A jó édes anyjuk menjen el bucsaröcsögére és egyen majd ürítsen sünt. Ikonikus kívánság, kedves tanáraidnak akik képesek voltak az éved nem csak 3/4-ében kínozni, ha nem úgy döntöttek hogy a nyaradat se teszik szebbé. Az a pár köcsög annyi házit adott a vakációra hogy mire befejezed már kezdődik az iskola. Természetesen voltak olyan kedvesek jó oktatóid, hogy oda biggyesztették hoggy természetesen rengeteg rossz jegy vár arra aki nem fejezi be. Így szitkozódva, morcosan és gyilkos gondolatokkal álltál neki megcsinálásának. A nyelvtan alatt éppen azon járt az eszed hogy hogy és milyen anyagot fogsz túladagolni hogy balesetnek tűnjön és meghaljon a nyelvtan tanárod, amikor a hasad két hangos morgással jelezte hogy éhes. Észre se vetted, mennyire elszaladt az idő. A fél napod arra pazaroltad, hogy házit írj. Így fog elmenni a fiatalságod :'). Így morcosan gondolkoztál a legnehezebb kérdésen a világon. Mit is egyél? Lemehetnél, hogy nézd a nyitott hűtőt egy fél óráig és pazarold a villanyszámlát, de lehet hogy rendelni fogsz valamit? Esetleg főzni kéne? Ez a kérdés nehezebb mint az orvosi, de valahogy meg kell oldanod. Végül megszállt maga a Szentlélek, és eszedbe jutott, hogy nyílt egy új fagyizó a közelbe. Jókat mondanak róla, ezért felkaptad a tárcád, és belenéztél a tükörbe, hát voltak már jobb napjaid is, de még mindig túl jól nézel ki, szóval a fésűt a helyén hagytad. A fagylalt ízével a szádban ütötted be a Google Mapsbe a nevét a cukrászdának, majd sietve követted a kék útvonalat, mivel a hasad további érdekes morajokkal jelezte a kívánságát.
Mikor végre sikeresen megtaláltad a helyet, boldogan kerestél magadnak egy asztalt, és vártál a pincérre. Pár perc múlva egy alacsony, felzselézett hajú pincér jött ki széles mosollyal az arcán.
- Jó napot~ Mivel szolgálhatok ma? - vette elő a jegyzetfüzetét.
- Hmm... egy [Kedvenc Fagylalt Kehely] lesz - válaszoltad - a menüre bökve.
- Természetesen! Remek választás - mutatta fel a hüvelykujját, majd visszasétált az épületbe.
- Ryuu! Nem hiszed el milyen aranyos lányt láttam! - hallottál meg egy izgatott hangot az ablakból.
- Yuu! Tudod jól, ha a főnök megtudja, hogy megint megint egy vendég után nyáladzol kileszel rúgva, én meg melózhatok egyedül - válaszolt rá valaki.
- Tudom tudom! De ha most nem kérem el a számát lehet sose látom többet! Olyan cuki! [H/SZ] színű haja van, és a mosolyáért képes lennék férfiasan átúszni az óceánt! - jelentette ki büszkén, neked meg elkezdett égni a fejed.
- Elképesztő! Na menj mielőtt életed szerelme fagyija elolvad - hangzott fel egy nevetés.
- Oh, a fenébe! Mindjárt visszajövök! - azzal pár másodperc múlva a kehely már előtted ült.
- Köszönöm - habogtad még mindig enyhén pirosan.
- Jól vagy? - hajolt le közel hozzád - Nagyon piros az arcod? Nem kaptál napszúrást? - tette a kezét a homlokodra.
- Ne-nem... Csa-csak nagyon meleg van! - dadogtad, mivel túlságosan közel volt egy túlságosan is aranyos srác, aki túlságosan hangosan beszélt ahhoz, hogy, tudd túlságosan bejössz neki. Túl sok túlságosan.
- Oh, igen! Akkor a remélem a fagylaltkehely majd lehűt. De ha még sem, szólj, benn hidegebb van - kacsintott rád, te pedig egy olvadozó fagylaltnak érezted magad. Végül gyorsan kiráztad a fejedből az incidesnt, és nekiálltál boldogan eszegetni az isteni jeges édességet. Nem volt túl édes, teli volt különböző ízekkel, valamint puha volt és krémes. Egyszerű, de nagyszerű.Csak mint az ötlet, hogy ide gyere enni. Amikor befejezted, újra eszedbe jutott a kellemetlen incidens a pincér fiúval, és majdnem kisétáltált fizetés nélkül. Ekkor eszedbe jutott, hogy nem hiányzik a körözés a tonnányi házifeladat mellé, ezért a kehellyel a kesedbe visszamentél a fagyizóba.
Letetted a pultra, majd vártál a pénztáros srácra.
Ekkor az egy szőke tincses megint beugrott, és beütötte a kasszába az összeget.
- Köszönjük a vásárlást, reméljük élvezte az itt létet. A pénzt pedog tartsd meg, ma a ház vendége vagy - vigyorgott rád, mire nem bírtad tovább, az arcod megyulladt megint.
- De... Miért - néztél rá értetlenül.
- Egy olyan szép lánynak mint te, ez csak jár nem? - kérdezte mosolyogva, te pedig ott haltál meg belül.
- Rendben, akkor fizetségként ezt fogadd el - dühöngtél, majd kikaptad az ingje zsebéből a tollat és a jegyzettömböt, és ráírtad a számod. Majd szépen visszatetted, elköszöntél, majd kisétáltál az üzletből.
- YEEEEHAW RYUUU MEGKAPTAM MEGKAPTAM MEGKAPTAM MEGKAPTAM MEGKAPTAM MEGKAPTAM AZ ARANYOS LÁNY SZÁMÁÁÁT!!!!!☕ ☕ ☕ ☕ ☕ ☕ ☕ ☕ ☕ ☕ ☕
Otaku-girl33 kérésére ^w^
Remélem tetszett💞
Valamint nagy valószínűséggel egy könyvemet majd le kell mondanom, és unpuklikálnom :/ Majd kiteszek egy részt az említettbe ha meg lesz a végső döntés.
Tsók,
Rei💞
YOU ARE READING
HAIKYUU x READER [✔]
FanfictionA cím mindent elárul. Addig is egy kis hangoló: Szeretnéd megtudni milyen érzés amikor Tsukki szerelmet vall neked? Vagy Oikawa megkér, hogy legyél a felesége? Vagy Kenma, a világ félénk srác, elhív videójátékozni? Jó helyen jársz! Kezdés: 2018. 08...