Egyik nap, félhullán reggel 8 előtt másztál el az egyik lokális kis kávézóhoz, a túlélésed titkához a végzős évedhez.
Igen emberek, ez nagyon nehéz lesz kitalálni.
De igen, ez a kávé.
Így hát, bementél a kis csengettyűs ajtón, leadtad a kedvenc italod rendelését, majd éppen amikor kisétáltál volna az ajtón, a kis elviteles poharadon egy mondat állt.
Gyönyörű vagy
Egy pillanatra a lélegzeted is elállt, és gyorsan hátranéztél, a tekinteted pedig találkozott a baristával, aki félénken elnézett, és visszament a hátsó pulthoz.
Ez tényleg feldobta a napod. Már nem is tűnt olyan szürkésnek a reggel, amikor megint megszólalt a csengő.
- YAKU-SAAAAN! ELKAPTAM A MACSKÁT - hallottál egy gyanúsan ismerős hangot a hátad mögül.
- LEV! Leégetsz a reggeli műszakomban, most komolyan?! Vidd ki azt a macskát - sziszegett rá, az előbb fenn említett barista.
- Lev, te mi a halált keresel itt? - pördültél meg a tengelyed körül.
- [T/N] - lepődött meg kedves kisöcséd.
- Nincs benned semmi szégyen érzet? Megcsapkodjalak otthon? Megmondom anyának mit csinálsz publikusan. Kibelez Babushka a hétvégén. Szedd össze magad - szidtad le gyorsan, mint testvéri ösztön
- Ti ismeritek egymást? - kérdezte meglepetten a mogyoróbarna hajú.
- Igen, mint láthatod, testvérek vagyunk.
- Hogy a fenébe vagytok ti rokonok? - pislogott értetlenül.
- Ezt kérdezik mások, és jómagam is évek óta. Ez a szégyen még oroszul se tud - folytattad a panaszkodást.
- HÉ!
- Akarod, hogy megszívassam edzésen, felett járok, és megtehetem, hogy egész edzésen csak fogadásokat fog csinálni.
- Fizetek érte.
- Áh, ingyen megcsinálom. Ez ilyesfajta hobbi?
- Nagyon jó. Na én megyek, mert lekésem az első periódusomat. Lev, ne égesd szerencsétlen senpaiod. Meg van nélküled is áldva - finnyorogtál, majd kisétáltál az üzletből.
- EZ GONOSZ VOLT! Amúgy Yaku-san, neked bejön a testvérem? - kérdezte hirtelen, mire csak egy pörgő rúgást kapott.
- Fogd be.
- Összehozhatlak titeket! - ajánlotta fel.
- Te arra képes lennél? - hitetlenkedett.
- Nem rajtam múlna. [T/N] jobban szereti a magas srácokat! - puff még egy rúgás.
- E-ez most komoly? - motyogta csendesen mosogatás közbe.
- Csak vicceltem :P De viszont a drága testvérem nagyon népszerű, szóval ha akarsz valamit gyorsan tedd! - kiáltotta, majd kiszaladt az üzletből.
- Meg fog halni, a mai edzésen - morogta az orra alatt.S mint Isten mondta, legyen világosság! S lőn világosság.
Morisuke mondta, legyen halott Haiba Lev! S lőn, halott Haiba Lev.Miután vége lett a sulidnak, meg minden továbbtanulásos biszbaszodnak, kimentél a kapuhoz, hogy megvárd az öcséd, és együtt menjetek haza. Meglepetésedre, az illetőt cseppfolyós állapotba találtad, két srác támogatta kér oldalról.
- Túl reagálja - kezdte a fekete hajú.
- Teljesen. Dráma királynő - fintorgott mellette, a barista reggelről.
- Íme, halott öcs - nyújtották át neked az ezüst hajút.
- Ámen - biccentettél, és éppen magad után húzva Levet készültél volna haza menni, amikor egy hang megállított.
- Várj! Holnap is jössz a kávézóba? - kérdezte félénken.
- Persze - mosolyodtál el.
- Nem hiszem, hogy bemutatkoztam hivatalosan, de Yaku Morisuke vagyok - hajolt meg enyhén.
- Haiba [T/N] - viszonoztad a gesztust.
- Akkor, holnap?
- Holnap.Így a sok közös kávézással, Lev szívatással, valamint beszélgetéssel, nem kellett sok idő, míg a Nekoma legaranyosabb párjává váltatok.
Shiro_Tetsuro kérésére<3
- i changed the title to gender neutral, it's my preferred way of writing<<33
YOU ARE READING
HAIKYUU x READER [✔]
FanfictionA cím mindent elárul. Addig is egy kis hangoló: Szeretnéd megtudni milyen érzés amikor Tsukki szerelmet vall neked? Vagy Oikawa megkér, hogy legyél a felesége? Vagy Kenma, a világ félénk srác, elhív videójátékozni? Jó helyen jársz! Kezdés: 2018. 08...