Oké, babákok...
ATYA SZENT ÚR ISTEN!
7k és 850 vote?!!!! MIII?
Na jó, gyermekeim ezt meg kell ünnepelni. UwU Megígértem egy embernek: Hogy ha valaha is meglesz a 7k, (amit kötve hiszek,) akkor megünneplem egy ilyen extra résszel, amibe igyekszek a legtöbb boit belesüllyeszteni, mert a 7 a kedvenc számom. Szóval itt van😂🎉Köszönöm a rengeteg támogatást, és a kedves szavakat.❤
Csapjunk is bele a lecsóba, LÁSSUK A MEDVÉT °^°
🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻
👁👁👁👁👁👁👁👁👁👁👁👁👁És a rész témájának, mivel lét elemem az evés, (tudom hogy mindenkinek😂(De én mindig eszek soo)) ezért azt gondoltam, hogy a téma:
>🍟😂AMIKOR ELVESZNEK EGY SÜLTKRUMPLI SZÁLAT TŐLED A MEKIBEN😂🍟<
Lássuk ki hal meg először😂:
Hinata:
Hinata gyanútlanul elvett egy szálat az xxl-es krumplidból, mire te villámgyorsan rácsaptál a kezére.
- Au, (Név)-chan ezt miért kellett? - nyöszörgött fájlalva a kezét.
- Mert elvettél egy sültkrumplit - felelted úgy, mintha alap lenne.
- Deh, az csak egy szál volt! - tiltakozott.
- Oh, csak egy szál? Akkor én is csak egy ujjadat töröm el érte, hogy ne tudj ütni - mosolyogtál angyalian rá.
- De-de... :(
Kageyama
Tobio a leggusztustalanabb módon zabált össze vissza, és hogy felhasználja utolsó adag kechupját, elvett tőled egyet. Nem tudta... Hogy élete legrosszabb döntését követte el.
- Tobio~ Mi lenne ha ujjpercenként levágnám az ujjaid és olajba kisütném? - szóltál hozzá mézes mázasan, mire összerezzent.
- Oi! Mi-mi-miért tennéd azt? - nézett rád ijedten és értetlenül.
- Mert csak így pótolhatom azt amit elvettél - válaszoltál továbbra is angyalian, de a hátad mögött mindenki érezte a sötét aurát.
- Mit vettem el? - nézett rád mit sem értve.
- Hozom a kést.
- NE NE NE NE! - kiáltotta Kags mert tudta hogy képes vagy megtenni.
- Akkor húzzad a formás hátsód a pulthoz és kérsz még nekem egy xxles sültkrumlit. MOST.
- Értettem! - vágta magát katonás pózba, és elszaladt neked még egy adagért.
Tsukishima
Tsukkival unottan ültetek az egyik gyorsétteremben, amikor Tsukki akaratlanul is, de a elvett egy szálat a sültkrumplidból. Természetesen nem egy kicsit, ha nem a legnagyobbat.
- Héka héka! - csaptál volna a kezére, de időben elhúzta.
- Mit izélsz, ez csak egy szál - forgatta meg a szemeit a pápaszemes.
- Oh, tényleg? - majd fogtad magad, és elvettél egy dínó alakú csirkefalatot Tsukki tálcájáról.
- Héka héka! Miért vetted el? Ráadásul a legnagyobbat! - háborodott fel.
- Mit izélsz, ez csak egy DARAB - hangsúlyoztad ki úgy mint a szőkeség előtted.
- Tsk -_-!
YOU ARE READING
HAIKYUU x READER [✔]
FanfictionA cím mindent elárul. Addig is egy kis hangoló: Szeretnéd megtudni milyen érzés amikor Tsukki szerelmet vall neked? Vagy Oikawa megkér, hogy legyél a felesége? Vagy Kenma, a világ félénk srác, elhív videójátékozni? Jó helyen jársz! Kezdés: 2018. 08...