Iwaizumi x Reader💖

1.8K 147 54
                                    

Semmi különös. Ezt mondtad hogyha bárki Iwaizumiról kérdezett. Mi a kapcsolatotok? Mi van vele? Pedig oh boy. Volt ott bőven. Osztálytársak voltatok. Meg padtársak. És lelkitársak is, csak ő arról még nem tud. Melletted ült, mindig segítettetek egymásnak a dolgozatokban, és ha valamelyikőtöknek nem volt tankönyve, összetoltátok a két padot és együtt néztétek. (Utóbbi időben 'véletlenül' a szokásosnál is többször hagytad otthon őket...) Ez mind bőven elég volt, hogy teljesen belehabarodj. A tüsi haja, a ritkán látható mosolya, és a leütései meccsen. Szerencsére a lányok 90%a csak azért beszélt vele hogy közelebb kerüljön Oikawához. Ezután ő dühös lesz, és együtt beszélitek meg hogy Oikawa nem is olyan nagy szám, csak hogy lehiggadjon. Tökéletes lenne minden szempontból. De ebben a szent pillanatba a szorongásod egy gyönyörű kung fu rúgással be rúgja az ajtót, meggyőzve hogy Iwa-chan akkor sem viszonozná az érzéseid, ha fejen állnál.
Így ültél nem sokkal tanítás kezdete előtt, várva hogy jó reggelt mondjon. Mert hát, ő azt is tökéletesen teszi. Félig aludtál, de a sikítás felkeltett. Ez egyet jelent, Oikawa Tooru megérkezett, és vele együtt Iwaizumi is.
- Ohayou - köszönt majd lehuppant a helyére.
- Ohayou - válaszoltál erősen a kezedben lévő tollra koncentrálva.
- Iwa-chaan~ - ugrált oda Oikawa Iwaizumi asztala elé.
- Hm? - morgott vissza kellemes becenévvel rendelkező illető.
- Csak annyi hogy...Oh, jó reggelt [T/N]-chan~ - integetett neked egy nagy mosollyal amikor észrevette hogy bámultad.
- Jó reggelt - intettél, és elkaptad a fejed.
- Róla leszállhatsz - mordult rá Iwaizumi.
- Mi? - csodálkozott el a feladó egy pillanatra, majd ördögi vigyor ült ki az arcára - Há! Tudtam. Most már nem menekülsz Iwa-chan - kezdett el tapsikolni.
- OI! Shittykawa! - szólt rá hirtelen.
- Most elkaptalak ezzel~ hihi~ - azzal visszasétált a fangörleihez.
- Huh? Mi baja van...? - fordultál a melleted ülőhöz.
- Nem akarod tudni - érkezett a tömör válasz, te pedig csak ott maradtál nagy kérdőjelekkel a fejed mellett egész órán.
- [T/N]-chan~~~ - jött oda Tooru megint hozzád szünetben.
- Igen? - pillantottál fel a füzetedből.
- Neked tetszik Iwa-chan ugye? - mondta ki hangosan minden szégyen érzet nélkül.
- MIH...? - néztél rá vörösödő arccal, mivel csak ennyi jött ki a szádon.
- Iwa-chan jó srác! Adhatnál neki egy esélyt! Lehet kicsit hidegnek tűnik de igazából jó arc! Kicsit szadista... De az megszokható! Röpizés mellet is tudna rád időt keríteni meg minden! - kezdett bele egy hosszú felsorolásba.
- Mi-miért mondod ezeket így ilyen hirtelen? - dadogtad enyhén szédülve.
- Nem egyértelmű? Hát tetszel neki! - vágta rá mintha ez a világ legtermészetesebb dolga volna.
- BITCHYKAWA - jelent meg egy sötét aurájú Iwaizumi Oikawa háta mögött.
- Oopsie~ - azzal csoki barna hajú elkezdett sprintelni, az ász pedig utána eredt. Te pedig ott ültél. Csak ültél. És [T/N].exe has stopped working. Egy negyed óra Tom & Jerry szerű hajsza után visszatértek, Oikawa egy púppal a fején lett gazdagabb, Iwa-chan pedig egy vörös arccal.
- Oikawa-san fu-fura dolgokat mond - motyogtad bizonytalanul ahogy leült melléd.
- Igen... az fix... De... nekem tetszene ha...ha tényleg adnál egy esélyt -  dünnyögte.
És [T/N].exe has stopped working again.

*    *    *

Nyááááááááááááááááállllllll

Buja_2006
Your Iwa is served, as I promised

Tsók,

Rei💕

Ui. Kedden vizsgázok és én mit csinálok?
Writing short shitty fluff :')
I really need to study by the way

HAIKYUU x READER [✔]Where stories live. Discover now