Our Queen! Kuroo x Reader x Tsukki

3.6K 202 70
                                    

Szeretni egyszerre két embert? Az lehetetlen ugye? Vagy nem...
***
Éppen a kedvenc mangád új részét olvasgattad, amikor a telefonod rezgésére lettél figyelmes.
Kuroo😎❤: Cudar idő van.
Kinéztél az ablakon, és láttad hogy csak úgy zuhog az eső.
(Név)-chan🍪: Igen, azt látom -.-

Kuroo😎❤: De nem érzed.

(Név)-chan🍪: Hogy a fenébe lehet érezni azt hogy szakad az eső? Mit szívtál Kuroo?

Kuroo😎❤: 😂😂😂 Ott a pont (Név)😂😂😂 Amúgy itt vagyok a házatok előtt beengedsz?

(Név)-chan🍪: Miii?! Egy másodperc!
Gyorsan lefutottál a lépcsőn, majd kinyitottad az ajtót, ami előtt ott állt Kuroo.
- Mi az édes jó istent csinálsz te ilyen időben?!
- Muszáj volt eljönnöm hozzád - lihegte csurom vizesen.
-Még itt megfázol nekem...Gyere be beszéljük meg - invitáltad be.

Együtt besétáltatok, Kuroot le parancsoltad a kanapéra, majd elmentél egy törölközőért.
- Na, mesélj mi ilyen fontos hogy késő délután ide rohansz a szakadó esőbe? - mosolyogtál és elkezdted törölgetni az arcát.
- Hát, ez most tényleg komoly... - kezdte komolyan. Ezerszer csinált veled már ilyet. Elkezdi halál komolyan, aztán jön a szokásos "bevetted". Persze nem igazán tudsz rá haragudni, ugyan is ő Kuroo Tetsuro, a barátod. Rá hogy is lehetne? :D
- Akkor mondjad - felelted szórakozottan és áthaladtál a nyakára.
- Emlékszel a nyári edző táborunkra? - kérdezte.
- Igen. Életemben nem nevettem annyit amikor elmesélted - akaratlanul is elkuncogtad magad amikor eszedbe jutott.
- És ott edzetünk a Bokutóékkal meg két Karasunós gyerekkel emlékszel?
- Igen emlékszem, Törpicsek, és Pápaszemes ugye? - vigyorogtál és tovább törölgetted vizes barátodat.
- Igen - mosolyodott el ő is.
- És, mi van velük?
- Hát, csak az egyikükkel van valami.... - feszengett Tetsuro.
- Na, és melyikükkel? - kérdeztél vissza.
- A pápaszemessel.
- És, mi van vele?
- Hát, ugye tudod hogy én bi vagyok... - tért ki a válasz elől.
- Igen, tudom és már ezt ezerszer megbeszéltük. A legkevésbé sem érdekel, hogy az előző kapcsolataid fiúkkal, vagy lányokkal volt - mosolyogtál és elkezted a haját törölgetni. Olyan puha haja van - gondoltad ábrándozva.
- Nos, az a helyzet... Hogy beleszerettem abba a fiúba - azzal nagyot sóhajtott.
- Értem és... VÁRJUNK MI? - miután realizáltad a hallottakat.
- Igen, beleestem. Teljesen. - a törölköző kiesett a kezedből. A szád elé kaptad a kezed és érezted ahogyan a könnyeid kifakadnak, majd lassan lefolynak az arcodon.
- Tetsu... Mond hogy ez egy vicc, és nem az amire gondolok.
- Bár úgy lenne - hajtotta le a fejét.
- Akkor, már nem szeretsz? Szakítsunk? Nézz a szemembe Kuroo!- kiáltottad felé.
- De, ne értsd félre! Szeretlek (Név)! Imádlak! De nem tudom mit érzek...
- Akkor nagyon gyorsan döntsd el! A pápaszemes gyereket szereted, akivel egyszer együtt gyakoroltál, vagy engem aki már egy éve itt van veled? - üvöltöttél hisztérikusan.
- Mindkettőtöket szeretlek! - válaszolta dühösen.
- Két embert, egyszerre, ugyan annyira? - néztél rá kételkedve.
- Igen. -válaszolta emelt fővel.
- És ő, szeret téged? - kérdezted. Ez az utolsó remény. Ugyan is, azt halottad igen csak fennt hordja az orrát, és elég büszke az egojára.
- Ő is szeret... - válaszolta és megint elfordította a fejét.
- Ne... NE! - sikítottál fel hisztérikusan. Életed szerelme... Mást szeret. MÁST. Nem érdekelt semmi. Kifutottál az előszobába, kinyitottad az ajtót, és minden dzseki nélkül kirohantál az esőbe. Nem éreztél még soha ekkora fájdalmat. Csak futottál, és futottál. Nem tudtad merre, vagy hova. Csak el akartál tűnni a föld felszínéről. Az üresség kezdett elnyelni, míg egyszer csak hasra nem estél. Elterültél a vízben úszó betonon, és azt kívántad, bár ott fulladnál meg a két centi vízben. Mennyi ideje feküdhettél ott? Ki tudja. Egyszer csak minden elsötétült.
Már nem érezted a hideget. Nem voltál elázva. Meleg volt, és egy puha anyag vette körül a tested. Egy fehér bolyhos takaróba voltál belebugyolálva, valamint egy cserép kályhának voltál neki döntve. Óvatosan elkezdted mozgatni a kezed, majd realizáltad hogy egy idegen lakásba vagy. Elöntött a pánik, a félelem és hogy meg fogsz halni. Ekkor a szobába belépett egy szőke vastag fekete keretes szemüveges magas fiú. Két zöld teát tartott a kezébe, és amint meglátott elmosolyodott.
- Felébredtünk mi? - és felfedeztem egy kis gúnyt is a hangjába.
- Hol vagyok? - nyöszörögtem.
- A lakásomba. És örülhetsz hogy nem hagytalak ott az utcán - vetette oda.
- Oh... Köszönöm - és őszintén rá mosolyogtál, amire meglepetésedre a fiú elpirult.
- Semmiség... Nem hagyhattam ott egy ápolt fiatal lányt. Gondolom haza felé siettél, elestél és beverted a fejed - darálta egyhangúan majd oda adta a teát a kezedbe.
- Köszi, de nem egészen - azzal belekortyoltál a keserű teába.
- Akkor mesélj. Ha már itt vagy. Amint megittad a teát telefonálhatsz és haza mehetsz - azzal rád mosolygott ő is.
- Nem hiszem hogy tudnák valakinek is telefonálni. Amióta elvégeztem a gimit egyedül élek... De várj talán Ku... - ezzel elhalt a hangod. A fiú értetlenül nézett rád. Nem bírtad ki, elsírtad magad.
- Na - nézett rád cöcögve a szőkeség.
- Ő az exem. Miatta vagyok most itt. - sírtad el magad újra.
- Na, gyere ide - azzal odajött és átölelt. Újra melegség járta át a tested, és érezted hogy a szíved egyre hevesebben ver. És ahogy a fiúhoz simult a tested, érezted hogy az ő szívverése is gyorsul.
- Mi történt? - kérdezte és elkezdte simogatni a buksidat. Elmondtad neki dióhéjban a történteket, nevek helyszínek, és röplabda nélkül. Csak úgy gyorsan. Többször is elsírtad magad közbe, de a fiú bíztatott hogy folytasd.
- Micsoda egy alávaló alak! - szitkozódott.
- Amúgy, a nevem Kei. Ezek után lazán szólíthatsz Keinek - mondta és szorosabban átölelt.
- (Név). Csak (Név). Nagy tsundere vagy te Kei - kuncogtál.
- Hé! Jól van, nem igazán bízok az emberekben szóval inkább viselek egy maszkot. Ha érted mire gondolok - fordította el a fejét.
- Értem én - mosolyogtál. - De, szerintem többet kéne mosolyognod. Nagyon aranyos vagy vele! - azzal adtál neki egy puszit az arcára. A szőkeség feje a paradicsom árnyalata közelébe került, majd motyogott valamit.
- Tessék? - kérdezted gonoszkodva.
- Neked is az áll jobban amikor mosolyogsz - vágta vissza ugyan olyan hangsúllyal, mire elnevetted magad.
- De tudod, most nekem is szar életem van - nézett ki a fejéből.
- Ha te meghallgattál, én is meg foglak.
- Hát, lehet nem látszik rajtam de egyaránt érdekelnek a fiúk, és a lányok is. Mind két nembe van amit szeretek, és van amit ki nem állhatok. És az a helyzet, hogy beleszerettem egy fiúba, aki szerencsére viszonozta a dolgot. De, van egy apró baki. Van barátnője és szereti. Mondtam neki, hogy hagyja a francba és legyen boldog vele, de erősködött hogy el kell. Remélem a barátnője nem akad ki nagyon - nyögte ki egy szuszra.
- Hűha... - ugyan is ennyi volt a reakciód a dologra.
- Szar életűek klubja? - nyújtottad ki a kezed.
- Yup. Szar életűek klubja - vigyorgott ő is, és belecsapott a tenyeredbe.
Az arcod vészesen közeledett Kei arcához, és már nem igazán tudtad mit csinálsz. Éppen összeért volna az ajkatok, ami csak úgy mágnesként vonzotta a másikat. Amikor megszólalt a csengő.
- Basszus... - nyögte ki Kei és villámgyorsan karon ragadott.
- Ki az Kei? - kérdezted értetlenül.
- Csak egy valaki lehet. Az a fiú - azzal fogott és a bejárati ajtó melletti kis gardróbba rakott.
- Mi? - néztél rá.
- Ő az, akibe belezúgtam. Bármi is történjen, ne gyere elő, mert fix a legrosszabbra gondolna. Kérlek -tette hozzá utólag az utolsó szót. Bólintottál, majd a szemüveges becsukta az ajtót.
- Jövök már! - hallottad Kei hangját. Ajtó nyikorgás, és valaki belépett az ajtón.
- Bocsi Tsukki, hogy így rád török de... - a hangot azonnal felismerted. Ez Kuroo!
- Igen? - hallatszott a válasz.
- Elmondtam a dolgot (Becenév)-channak és hát...
- Mondjad már... - óvatosan kilestél az ajtó lyukon, és láttad hogy Kuroo ott áll, csapzott hajjal, és tiszta víz. Látszott hogy futott és fázik. Ösztönösen megsajnáltad a barátod. Alig bírtad türtőztetni magad hogy ne rohanj ki, és ne teríst rá azt a bolyhos takarót ami még mindig rajtad pihent.
- És, totálisan kiakadt. Kirohant az esőbe, és én meg bezártam a lakást, és rohantam utána, de elvesztettem a nyomát. Ötletem sincs hol lehet, és nagyon aggódok érte - hallatszott a hangja.
- Azt veszem észre. De akkor most szereted vagy nem? - kérdezte Tsukki.
- Nem... asszem... Ajj, a fenébe is igen - vallotta be kelletlenül.
- Akkor, mit csinálsz itt? Menj, keresd meg! - látszott Kei hangján hogy mennyire csalódott.
-De, Tsukki... Én téged is szeretlek! - kiáltotta idegesen.
Ez volt az a pont ahol kiléptél a gardróbból. A fiúk szóhoz sem jutottak, főleg nem Kuroo. Lassan odasétáltál hozzá, és lekevertél neki egy irdatlan nagy pofont. A takaró, mint egy köpeny egyhén lógott le a hátadon, és kihúztad magad, és belekezdtél könyörtelenül.
- Te, te azt hiszed hogy mindent megtehetsz mi? Ha? Játszol mindkettőnk szívével, és úgy cserélhetsz minket mint más az alsóneműjét! Nem nem teheted meg! Mindkettőnknek érzései vannak!!! Lehet, hogy úgy gondolod te mindent megtehetsz mert te vagy Kuroo Kicseszett Tetsuro! De nem! Választanod kell, törd össze az egyikünk szívét, de a másik legyen boldog. Gyerünk - néztél farkasszemet Tetsuval. A tested minden porcikája izzodt a dühtől. Nem teheti ezt.
- Azt a rohadt... - hallodtad magad mögül egy hangot. Tsukki felé fordultál, akin látszott a meglepetség és az hogy most rakta össze a fejében a történteket.
- Valami baj van? - néztél rá félénken Keire.
- Nem csak... (Név)... Nem tudom miért érezem ezt... Hiába vagy akacsonyabb de... Olyan kicsinek érzem magam melletted. Olyan voltál mint egy...
- Királynő - fejezte be a mondatot Kuroo.
- He? - néztél rájuk értetlenül.
- Azt hiszem újra beléd szerettem (Becenév)-chan - mosolygott továbbra is Tetsu. Óvatosan közel hajolt hozzád, és adott egy puszit az arcodra. Óvatosan hátra fordultál Keire, hogy megpróbálsz lelket önteni belé. Szereted Kuroot, de nincs mese, nagyon megkedvelted a fiút. Talán a kelleténél jobban is? Nem... Az lehetetlen. Tetsu rögtön észre vette, hogy nincs minden rendben. Először rádnézett, majd Tsukkira tévedt a szeme. Automatikusan elröhögte magát.
- Lehetetlen két embert szeretni mi? - kuncogott és sokat mondóan rádszegezte a tekintetét. A szőkeség hátul elvörösödött és tiltakoznk kezdett.
- E-ez nem igaz é-én, nem- nem szeretem (Név)-chant! - makacskodott.
Mire Kuroo felvonta a szemöldökét,
és sunyin vigyorgott.
- Oké, kit is akarok becsapni... - azzal lerogyott a földre.
- És mi van veled? - nézett rád a fekete hajú barátod.
- Velem? Nem-nem tudom miről beszélsz... - és érezted hogy a testhőmérsékleted már eléggé az átlag felett van. Ránéztél az összerogott fiúra, majd Kuroora. Mindkettőjük arca, hangja, melegséggel töltött el.
Elsírtad magad, és belebújtál Kuroo ölébe.
- Tetsu, beteg vagyok? - zokogtad szaggatottan.
- Dehogy. Ne beszélj butaságokat. És mielőtt Tsukki te megkérdeznéd, nem te se vagy beteg. Csak túl gyorsan történt minden.
- Utána kell nézem - felelte határozottan Kei és berohant a szobájába, ti pedig utána. Miután végig nyálaztátok az összes olyan internetes oldalt, ahol megírja hogy ez a "hármas cucc" normális, nem betegség, megnyugodtak a kedélyek.
- És most? - kérdezte Tsukki.
- Még mindig szakad az eső, szóval én és (Becenév) maradunk éjszakára~- vigyorgott Kuroo.
- Ments meg ettől az idiótától...- futottál Tsukkihoz aki szorosan átölelt.
- Ne félj, kirakom mint a macskát - vigyorgott gonoszul.
- He he~.
- Noooo! Már nem szerettek? - kezdett el hisztizni.
- De - azzal átöleltétek a "olyan laza majd szétesik" boitokat.
- Ok, én alszom középen! - kiáltott fek Kuroo, és plázacicásan bepózolt.
- Nem, mert én!- vágott vissza Tsukki, mire te szakadtál a röhögéstől.
- Én meg rajtatok! Keresztbe! - kiáltottál egy ördögi vigyorral spékelve.
- Oké, alhatsz te középen - adta fel Tetsu.
Miután háromszor kitúrt mindenki mindenkit az ágyból, pihentetek az ágyon, és rájöttél, hogy tényleg imádod őket. Szivatni.
- Srácok, tudjátok mi a legjobb az egészben? -mosolyogtál őket átölelve.
- Mi az?
- FREE YAOI FANSERVICE!!!
- (NÉV)! - üvöltöttek vissza elvörösödve.

Tanulság? Talán, hogy ha nem nyerted meg a nyerő párost, akkor a nyerő hármast együtt megnyeritek.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

@Aurora-senpai kérésére! :3
Remélem tetszett, ez volt az első történet amit poliszexuális emberekkel^^'
Remélem elnézitek qwq

HAIKYUU x READER [✔]Where stories live. Discover now