Az internet. Az embereknek különböző véleményei vannak róla, de egy biztos, hogy teli van nos... érdekes emberekkel. Itt találkoztál egy fura sráccal, akivel valamilyen rejtélyes indokból elkezdtél beszélgetni, és mire észrevetted, már több mint egy éve chateltetek. Túlságosan élveztétek egymást társaságát, az egymásnak való kaja képek küldözgetését, a röplabda meccsek elemzését, és természetesen az egymással való enyhe flörtölést. Egy élmény volt azzal a hülyével beszélgetni. Már annyira az életed szerves részévé vált, hogy el sem tudtad képzelni, milyen lehet a 'jó reggelt' macskás matricája nélkül kelni. Igaz sokat tudtál a fiúról, csak azt nem hogy aktuálisan hol lakik, és melyik iskolába jár. De tudtad hogy idővel úgy is kiderül. Emlegetett szamár, a telefonodon felugrott egy értesítés, hogy Shirabu írt neked.
Lökött👀:
Hey u-uÖn:
Mi az? O.oLökött👀:
Tudom fura kérdés de... Nem akarsz valamikor izé... Találkozni?Ön:
Uhm... Jó lenne csak hát...Lökött👀:
Valami baj van? :(Ön:
Nem semmi, csak nem igazán tudom hol laksz. . .Lökött👀:
MiyagibanÖn:
Mondj kisebb prefektúrátLökött👀:
Ok ok
én xxxxxxx környékén.Ön:
Komoly?Lökött:👀
Nem, csak szeretlek szívatni. Igazából az ágyad alatt bujkálok egy ideje.Ön:
Haha... Nem az, csak ez azt jelenti mi közelebb vagyunk egymáshoz mint gondoltuk .-.Lökött👀:
Komoly?!Ön:
,,Nem, csak szeretlek szívatni. Igazából az ágyad alatt bujkálok egy ideje."Lökött👀:
Ok vágoooom jól van nah
Tudod hol van a sunyi néni kávézója?Ön:
Nincs tőlem messze.Lökött👀:
Akkor hétvégén valamikor?Ön:
Rendben... Szombat délután kettő?Lökött👀:
Ott legyél ;)Ön:
Mennyit fizetsz érte? ;)Lökött👀:
Kapsz kávét? ;)Ön:
Áll az alku❤Lökött👀:
❤❤❤Túl szerethető ez a gyerek, és ez a probléma vele. Mi van ha aktuálisan valami pedofil?! De mi van ha nem, és úgy fogja venni hogy nem bízol benne? De mi van ha bérgyilkos és csak a veséid kellenek neki? Vagy ha aktuálisan el sem jön? És ha való életben nem jöttök ki úgy mint ahogy interneten és csak ott fogtok ülni némán és sose beszéltek többet és vége lesz a barátságotoknak örökre?! Komolyan le kell nyugtatnod magad. Egész héten a) gyomorgörcsöd, b) random tapsikolhatnék mint egy ötéves hangulatod volt. Kenjirouval ezerszer átbeszéltétek hogy mennyire várjátok, de valahogy a félelem még mindig benned ült. Péntek este egyatalán nem tudtál aludni, de nem baj, a szervezet ilyen esetre tartja fenn az adrenalint. Túl sokat gondolkoztál rajta hogy mit vegyél fel, és ezerféle rosszabbnál rosszabb szituáció játszódott le a fejedbe. De végül erőt vettél magadon, és fél kettőkor elindultál. Mentél, mentél, egyszer majdnem visszafordultál, de valahogy rávetted magad hogy a kávézó elé told magad. Ott aránylag több ember is volt, ami valami szinten megnyugtató, de a hátránya az volt hogy a fél társaság te korod beli fiatal, és nem tudtad kiszúrni ki lehet az.
Ön:
Hol vagy lökött? Itt várok rád a kávézó előttLökött👀:
Nem látlak én se. Farmer, lilás pulcsi és fehér converse van rajtamErre a leírásra hasonlító személyt kerestél, és amikor kiszúrtál egy aránylag magas, rendkívül fura fru-fruval rendelkező embert, aki valamilyen rejtélyes indokból túlságosan ismerős volt, valamint telefonjába meredve aktívan irogatott valamit, félénken elindultál felé.
- Uhm... Kenjirou? - emelted rá tekinteted, mire kinézett a mobiljából.
- [T/N]? Te vagy az? - ült ki széles mosoly az arcára.
- Én lennék - motyogtad, mire meglepetésedre Shirabu felkapott, és megpörgetett a levegőbe.
- Ahw, örülök hogy eljöttél - borzolta össze a hajad.
- Ne piszkáld a hajam te lökött - csaptad le a kezét.
- Ahwee, ez tényleg csak te lehetsz [T/N] - vigyorgott mint egy idióta.
- Nem, Shirabu drágám, a nénikéd vagyok - forgattad meg a szemed.
- Na, nincs kétségem hogy te vagy az most már! - nevetett fel.
- Akkor mehetünk végre inni valamit? Megígérted - zaklattad rögtön.
- Persze, menjünk be te falánk - nyújtotta rád a nyelvét.
- Lol, ezt nem a te szádból akarom hallani - jegyezted meg.
- Nyenyenye. Az inzultálásom helyett inkább mond meg mit kérsz - vont kérdőre.
- [Kedvenc Ital] - válaszoltál tömören.
- Oké, vettem. Te keress helyet én megyek és mindjárt hozom jó? - ajánlotta fel.
- Jó, de siess - jelentetted ki.
- Miért, addig is hiányoznék huh? - szívatott.
- Nyílván - felelted szarkasztikusan, és elindultál hogy keress egy neked szimpatikus helyet. Egy tíz perc után meg is érkezett Kenjirou, kezében a tálcával és rajta minden jósággal.
- Ah, ez kell a lelkemneek - áhítozott Shirabu a kávéjára.
- A midnek?
- Elmész te a jó... - egymást szívatva, beszélgetve töltöttétek el úgy az időt, és mire észbe kaptatok két és fél órája ott ültetek.
- Ah, fenébe! Gyere menjünk mert a pincér már nagyon csúnyán néz ránk! - azzal kézen ragadott és kisétáltatok a kávézóból.
- Ez nagyon jó volt... De... Miért is tűnik úgy hogy ismerlek már valahonnan? - tűnődtél továbbra is.
- Lehet előző életünkben egymásnak szánt minket az ég - kacsintott rád, de te lelegyintetted.
- Nem az... Valahol már eskü láttam ezt a hajat de komolyan! Csak nem emlékszem hol - törted továbbra is a fejed, de nem ugrott be.
- Lehet hogy láttad az egyik röpi meccsem? - emlékeztetett hogy ő röpizik.
- Tényleg! Az lehetséges! Elég sok meccset nézek. Melyik iskolába is jársz? - gyanakodtál.
- Shiratorizawa - mondta tárgyilagosan, te pedig érezted hogy a világ összeomlik.
- Vége... Mindennek vége - meredtél magad elé.
- Mi? Mi a baj? - próbált rázogatni de [T/N].exe has stopped working.
- A-a bátyám ő... - dadogtad.
- Mi van vele?
- OIKWA [T/N]! ROHADT NAGY BAJBAN VAGY! MIT MEG MONDTAM?! KÉT DOLGOT KÉRTEM AZ ÉLETBEN KETTŐT! NEM HISZLEK EEEL! - trappolt feléd agresszívan a fenn említett bátyád.
- Tooru én... - kezdted el, de félbe szakított.
- Mit mondtam mi a két feltételem hogy kikkel randizhatsz?! - vont felelősségre.
- Aki nem Tobio, és nem Shiratorizawás - dünnyögted kelletlenül, míg Kenjirou csak pislogott a háttérben.
- P-O-N-T-O-S-A-N! És te mit csinálsz? A Shiratorizawa feladójával randizgatsz nem hiszlek eel - sipítozott az idősebbik Oikawa.
- Ne-nem randizok vele! - tagadtad le automatikusan.
- AKKOR AZ ELLENSÉGGEL CIMBORÁLSZ?! Ez a hála amiért jó testvér voltam?! - szipogott drámaian.
- Sose voltál jó testvér - vágtál közbe monoton hangnemben.
- Kikérem magamnak! Én vagyok a legjobb báty a világon - kérkedett.
- Jah, ezért viselkedsz most úgy mint egy öt éves és nem hagysz annyit, hogy egy barátommal együtt lógjak - tetted csípőre a kezed.
- De ő az ellenség!!! - kiabált még mindig veled.
- Nem tudtam oké?! - próbáltad megmagyarázni.
- Uhm, nem akarok beleszólni a testvér harcba de... [T/N] és én tényleg járunk, és valahogy együtt kell élned vele - vigyorgott rá Shirabu a testvéredre, és magához húzott, majd megcsókolt.
A világ enyhén feldordult körülötted, de azért... kijelentheted, hogy ez a barom túl jól csókol.
Csak ezután Tooru elkezdte kergetni és közbe halálos fenyegetéseket szórt rá. Nagyot sóhajtva úgy döntöttél hogy a legjobb dolog a templomba menni, mivel most imádkoznod kell Kenjirouért az biztos. Tooru fix megöli. De egy fél óra után kaptál egy üzenetet tőle.Lökött👀:
Megúsztam a bátyád úwú
Szeretlek [T/N] ;)~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
To my one and only sweetest Twinsie in the universe Auslassen✨💖Emberek, nézzetek bele a könyveibe! Nagyon humorosok, igényesek! És természetesen ultra gaay😏🌸!
Tsók, Rei💕
Ui. Komolyan olvassátok el mert nagyon jóóóó qwq
YOU ARE READING
HAIKYUU x READER [✔]
FanfictionA cím mindent elárul. Addig is egy kis hangoló: Szeretnéd megtudni milyen érzés amikor Tsukki szerelmet vall neked? Vagy Oikawa megkér, hogy legyél a felesége? Vagy Kenma, a világ félénk srác, elhív videójátékozni? Jó helyen jársz! Kezdés: 2018. 08...