szerelmi háromszögeket<(_ _)>Na de visszatértem a halálból, mostantól gyakrabban lesznek részek₍՞◌′ᵕ‵ू◌₎♡
Tsók,
Rei(~˘▾˘)~💕
Ui. weeb culture > normie culture
YOU ARE READING
HAIKYUU x READER [✔]
FanfictionA cím mindent elárul. Addig is egy kis hangoló: Szeretnéd megtudni milyen érzés amikor Tsukki szerelmet vall neked? Vagy Oikawa megkér, hogy legyél a felesége? Vagy Kenma, a világ félénk srác, elhív videójátékozni? Jó helyen jársz! Kezdés: 2018. 08...