Kuroo x Bokuto húga👀

2K 158 39
                                    

- [T/N]-chan, kérleeek! - szaladt utánad a bátyád könyörögve.
- NINCS AZ A PÉNZ ;-; - vágtad rá csipőből.
- Kérlek [T/N]-chan!!! Légyszi légyszi! Két hónapig én az a haverom fizeti a kajád, és kapsz egy nagy waifu pillowt! - kiáltotta utánad, és az utolsó szó megütötte a füled.
- Waifu Pillow? - néztél hátra hogy jóm értetted-e.
- Igen!! Azzal a karakterrel amelyikkel szeretnél! - pislogott nagyokat, ellenerőzve hogy elkezdett meggyőzni.
- Akár [KedvencBishie]-set is?
- IGEN!
- Póló nélkül?
- Ja... - itt már szegény testvérednek forgott a gyomra a termék árától.
- Hmm... Naaah, még mindig nem éri meg - ráztad meg a fejed mire a bátyád Kou kétségbeesve keresgetett a fejébe egyéb módokat arra, hogy rávegyen hogy elmenj az egyik haverjával egy buliba.
- Megveszem azt a yaoi manga sorozatot amit akartál karácsonyra! - vetette be utolsó ötletét, ezzel fején ütve a szöget.
- Ööö... - itt már nagyon magas volt a labda.
- Kérlek [T/N]! 2 hónap ingyen kaja, waifu pillow, és az a yaoi manga sorozat! - kérlelt.
- Legyen az 3 hónap kaja, életnagyságú waifu pillow, és a 26 részes yaoi manga sorozat! - vigyorogtál rá gonoszan.
- Ugh, Tetsunak és nekem ez rohadt sokba fog kerülni - forgatta meg a szemét.
- Pontosan. Főleg hogy annyi kaját fogok veletek vetetni hogy Afrika és Ázsia nem éhezne többé.
- Kegyetlen vagy! - hisztizett Kou.
- Tudom. De ez az alku vagy a haverocskád elfelejtheti hogy vele bárhová is elmegyek... - vontad meg a vállad.
- Oké oké! Kezet rá? - nyújtotta ki a kezét feléd.
- Eh, muszáj? - mire ő bólogatott.
- Egye fene - és megráztad a bátyádét, rögtön megbánva a dolgot.
- Oké, holnap után lesz péntek este, és a *****-nél találkozunk Kurooval, ahol el kell játszanod hogy a barátnője vagy. Ennyi - magyarázta el gyorsan még egyszer.
- Ehehehehehe...Annyira nincs kedvem hozzá - nyafogtál.
- Ez van, ha már azt a rohadt sok cuccot kifizetteted velünk - vágta rá morcosan, és bezárkózott a szobájába BokuAka dojunshiket olvasni. Hiába titkolja, mindenki tudja hogy ezt csinálja.
- Fenébe - káromkodtad el magad hiszen már most semmi kedved az egészhez. Bokuto leadta a drótot Kuroonak hogy elintézte, és két napra rá már kénytelenül készülődtél. Szoknyáért nem fizet az ügyfél, így farmer póló kombináció mellett döntöttél. Tíz óra előtt úgy tizenöt perccel Bokutoval kissurantatok a házból, és elindultatok a buli helyszíne felé. A ház előtt, türelmetlenül ácsorgott, egy hülyén felállított hajú srác.
- Oh, már értem miért ő a haverod - utaltál mindkettőjük hülye frizurájára, és hajzselé felhasználás mennyiségére.
- Hé! - mire meg csapkodott, jó testvér módjára.
- Meh, de akkor eltaláltam hogy ő a haverod? - kérdezted miközben lefogtad a kezét.
- Igen, de már többször is találkoztál vele nem? - csodálkozott a bátyád.
- Hát, nem tudom. Olyan közönséges feje van, hogy nem emlékeztem rá -3-' - közölted mire Bokuto elröhögte magát, és felírta magának a 'Oltogatás' jegyzetbe.
- Na menj, és gyere vissza amilyen hamar csak tudsz, és a haverom hülye mint a kő... - kezdett el figyelmeztetni.
- Ezt nem a te szádból akarom hallani - vágtad rá, mire megint megcsapkodott.
- Vigyázz magadra, és Tetsu majd hazakísér - majd megölelt, és elsétált. Te pedig kínosan, a fejedben a yaoi sorozat képével mentél oda.
- Uhm, hello - köszöntél a cipődet bámulva.
- Oh, szia [T/N] - azzal átkarolta a vállad és behúzott a táncparkettre. Te pedig közben azon filóztál, hogyha Tetsunak hívod az mennyire udvariatlannak fog tűnni, tekintve hogy ő a bátyád haverja, és nem a tied.
- Akkor te meg Tetsu, ugye? - motyogtad.
- Kuroo Tetsuro, de neked engedélyezem a Tetsut - kacsintott rád.
- Miért is vagyok itt? - kérdezted kiabálva, tekintve hogy a zene rohadt hangos volt.
- Nos, Kounak azt mondtam hogy itt lesz a volt barátnőm, és ezért kell valami elterelés gyorsan hogy ne másszon rám, de amúgy meg csak el akartalak hívni mert jól nézel ki, cuki vagy, és amúgy a drága bátyád nem engedett volna el - vigyorgott el, te pedig öt percig pislogtál, mint egy játékbaba.
- MIIIH - akadtál ki.
- Na, gyere. Elhúzunk innen, és elmegyünk enni, na? Én fizetek, te meg nem mondod meg Kounak hogy csak randizni akarok a húgával - ütött a gyengepontodon a kajával, Bokuto meg otthon tüsszentett egyet.
- Amint hazaérünk elmondom neki - öltötted rá a nyelved.
- Nem, ha nem leszel rá képes - pillantott rád sunyin.
- Ha! Arra kíváncsi leszek! - néztél vele farkasszemet, és el kell ismerned, tényleg helyes volt.
- Akkor kaja?
- Kaja~
Amikor hazaértetek tényleg nen voltál képes elmondani Kounak a történteket, és alig vártad a következő randit.

   ~    ~    ~    ~

MarikaNmeth9 kérésére uwu💕

Tsók,

Rei💕

HAIKYUU x READER [✔]Where stories live. Discover now