There's a lot of details here.
Iszame-chan💕(´。• ω •。') ♡♡♡
You deserve this.
With Ushijima, Tendou, Oibae, Iwachan#UwUpower~
Thank you for your amazing arts.
You're the best💕
And I told you, you'll get a better one(・ω<)☆- - - - - - - -
Átlagos nap volt. Tényleg, kezdted azt hinni hogy már semmi sem lehet átlagosabb. Reggel nem bírtál felkelni, le kell majd másolnod valaki fizika háziát, Oikawa a gyerekkori barátod már reggel fél ötkor 800 üzenetet küldött hogy szégyen vagy hogy a Shiratorizawába jársz, Iwazumi pedig szétoltotta a group chatbe. Egyszóval mindennapi dolgok. Így indultál el kissé sietve hogy el ne késs, a Shiratós helyre.
- Ara ara~ - jelent meg hirtelen egyik jó barátod melletted.
- Jó reggelt neked is Tendou - köszöntél vissza egy ásítás közbe.
- Ara ara uwu - folytatta miközben Ushijima is becsatlakozott.
- Kinek írogatsz reggel nyolc előtt? - kérdezte a vörös kíváncsian.
- Eh, csak pár hülye zaklat - vontad meg a vállad, majd kihúztad az Oikawával és Iwa-channal való beszélgetést.
- De néz dolga lehet egy szép lánynak - bólogatott Satori drámaian, te pedig megforgattad a szemed.
- Jap, főleg hogy engem sem érdekel senki, és én sem mást - válaszoltál faarcal. Még nem ütött be az a reggeli kávé.
- Oh, Jó reggelt Semi~ - köszönt hátra egy nagy mosollyal a piros ananász, mire te összerezentél és az arcod elé kaptad a kezed.
- Így nem érdekel senki huh~? - kérdezgette miközben oldalba bökött szemöldök rángatások közbe.
- Pofád lapos - válaszoltál ingerülten, még mindig nem beismerve, hogy Semi Eita igen is tetszik neked. Ilyen jó hangulatba telt a sétálás a pokol felé, amiben az is benne volt hogy Ushiwakát Tendou majd nem belelökte az árokba. A terembe érve levágtad magad a padodba, és legit végig aludtad az első órát. Szünetben Wakatoshi felkeltett, így neki álltál... Enni. Élet bölcsesség, mi szerint; Eat, sleep, repeat. Második reggelid közbe Tendou odajött zaklatni.
- Na~ Beszéltél ma már SemiSemivel~? - vigyorgott rád, te pedig félre nyelted a falatot.
- Még csak azt hiányozna. Te itt égetsz a nap 24 órájában, és még azt várod hogy én égessem magam is? - vontad fel szemöldököd, jelezve hogy nem fog megtörténni.
- Hát, akkor én fogok beszélni a nevedben vele~~ - mire majdnem kiköpted a vízed.
- Ne merd, vagy kibelezlek mint egy-- - és a hasonlatot sem tudtad befejezni, mert Tendou elindult Semi felé. Villámgyorsan pattantál utána hogy megállísd, de késő volt.
- SemiSemi~ - dalolta boldogan, mire az említett összerezzent a helyére.
- Mondtam hogy ne hívj így - mordult vissza fel se nézve füzetéből. Te pedig minden erődből próbáltad visszahúzni a vörit hogy ne kelljen elásnod magad.
- Aktuálisan~. [T/N]-chan szeretne neked valamit mondani - azzal fogott téged, és konkrétan Semi elég rakott.
- Oh, hello [T/N], mond nyugodtan - mosolygott rád, te pedig megállapítottad, hogy még mindig illegálisan jól néz ki.
- Uhm. . . Izé. . .Van fizika házid? Én nem csináltam meg, Satori sose fogja, Wakatoshi pedig otthon hagyta a cuccát - mentetted meg magad gyönyörűen, de úgy, hogy ez két oldali vállveregetést érdemel.
- Csak ennyi? Tessék - nyújtotta feléd a füzetét, az ominózus kincset.
- Köszönöm~ - azzal nyelvet nyújtottál Tendoura, és elslisszoltál a fő nyereménnyel a kezedben.
- Szégyen vagy - nézett rád sértődötten.
- Háh, de nekem meg van fizika házim uwu. Ennyit erről - és elküldted neki a győztesek mosolyát.
- [T/N], oda adnád a telefonodat? Az enyém otthon maradt - kérte Ushiwaka.
- Most komolyan otthagytad minden cuccod? Mindegy, tessék. De aztán Mostmár ne merjetek zaklatni a nap hátra lévő részébe -közölted velük és a kezébe nyomtad a készüléket. Azok pedig végre elhessentek, te pedig békésen neki álltál házit másolni.
- Szia [T/N], kész vagy? - jött oda hozzád Semi.
- Áh igen, ezer hála - adtad vissza neki a füzetet.
- Igazán nincs mit, ki tudna nemet mondani egy ilyen aranyos lánynak - kacsintott rád, neked meg a pulzusod az egekbe szökött.
- Miért mondja mindenki hogy aranyo vagyok? Nem is vagyok az - motyogtad zavarodba.
- Nos, szerintem eléggé aranyos vagy - mosolygott rád kedvesen, és átkarolta a derekad.
- Tendou bántalmazott ebbe bele ugye? - néztél rá sokat tudó fejjel.
- Öhm- Részben - vallota be.
- Szépen állunk - motyogtad, miközben még az álom fiúd még mindig a karjába tartott.
- De inkább fogalmazzunk úgy, hogy magamtól sose vallottam volna be neked... Tendou csak egy nagyon kellemetlen löket volt - nevetett kínosan.
- Hát, Satori már csak ilyen - gondoltál szeretettel hülye haverodra.
- De megéri, mert közelebb hozott hozzád - azzal elkezdett feléd hajolni. Most ő... Meg fog csókolni?! A szívverésed a normális kétszerese volt amikor...- [T/N]-CHAN!!!!!! - ugrott be egy harci kiáltással Oikawa Tooru az ablakon(?). (A termetek a harmadikon van.)
- Na-ni? - nyögted ki bizonytalanul az egyetlen egy szót ami eszedbe jutott, miközben Semivel szétrebbennetek.
- MAGYARÁZATOT.MOST. - közölte Oikawa a padodon gugolva(?) dühösen, és a telefonját az arcodba tolta.A képernyőn pedig ez az egy értesítés állt:
Bejövő üzenetek from: [T/N]-chan🙉💖
[T/N]-chan🙉💖: A Shiratorizawába kellett volna jönnöd
Ekkor esett le hogy Ushiwaka miért is kérte el a telefonod.
Tooru utána majdnem megölt, de legalább elmondhatod magadról, hogy Semi Eita majdnem megcsókolt.
YOU ARE READING
HAIKYUU x READER [✔]
FanfictionA cím mindent elárul. Addig is egy kis hangoló: Szeretnéd megtudni milyen érzés amikor Tsukki szerelmet vall neked? Vagy Oikawa megkér, hogy legyél a felesége? Vagy Kenma, a világ félénk srác, elhív videójátékozni? Jó helyen jársz! Kezdés: 2018. 08...