🎮Lev x Kenma húga🎮

1.5K 103 22
                                    

Megvirradt ez a reggel is. Elmondhatatlanul nem vártad. A reggel, amikor megkapjátok az első biokémia projecteteket. Annyira kicsattantál az izgatottságtól, mint amikor vége van a nyári szünetnek.
Így beültél első órára, lóbáló lábbal, és nulla életkedvel. A sensei bejött, elkezdett beszélni a semmiről, de ezt vagy 25 percen keresztül, mert csak azok mennek tanárnak, akik élvezik hogy másoknak hallgatniuk kell a hangjukat, majd utána aktuálsan rátért a feladatra. A féléves project, miszerint növesztenetek kell egy darab krumplit. Szerencsétekre, csak két főre jut egy palánta, de hogy ne olyanokkal legyen, akikkel aktuálisan vicces lenne a feladatot megcsinálni, a tanár maga osztotta ki a párokat. Mint kiderült, te az osztály vadi új villanyoszlopával vagy beosztva, személyesen Haiba Levvel. Nem is emlékszel, hogy aktuálisan beszéltél volna a gyerekkel. Pont ezért kérted meg egy cetlin keresztül, hogy találkozzatok a könyvtárba ebédszünetbe. Végigszenvedted így a másik két periódust is, majd felmentél a könyvtárba. Ott elkezdtél kutatni pár kertészkedős könyv után, de anyjukat is, éppen túl magasra rakták. Ebből következve lábujjhegyen enyhén ugrálva próbáltad elérni a kívánt könyvet. Míg egy kéz nem nyúlt át fölötted, és elvette a könyvet.
- Ezt akartad ugye? - kérdezte a kedves illető mögötted.
- Igen köszi, oh Lev! - örültél meg amikor megláttad a project partnered.
- Szia [T/N], elhoztam a dolgokat amit a sensei adott - emelte fel a szatyrot ami a kezében volt.
- Szuper! - a partnered nem teljesen inkompetens.
- Meg van minden ami kell? -  pillantott a könyvekre a kezedben.
- Igen igen, mehetünk - mosolyogtál rá, és kisétáltatok néma teremből.
- Lev - hallotatok meg hirtelen egy alig hallható hangot a hátatok mögött.

- ÚRISTEN SZE-SZELLEEEM! - kiáltott fel Lev, és elbújt... Hát előtted. Mire te hátranéztél, majd egy pillanat alatt autoreflexből lehajoltál, és bumm, egy nintendo switch repült egyenesen Haiba fejébe.
- Jó napot neked is Kenma - köszöntél kedves bátyádnak, aki éppen nagyon sötét aurát áraszott saját magából.
- [T/N]... Mozdulj attól az idiótától - sziszegte mint egy macska.
- Mi bajod van megint? Nem ittad meg a 8-ik expresszód ma még a 72 óra nem alvás után? - finnyorogtál édes testvéredre.
- Nem... Csak ez az izé - bökött Levre mint egy darab porCICÁRA a sarokban.
- Chill, velem van - jelezted, hogy nem kell összehívnia a röpicsapatot, hogy kivégezzék rituális kereteken belül.
- Hogy mi!? - nézett rád dühösen.
- Hallottad, tudtommal nem vagy süket, csak erősen alvás hiányos - forgattad meg a szemed.
- Egyatalán hol találkoztatok ti??? - méregette Levet morcosan.
- Egy osztályba járunk? De amúgy a könyvtárba - válaszoltad nyugodtan.
- Könyvtárba huh? Várjunk... Lev, te tudsz olvasni??? - pillantott rá hitetlenkedve.
- HÉ!
Na, ebben a szent pillanatban érezted, hogy nem ez volt az első nintendo switch amit Haiba Lev a fejébe fog dobni.
Ahogy teltek, múltak a hetek rájöttél, hogy Levvel lógni aktuálisan nagyon vicces. Tud vinni a hátán, együtt zaklatjátok a kóbor macskákat, tanítod hogy  vegyen le az egójából, de bíztatod hogy képes ász lenni. Ő pedig nézi veled az animéid, fenn marad veeld hajnali fél háromig irogatni, valamint együtt gondozzátok azt a nyomi palántát, ami nem is áll annyira rosszul.

Végül eljött az a nap is, amikor be kellett mutatni a növényeket, hogyan is aktuálisan álltok. Magabiztos voltál, hogy jó pontszámokat fogtok kapni, tekintve milyen jól nézett ki a palánta mikor legutóbb láttad. Így hát reggel, a szokásos helyeteken vártad a kedvenc villanyoszlopod. De amikor lihevge ért oda, és a 'halpmindjártmeghalok' feje volt rajta, amit csak akkor visel, ha Yakuval kell fogadásokat gyakorolnia, rosszat sejtettél.
- Lev, mi történt? Valami baj van? - néztél rá ijedten.
- Ízé...Hehe macska... Ez egy hosszú story... - motyogta.
- Mi van? Nyögd ki gyorsan? Egyatalán, hol a palánta? - pillantottál mögé, hátha a hátizsákjából lóg ki, tekintve, hogy a kezében nem volt.
- Igen... Pont ez az... A krumpli... - kezdte el a mondatot, még mindig kerülve a szemkontaktust.
- ISTENEM LEV, MOND MÁR MEG HOL AZ A ROHADT NÖVÉNY! - ripakodtál rá.
- Szóval... Ugye legutóbb nálam volt a krumpli, és hát tegnap átjött a nagymamám, és aktuálisan izé... Vodkát főzött belőle - vakargatta a tarkóját kínosan.
- VODKÁT CSINÁLT BELŐLE???? LEHETSÉGES AZ EGYATALÁN?!
- Őszintén, fogalmam sincs. De a nagyinak sikerült..
- Jesszus... Mit fogunk most így csinálni???

👁️👄👁️👄👁️👄👁️👄👁️👄👁️👄👁️

To be continued....

littlered0607 kérésére uwu✨

Van egy vicci kijelenteni valóm ezzel a résszel kapcsolatban
P
D
P
A FOLYTATÁST A KEDVENC TSIBU ANYUM A VILÁGON, -SAIK0CHAN HAIYUU ONESHOTS KÖNYVÉBEN TALÁLJÁTOK MEG UWU

Ha tudni akarjátok mi lesz Levvel és veled ohoho, akkor nézzétek meg, mert nagyon vicci collabot hoztunk össze Saikoval, CSODÁLATOS FOLYTATÁST ÍRT NEKI
👁️👄👁️💝

Adios amigos👁️👄👁️,

Tsók,

Rei💞

Ui. A hp utalás though...

HAIKYUU x READER [✔]Where stories live. Discover now