Lassan itt az ideje. Néztél rá az órádra. Akármennyire is akartad, az idő reménytelenül kicsúszott a kezedből. Hiába érezted úgy, hogy maradnál, tudtad hogy nincs tovább, el kell mondani neki. Így elővetted az órádat, és felhívtad.
- Moshi-Moshi~ Igen (Név)-chan?
- Átjönnél kérlek?
- Uh, nem hangzik jól a hangod. Tíz perc és ott vagyok.
Azzal letette. Fájt, hogy ilyen szép a hangja. Fájt, hogy el kell mondanod neki. És végül fájt, hogy ell kell hagynod azt, amit a legjobban szeretsz. Tíz perc múlva, csöngettek és kinyitottad az ajtót. Oikawa rögtön a nyakadba ugrott, és megölelgetett.
- Mi baj (Név)-chan? - nézett rád szomrúan, látva hogy teljesen kikészültél.
- Én.... Én....Szeretlek - csak ennyit tudtál elővenni, és a könnyeid elkezdtek kipotyogni.
- Na~ (Név)-chan ne sírj. Én is szeretlek, de mond el mi a baj - húzott magához szorosan. Te pedig szipogva, dadogva lassan elmondtad neki, hogy elköltözöl a világ másik felére a tanulmányaid és a szüleid miatt.
Oikawa lefagyott. Ami téged még jobban sírásra késztetett, hiszen legszívesebben a bőröndödbe magaddal vitted volna, majd végig ölelgetnéd. Végül egy szót bírt kinyögni.
- Mikor...
- Too-tooru! Úgy-úgy sajnálom de egy héten belül. Nem tudtam ha-hamarabb szólni! - azzal a vállába fúrtad a fejed, nem törődve hogy Oikawa kedvenc ufós pulcsija könnyáztatott lesz.
Szinte tisztán láttad mi folyik a fejébe. Nem akar elengedni, de neki erősnek kell lennie. Így a legjobb ha...
- (Név)-chan. Sssh... Minden rendben lesz. Szeretlek, és tudtommal te is. Ha messze vagy, ha közel... Engem nem érdekel. És ha szakítani akarsz velem, mert nem bízol a távkapcsolatokban, azt is megértem. Te vagy a legjobb (Név)-chan - azzal megpuszilt. És az este, így telt el. Könnyek közt, összebújva. Hiába töltöttétek együtt a hetet, a vég közelettével, alig bírtátok ki hogy ne készüljetek ki. Erősnek mutatni magad néha nagyon nehéz. De, amikor eljött az idő, és szakítottál Oikawával, mindketten törött szívvel mentetek el a reptérről.....1 és fél évvel később
Az új apartmanod ablakából, unottan néztél ki. Hiába próbáltál tovább lépni, Oikawát senki nem pótolhatja.
Hirtelen megláttál pár embert, akiknél fura cuccok voltak. Felálltak a kocsiuk tetejére, és kiterítettek egy vásznat.(NÉV)-CHAN, WILL YOU MARRY ME?❤
A sokktól két percig nem láttad, hogy aki legelől áll, az Oikawa. Sírva rohantál le (Mivel IQ 200 hogy nem ugrunk ki az ablakon🙄), és átölelted Oikawát. Ezerszer igent mondtál neki, hiszen tudtad. Hogyha egy kapcsolat szerinted nem bír ki ennyit, egy házasság ki fog.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Rei💕
YOU ARE READING
HAIKYUU x READER [✔]
FanfictionA cím mindent elárul. Addig is egy kis hangoló: Szeretnéd megtudni milyen érzés amikor Tsukki szerelmet vall neked? Vagy Oikawa megkér, hogy legyél a felesége? Vagy Kenma, a világ félénk srác, elhív videójátékozni? Jó helyen jársz! Kezdés: 2018. 08...