Te és az elképzeléseid. Romantikus animéken felnőve csak tökéletes kapcsolatokat láttad, egy gazdag, jól kinéző pasival aki nem mellesleg teljesen oda van érted. Ebből következően, ha valaki olyan állt eléd, aki nem teljesítette eme 3 kritériumból minimum 8-at, elküldted őket a...
Igen, ezt mindenki tudta. Megtetted párszor. A barátaid fogták a fejüket, a szüleid feladták az ötletet hogy valaha is legyen valakid, a gyerekekről nem is beszélve. De most ők nem az anime crushod, ki fenének kell az az ember??? Éppen ezt a témát beszélted meg az egyik otaku osztálytársaddal, és éppen nagyban benne voltatok az egyik szezonos anime legújabb jól kinéző versenyző kockás hasaiban, amikor az osztályterem ajtaja kicsapódott, és egy random gyerek esett be rajta.- Itt van [T/N]-san? - lihegte, mire minden tekintet rád szegeződött.
- Jelen - intettél felé nem túl nagy lelkesedésért.
- ÖHM IZÉ - kezdte el nagy kínosan a fura fekete-fehér hajú srác.
- Igen, kérlek folytasd, nagyon izgalmas - mondtad egy monoton hangnemben, hogy hát siessen már, nem érsz rá egész nap, nem sokára jön majd ki új rész azt meg kell nézni matek alatt.
- CSAK ANNYI, HOGY ELJÖNNÉL-E VELEM EGY RANDIRA?! - kiáltotta el magát hirtelen, majd elegánsan öhm... hasra esett.
Mire mindenki az osztályteremben elnémult. Tudták mi fog lejátszódni. Volt aki készítette a popcornt, valaki a videó feltételt, volt aki a zsepit szegény fiúnak, mivel ha az illető nem az anime crushod, a dolog ki van csukva. De ekkor a fene sem tudja mi ütött beléd, a mementő komplexusod akart kijönni, vagy csak hirtelen ötlet, esetleg a dobogó szíved közölte ezeket a szavakat, de ami megtörtént, az megtörtént.
- Uhhhhhh. mikor? - pislogtál nagyokat, mire még a légy a falon is megállt.
- Holnap? - cincogta vékony hangon, ahogy lassan felállt a földön.
- Hát, holnap tudtommal nincs sok dolgom szóval... Ha van kedved elmehetünk valamerre - vontad meg a vállad.
- Várjunk...KOMOLYAN?! - örült meg, közel hajolva hozzád, aranysárga szemeit a tiedbe fúrva. Ekkora meglepetés még nem érte a világot.
- Nos, most... Jah. Asszem. Holnap mikor? - kérdezted kicsit hátra húzódva.
- Holnap 5-kor??? Akkor lesz vége a röplabda edzésemnek! Én vagyok a kapitány, Bokuto Kotarou és a csapatom a legjobb! - csicseregte, te pedig csak kínosan egy hüvelykujjat mutattál fel.
- HEY HEY HEY AKAASHI IGENT MONDOTT EL SEM HISZEM - szaladt ki üvöltözve, majd neki ment a falnak. Gyönyörű.Az osztály minden tagja pedig egyszerre kezdett el üvölteni hogy mi a halál történt, de erre te magad sem tudtál volna válaszolni. Csak...Előtted elesett és... You want that one.
Így másnap, a röpi terem előtt vártad meg a srácot aki furcsán hasonlított egy bagolyra.
- Mehetünk? - integetett feléd.
- Yup. Menjünk.
Így Koutaroval, mert elengedte a formalitásokat, elmentetek rámenezni, majd sétálni a parkba, ahol vettetek egy vattacukrot, és leültetek egy padra. Be kell vallanod, végül is nagyon jól érezted maggad. Bokuto roppant s, órakoztató személyiség, na meg hangos is. Vele nem tűnt unalmasnak semmi. Mindenre tudott kommentelni, hey hey hey-ezni, vagy vicces pofákat vágni rá. Nem tudtad nem feltenni a kérdést.
- De, te miért is hívtál el engem? - vakartad meg a tarkód, felé fordulva.
- Mert [T/N]-san te... GYÖNYÖRŰ VAGY - mondta ki szégyentelenül. Nálad meg beállt a Windows kék halál.
- Micsoda?
- Gyönyörű. És olyan aranyos vagy ahogy mindig beszélgetsz a barátaiddal meg van ilyen varázslatos aura izéd!!! - bólogatott aktívan.
- Varázslatos aura izé? - néztél rá meghökkenve.
- Igen! Mert amikor először megláttalak, elvarázsoltál engem és nem vettem észre, hogy elloptad a szívem!!!
- De de... Én egy weeb vagyok! Sosem foglak Gojo Satorinál jobban szeretni - jött ki a szádon hirtelen, mire csak felnevetett.
- Hogy is tudnék magával Gojo Satorival versenyezni? - kacagott.
- Várjunk te...
- Igen igen.
- OMG TÉNYLEGG? - csillant fel a szemed.
- Persze. Ha gondolod, a legközelebbi részt nézhetjük együtt. Veszek majd valami nasit, bekuckózzuk magunkat a kanapéra és megnézzük - ajánlotta fel.
- Az azt hiszem tökéletes randi! - vigyorogtál.
- Mert megígértem neked a Jujutsu Kaisent, és veszek neked kaját? - kíváncsiskodott.
- Természetesen. Miért, neked milyen lenne az ideális randid?
- Csillag számolás egy nyári estén - jelentette ki vidáman.
- Semmi értelme nincs csillagokat számolni - fintorogtál.
- Pislogást sincs értelme számolni, de tudtad, hogy az elmúlt percben 29-szer pislogtál? - kérdezte mosolyogva, egészen közel hajolva hozzád, mire a szíved egy pillanatra megállt.
- Koutaro... - mondtad ki meglepve a nevét.
- [T/N]... Megcsókolhatnálak? - kért engedélyt, mire te csak biccentettél, ő pedig az ajkát lágyan a tiedhez érintette.***
Detti-chan kérésére<3
YOU ARE READING
HAIKYUU x READER [✔]
FanfictionA cím mindent elárul. Addig is egy kis hangoló: Szeretnéd megtudni milyen érzés amikor Tsukki szerelmet vall neked? Vagy Oikawa megkér, hogy legyél a felesége? Vagy Kenma, a világ félénk srác, elhív videójátékozni? Jó helyen jársz! Kezdés: 2018. 08...