Kuroo x Kenma iker⚗️

1K 100 13
                                    

Reggel fél nyolckor nyugodtan mászkáltál a nekoma folyosóin, lassan csoszogva a tantermed felé.
- Hé! Szép lány, te ott! - hallottál meg egy furcsa hangot a hátad mögött.
Ez biztos nem hozzám beszél.
- Oi oi! A [szín] színű hajaddal! Várj - természetesen még mindig fenn áll benned a remény, hogy nem hozzád beszél az illető. Amíg hirtelen az a valaki meg nem fogta a vállad.
- Meg vagy - vigyorodott el, mire végre hátranéztél. Egy majdnem kétméteres pózna tárult a szemed elé, agyonzselézett fekete hajjal, és ahogy közelebb hajolt, érezted a jó tömény axe dezadort. Ez valamelyik sportoló lehet.
- Hiszel a szerelemben első látásban~? - kérdezte a tekintetét a tiedbe fúrva. Azt gondoltad, biztos valami házit akar egy osztálytársad akiről nem tudod kicsoda, de ez rosszabb.
- Nem, de hiszek abban, hogy mindenkit utálni kell, aki aktuálisan hisz benne - biccentettél, majd ott hagytad a gyereket ahol van. A következő egy hónapban, a furcsa kakas szerű gyerek zaklatott napi szinten, mert amint megtudta, hogy kedvenc feladójának van egy ikertestvére és meglátott, eldöntötte a tényt, miszerint ő szerelmes beléd. Így nyaggatott téged, és Kenmát is.

- De Kenma... Nem kérdezett még [T/N] rólaamm? - nyaggatta a testvéredet edzés után.
- Ne- Várjunk azt hiszem igen - gondolkozott el.
- És mit? - csillant fel a szeme.
- Azt, 'Hogy érjem el, hogy Kuroo-san békén hagyjon?' - idézett, mire a fekete hajú mentálisan összeomlott az utcán. Még pár hét eltelt, és már megszoktad a napi Kuroo Tetsuro áradatot. Ám az egyik nap ebédszünetbe, eszedbe jutott, hogy te nagyon ügyesen nem csináltad meg a kémia beadandódat. A fenébe. Így gyorsan el kezdtél mindenkitől segítséget kérni, de gonoszak voltak és hagytak szenvedni. Már majdnem a sikítás szélén voltál, amikor egy túlságosan ismerős hangot hallottál meg a hátad mögül.

- Oi, [T/N]-san! - integetett Kuroo.
- Most ne, éppen bukok valamit - hisztiztél a füzeted felett.
- Mit?
- Kémiát-
- Azt hogyan?
- Nem csináltam meg a házi dolgozatot, és ma van a leadási határidő - magyaráztad el neki.
- Akkor te ma nagyon szerencsés vagy - paskolt meg a hátadon.
- Miért? Mert bukom ezt a beadandód, mert a szüleim meg fognak ölni, vagy mert Kenma ki fog röhögni, hogy hülye vagyok??? - soroltad mind a csodás eseményeket amikre a jövőben nagy esélyt látsz.
- Nem, nem és nem. Történetesen, előtted áll az évfolyam első kémiából - dicsekedett.
- Ha ha ha, nagyon vicces vagy. Persze, te meg a kémia - forgattad meg a szemed, mivel megvoltál róla győződve, hogy olyan idiótát mint ő nem hordozott még hátán a föld.
- De de. Röplabda isten, tökéletes pasi, és még kémia zseni is vagyok - folytatta - Na gyere, megoldjuk. Van még fél óra a szünetből, végére leadjuk. Miből kell...?
Azzal úgy is lett, Kuroo elrángatott a kémia szertárba, mert ott csönd van, majd együtt kidolgoztátok az egészet.

- Köszi T-T Nélküled nem tudnék élni!
- Vagy inkább a kémia házim nélkül - mosolyodott el, mire játékosan vállon bokszoltad, jelezve, hogy ez nem is igaz.
- NEmmmmm isssss - tagadtál mindent.
- Akkor mostantól fizetned kell érte - jelentette ki.
- De Kuroo-senpai ne tedd ezt velem... Szegény vagyok én, mint a templom egere - panaszkodtál nagy mű szipogásokkal.
- Nem pénzre gondoltam - villant fel a szeme.
- Ha nem? Matek házid? A sajátom sem írom meg - néztél rá értetlenül.
- Mondjuk~ Az a REMEK ötletem támadt, hogy ahány kémia feladatot csinálok meg helyetted, annyi puszit kell adnod... ide... - vigyorgott és a szájára mutogatott.
- Akkor megbukok kémiából, szevasz - majd felálltál hogy kisétálj a szertárból.
- [T/N]-san, gyere vissza csak vicceltem!!! - nyúlt volna utánad, de lusta volt aktuálisan felállni. De abban pillanatban, hirtelen felindulásból visszafordultál, lehajoltál, és egy gyors csókot leheltél az ajkaira.
- Rohadt magas árat kérsz a kémia tudásodért, te geek. Egy csók, take it or leave it - nyújtottad rá a nyelved, ahogy lassan felemelkedtél, majd kisétáltál a kémia füzeteddel a kezedben.
Tetsuro egy ideig csak egy helyben ült, majd a kezét a homlokához téve felnevetett.

- Egyszer ő lesz a végzetem, egészen biztosan.

***

kaminarinamso111 kérésére<3

HAIKYUU x READER [✔]Where stories live. Discover now