- I-Iwa-chan... - dadogtad fél hullán a telefonba.
- [T/N]?! Valami baj történt?! - hallottad az aggódó hangját a vonal túlsó feléről.
- Se-segíts - nyöszörögted kétségbeesetten.
- Oké, 10 perc és átmegyek. Addig éld túl - bíztatott majd le csapta a telefont.
Hajime igazán kitett magért, kereken 6 és fél percen belül kopogott a ház ajtaján, te pedig odarohantál és kinyitottad neki.
- Hoi, [T/N]! Minden oké? - kérdezte aggódva te pedig instant a karjaiba zuhantál, ő pedig ijedten tartott rázogatva hogy ne ájulj el.
- Oi-Oikawa...
- Mi van azzal az idiótával? - torzult el az arca.
- Főzött... - ezzel kidőlve Iwa-chan karjaiba. Először nem tudta értelmezni a helyzetet, de amint leesett neki, lerakott a kanapéra, és bement a konyhába hogy helyre tegye a te drága bátyád.Először csak sötétséget láttál, majd lassan foltokat is, végül Hajime és Tooru feléd hajolva szólongattak, hogy ébredj fel.
- [T/N]...[T/N]... - paskolgatták az arcod, mire összeszorítottad a szemeid, majd hirtelen kinyitottad.
- Ah, [T/N]! Hála az égnek hogy felébredtél! Azt hittem örökre elveszítettelek! - szipogta Oikawa.
- Azok után amit a konyhába műveltél ne csodálkozz... - lökte oda neki Iwazumi majd feléd fordult - Jól vagy? Kidőltél és hát mondjuk azután ami a konyhába volt nem csoda, de ne hozzunk valami gyógyszert? - kérezte aggódva.
- Nem, rendben vagyok. Csak a Nii-chan konyha "művészete" egy atom robbanással ér fel - idézted fel magadban a fájdalmas emléket.
- Igen, tudom láttam. Nyugi, feltakarítattam vele, és most már minden rendben - mosolygott rád bíztatóan, ami rögtön megmelengette a szíved.
- Köszönöm Iwa-chan! És bocsi hogy iderángattalak ilyenkor. Te voltál az egyetlen lehetséges személy aki eszembe jutott, hogy tudna segíteni - vallottad be sűrű elnézésék közepette.
- Naah, megértem. Már csak azt kell tudnom mi történt? - fordult feléd te pedig bólintottál.
- Nos, a szüleink elmentek otthonról, így Nii-chan és én ketten maradtunk. Nem sokkal öt után felszólt hogy elmegy és csinál magának egy --
- KI NE MOND [T/N]! - vágott közbe Oikawa, hiszen ritka kínos hogy egy ilyen kaja elkészítése közben történt meg nos... az a "robbanás".
- Oké, oké -_-... Szóval elmegy magának csinálni valami kaját. Nem különítettem neki különös figyelmet, hiszen nagyon ritka hogy a szüleink csak így itt hagynak. Fogalmam nem volt hogy ez fog történni. Aztán föntről meghallottam hogy Nii-chan sikít, és hogy valaki a baby sharkot csapatja. Megláttam mi folyik lennt, enyhe szívroham és felhívtalak. Onnantól meg már történelem ahogy mondani szokás - mesélted el az egész storyt, mire Hajime csak bólogatott és "aházott".
- Már csak egy kérdés...
- Mondjad - néztél rá kíváncsian hiszen elvileg mindent megmondtál.
- Mit akart Trashykawa csinálni? - vigyorodott el gonoszul.
- IMOUTO-CHAN MEG NE MERD MONDANI VAGY KÜLÖNBEN BEMEGYEK A KONYHÁBA! - fenyegetett meg, ami igen hatásos volt, hiszen azt az "élményt" soha de soha nem akartad megint átélni.
- Na na na! Először is, ha mégegyszer [T/N]-t egy ilyen eseménynek teszed ki, kitekerem a nyakad - nézett szigorúan Shittykawára, te pedig belül majdnem elolvadtál a tudattól, hogy megvédett.
- De... Iwa-chan...
- Nincs de! Másodjára, [T/N... Mond csak ki hangosan mit akart Bitchykawa főzni? - majd átkarolt téged egy ördögi vigyorral az arcán.
- Nos...nos...I-instant levest - nyögted ki nehezen.
- BWAHAHAHAHAHAHA - röhögte ki hangosan Oikawát.
- Hé! Igen is bonyolult recept! - sértődött be.
- Mi, az hogy önts rá forró vizet és várj öt percet? - vonta fel a szemöldökét.
- Izé... Na - durcizott és most már együtt nevettetek a bátyád gyökérségén Iwa-channal.
- Ez kegyetlenség! Gonosz! Gonoszak vagytok mindketten! - azzal megsértődve feltrappolt a szobájába.
- Bocsi mégegyszer... A bátyám egy barom nincs mit tenni. De nagyon nagyon köszi hogy megmentettél - hálálkodtál.
- Áh, tudom hogy barom ez a legkevésbé sem új információ. De szívesen tettem, és jó tudni hogy most már biztonságban vagy - mosolygott rád.
- Biztonságban, hála neked. Azt sem tudom hogy háláljam meg - motyogtad zavarodba.
- Hm... Nekem lenne egy-két ötletem - karolt át.
- O-oké, mik azok? - kérdezted kíváncsian.
- Mondjuk... Hagyjuk itt Shittykawát a konyhájával, és gyere el velem vacsorázni - kacsintott rád, te pedig érezted hogy a fejed rózsakvarc árnyalatúból, pipacs pirossá válik.♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Ez a rész @forever_alonba kérésére íródott uwu
(Minden átok a wattyra mert nem engedi megjelölni T^T)Also sorry, mert eléggé rövid lett a rész :c
Tsók,
Rei💕
YOU ARE READING
HAIKYUU x READER [✔]
FanfictionA cím mindent elárul. Addig is egy kis hangoló: Szeretnéd megtudni milyen érzés amikor Tsukki szerelmet vall neked? Vagy Oikawa megkér, hogy legyél a felesége? Vagy Kenma, a világ félénk srác, elhív videójátékozni? Jó helyen jársz! Kezdés: 2018. 08...