Azt hitted, hogy mindenki ellened fordult, és teljesen egyedül vagy. De kiderült hogy nem. Ezzel az érzéssel, lelki-társra találtál.
Röviden mielőtt ráhúznak a jövő irodalmárai valami mély jelentést a felette három mondatra, (ez a könyv nem tartalmaz ilyet) az érzés nem volt más, mint az hogy....Élsz-halsz a BokuAkáért.
Igen, te vagy az a kedves ember, aki shippeli a saját bátyát a kapitányával. Ez van, ezt kell szeretni. De őszinte meglepetésedre, találtál egy BokuAka fan oldalt, ahol pár felhasználónév hasonló volt, mint a csapattársaiké. Persze voltak olyanok, akikről ötleted sem volt ki a halál, de ez most nem zavar, meg kell tervezni, milyen lesz az esküvőjük. Ott nagyban a virág kompozíciókról beszélgettetek, amikor kaptál egy privát üzenetet.kurroschurros: Hello, te ki is vagy? :D
tnchanlol: Akaashi [T/N] vagyok!
kurroschurros: Miii akkor te milyen rokonságban vagy vele? :o
tnchanlol: Testvérek vagyunk-
kurroschurros: Oh érteem. Én Kuroo Tetsuro vagyok, Bokuto best broja😌🤙🏻
tnchanlol: oh oké. Bokuaka forever? :3
kurroschurros: BOKUAKA SUPREMACY🛐
tnchanlol: ok u passed the vibe check.
kurroschurros: de várjunk...Ha ti testvérek vagytok akkor... SZERINTED ÖSSZETUDNÁNL HOZNI EGY BOKUAKA RANDIT? 👀
tnchanlol: Ebbe még nem gondoltam bele. De valószínűleg. Akaashit én odarángatom ahová akarom, és feltételezem te meg Bokutot💃🏼
kurroschurros: így van így van. Akkor, kell csinálnunk egy tervet. Benne vagy, [T/N]?
tnchanlol: 100%-ig.
Így a következő hetet, aktív tervezéssel töltöttétek. Mindennek tökéletesnek kell lennie. A csapat már tudta, így nem fognak zavarni, valamint mind két szülőnek meg volt az engedélye, hogy jövőhét csütörtökön elraboljátok a két jómadarat. Kuroo álruhában várt a Fukorodani edzőtermének a másik oldalán, ahol az egyik elsőéves leadta a drótot, hogy átöltöztek, és mindenki lassan megy haza. Erre a kakas megírta neked, te pedig megcsörgetted édes testvéredet.
- Keijiiii! - visítottál bele a telefonba.
- Mi az? - válaszolt nyugodtan.
- Hozz nekem egy tortát az új Rei uwu sütizőből!! Most nyílt meg, és kellene most!
- Te nem tudtál volna elmenni? - sóhajtott.
- De de, csak elfelejtettem! De arra van amerre Bokuto-san is lakik, elmehettek és ehettek ott egyet, nekem meg hoztok elvitelre! Ő biztosan tudja hol van - magyaráztad, s mindent ment a terv szerint.
- Oké rendben, de ezért ma te mosogatsz - húzta rád a házimunkát ügyesen.
- JÓL VAN. De hozzad gyorsan vagy lecsaplak - tetted hozzá szerető testvéri módon.
- Vettem - ezzel te leraktad a telefont, és jelezted Tetsuronak, hogy minden pöpec. Te már eleve a Rei uwu sütizőbe csücsükéltél nagyon ügyesen, egy sapkába és napszemcsiben, mint valami roppant gyanús alak. Kuroo gyorsan a cukrászdához sprintelt, és amint kiszúrt a leghátsó boxban, levágta magát melléd.- Minden megy a terv szerint, kb 10 perc és ideérnek - tette meg a helyzet jelentést.
- Csodás, akkor már csak várnunk kell és - emlegetett szamár elven, ahogy kimondtad ezt a mondatot, a két alany belépett az ajtón egy csilingeléssel, és tökéletesen, mintha maga az ég is nektek dolgozna, egy olyan asztalhoz ültek le, ahonnan tökéletesen rájuk láttok. Kuroo gyönyörűen kikészítette a kamerát, mert legálisan itt mi nem élünk, és készített vagy 300 képet instant. The BokuAka moments amik ott történtek... A belső shippered alig bírta, és a kezedet a szád elé kellett tenned, hogy ne adj ki fangirl hangokat. Ahogy Keiji letörölte a morzsákat Bokuto szájáról... Oh ember. Végül rendeltek neked is valamit, és kisétáltak KÉZEN FOGVA a sütizőből.
Óvatosan követtétek őket, mivel egy közeli parkba mentek el végül, ti pedig klasszikus Hollywood stílusban egy bokorból figyeltétek őket, ahol az egyik bizonyos fa alatt, elcsattant az első ikonikus BokuAka csók. Majd láttad, hogy mennek haza felé, és sietned kéne, hogy hamarabb haza érj mint a bátyád, de itt már egyikőtök sem bírta tovább
- IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN EZAZZZZZZZZZZZ - örültetek nagyban a bokor mögött, folyamatos pacsizás közben. De észre sem vettétek, a nagy stalkolás közben, hogy milyen közel voltatok egymáshoz. Csak most volt lehetőséged igazán megnézni, a gyönyörű mogyoróbarna szemét. Valami különös illat keringte körül, mint a kémia szertárat. *suspicous music starts playing*
- [T/N] - chan, te vagy a legjobb shipper partner a világon - kezdte el.
- Igen?
- És mi lenne ha... Legközelebb nem a Bokuto x Akaashit tennénk canonná... - folytatta még mindig lassan.
- Ha nem?
- Tetsurou x [T/N] - mondta ki motyogva.
- Hát~ Nem is tudom. Sok sok tervezés kel majd ahhoz... Elvégre is, elég új ship. De azt hiszem, shippelem magunkat - jelentetted ki magabiztosan.
- Akkor, hazakísérjelek kézen fogva a naplementében a ship momentért? - ajánlotta fel vigyorogva.
- Menjünk hát.
Azzal, hazasétáltatok a naplementében, kézen fogva.Másnap reggel, egy üzenetre ébredtél, Kurootól. Ez boldoggá tett, mert olyan volt, mintha már sok ideje járnátok. Akkor is, ha ez csak egy jó reggelt üzenet.
kurroschurros: Benned meg van a réz, a kálium, és a jód is🥺🥺🥺
tnchanlol:- mi a fa-
***
Miyabi__Chan kérésére uwu
kémiából gyengébbek kedvéért
- Rei uwu💕
YOU ARE READING
HAIKYUU x READER [✔]
FanfictionA cím mindent elárul. Addig is egy kis hangoló: Szeretnéd megtudni milyen érzés amikor Tsukki szerelmet vall neked? Vagy Oikawa megkér, hogy legyél a felesége? Vagy Kenma, a világ félénk srác, elhív videójátékozni? Jó helyen jársz! Kezdés: 2018. 08...